Стрес-дипресія
Всім привіт.. мені 18 і я кожен день себе вбиваю морально,руйную свою самооцінку, своє здоров'я через те що не їм бо думаю що у мене проблеми з фігурой,з фігурой загони почались ще коли я вчилась в школі в класі 8 я просто перестала собі подобатись,після 11 класу я не здала ЗНО з математики(хоч я гарно вчилась і у мене були гарні оцінки)вступила у коледж на 2 курс і почала грубо кажучи себе чмирить за те що могла краще старатись і здать,знаєте почуття провини наче з'їдає з середини,почала часто плакать по вечорам поки ніхто не бачить, сварюсь з хлопцем і все заходить в глухий кут
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Доброго вечора! Іноді бувають труднощі. але це на значить. що життя закінчується? У Вас є близькі люди, які Вас підтримують? Які у Вас відносини з батьками? Чим Вас не влаштовує Ваша фігура? Почуття провини є деструктивним. Тому не треба ні в чому себе винити. Що було, то було. Краще використовувати ті шанси, які у Вас є зараз. Вам лише 18. Ви ще все можете встигнути.
консультация психолога
Доброго дня
Описані вами складнощі цілком мають місце для вашої реальності. Я цілком вірю що ви відчуваєте не задоволеність собою, власними досягненнями, зовнішністю, і це впливає на людей навколо. Так це може заганяти вас у пастку, викликати безандію, глухий кут. Те що ви шукаєте підтримки та допомоги у психологів є вірний шлях. Важливо відокремити, те що ви описали є лише ваші уявлення про себе і це не є ви. Щоб це зрозуміти і жити з цим варто заручитися підтримкою спеціаліста, що створив би умови для покращення вашого самопочуття.