Посоветуйте специалиста
Суть звернення про допомогу заключається в такі ситуації. 9 місяців тому ми почали зустрічатися з моїм нареченим, він військовослужбовець я теж працюю в цій сфері. Познайомилися на роботі, закохалася і так почалися наші стосунки, через місяць він поїхав у відрядження, стосунки були на відстані 4 місяці. Я вагалася що робити далі у нас різниця у віці 7 років, але він був дуже наполегливим, допомагав мені та і проявляв гарні чоловічі якості. Після того як він повернувся, зробив пропозицію і я погодилася. Через кілька днів після пропозиції сталася перша ситуація яка перевернула наше життя з ніг на голову, під час романтичної вечері після кількох келихів вина його поведінка різко змінилася і він почав робити такі речі які ніколи були йому не притаманні, приступ неконтрольованої злості, фрази я не хочу жити, я нікому не потрібен в цьому житті, у мене немає авторитетів. Я намагалася заспокоїти та все було марно, навпаки ставало ще гірше, на наступний день він майже нічого не пам'ятав. Провели з ним розмову, сказав що з ним таке раніше було але десь в років 18 почалося вперше. І спровоковано це алкоголем. Хоча в повсякденному житті він не вживає алкоголь. Розповів історію з життя, що батько від нього відмовився майже відразу як він народився, що був вітчим, від якого є молодший брат, і що вітчим часто ображав його і його маму, але мама завжди вітчиму все побачала. В школі вчився добре. Але потім почав більше не хотіти бути вдома та завжди намагався проводити час на вулиці, діти не дуже приймали його, тому зв'язався не з кращою компанією спробував заборонені препарати, казав що так було лекше переносити стрес, в ті компанії його приймали, але він бачив що то до добра не доведе, хотів втекти подалі з міста почати нове життя . Обрав армію. Потім залишився на контракт. Але так розуміє що минуле бере своє і всі слабкості час від часу повертаються, знайомі з минулого і так далі. Коли зустрів мене то не вживав нічого бо хотів щось змінити. Але душевні травми не дають спокою. Після того разу у нас було ще дві такі кризи, остання буквально тиждень тому, коли мене не було вдома він випив алкоголь і повторював все те саме що при першому разі , зібрав речі поїхав у своє рідне місто до того "друга" з дитинства. В той вечір я дізналася що вагітна, та вночі трапився викидень, мабуть стресс зробив своє. Після цього його поведінка змінилася, замкнувся в собі, сором, картає себе. Каже не можу справитися з собою , незнаю що робити.Служба в армії дуже морально важка, я це розумію. Він не може знайти причину в собі, хоче розібратися.
Вопрос от: ; Возраст: 32

психолог онлайн
Оксана Николаевна Третьякова
Соломія Лехіцька
Добрый вечер!
Я бы рекомендовала Вашему мужчине обратиться индивидуально за терапией. Это не формат консультирования на сайте. Вы говорите, что у него очень рунная травма в детстве, сложные отношения с отчимом. Когда человек выпивает алкоголь, то его защиты ослабевают и наружу выходит все то подавленное, что он носит в себе. Вы можете также попробовать проконсультироваться у врача психиатра по поводу приступов агрессии, а также обратиться к специалисту за терапией, чтобы разобраться с причинами
психолог онлайн
Доброго вечора! Згодна з колегою. Можу додати лише те, що, схоже, Вашому нареченому взагалі не можна вживати алкоголь, оскільки в нього може бути наркотична (алкогольна) залежність:
цитата:
спробував заборонені препарати, казав що так було лекше переносити стрес
психолог онлайн
Добрий вечір. Можете передати йому контакти психологів цього сайту. Або ж ще краще, нехай він вибере собі психолога, якщо для нього є в цьому необхідність.
психолог онлайн
Доброго вечора! Я вам співчуваю, адже одразу два стреси: дізналися багато нового про коханого і викидень... Але так буває, це життя... У кожної людини є свої певні "скелети у шафі", і як на мене, дуже добре, що це сталося саме зараз, а не тоді, коли ви вже одружилися... Дійсно, є певна підсвідома проблема у чоловіка, яка "виходить назовні" під дією токсичних речовин - свідомість відключається і назовні виходить те, що лежить дуже глибоко... І тут постає два питання. Перше. Чи готовий Ваш коханий працювати онлайн з психологом, щоб "повитягувати" весь внутрішній біль і звільнити нарешті його від тягаря, з яким він живе все своє життя? І чому саме Ви зустріли і покохали цього чоловіка? Адже нічого просто так у цьому світі не трапляється... І якщо Ви завагітніли - то вже була Ваша доля і тепер просто так розійтися вам не вдасться, та і не потрібно, як на мене, бо може призвести ще до більших проблем (Адже, якщо ми невирішуємо щось всередині себе, воно все одно потягнеться за нами і далі). Тому є другий варіант, якщо він не зможе, не захоче працювати з психологом - ставити певні умови і починати працювати з психологом Вам самій. Тому що Вам, як на мене, не вистачає певної стресостійкості, і на превеликий жаль, саме через це Ви втратили дитину - але це не означає, що не народите іншу! До речі, розкажіть трохи про своїх батьків та стосунки з ними?