Недоверие
Здравствуйте, боюсь оставить парня одного ( без моего присмотра) боюсь что выпьет и пойдёт на контакт с другими девушками ,когда он выпивает становиться очень коммуникабельный и т.д
Из за моего контроля ссори так я не даю личного пространства..
Что делать ?
Вопрос от: ; Возраст: 25
Дополнение от автора
Я бы хотела что бы он с противоположным полом общался холодно (ну он другой человек это я понимаю ) но есть отдельная личность в компании которая проявляет интерес к моему мч .
Один раз я случайно увидела как она проявила инициативу и было что то флирта

психолог онлайн
Здравствуйте.
Вероника, что будет если ваш партнер хорошо выпьет, пойдет на контакт с девушками и будет с ними флиртовать как ему захочется, и вы при этом не проконтролируете?
психолог онлайн
Добрый день. Сколько времени вы в отношениях? Ваш парень ранее делал что либо, что у вас появилось недоверие? Вас ранее предавали?
Дополнение от автора
Ну вот да может быть флирт .
Дополнение от автора
В отношениях 3 года ,до этого не делал,нет ни предавали
психолог онлайн
Доброго дня Veronika! Ви пишете, що у близьких стосунках вже три роки - це дуже багато, як на мене, для того щоб визначитися... Він Вам робив вже пропозицію одружитися? Бо, зовні, ваші стосунки дуже нагадують стосунки інфантильного синочка, який не вміє себе контролювати і мамочки, яка намагається врятувати від помилок... Які стосунки між Вашими батьками? Як вони ставилися до Вас в дитинстві?
Дополнение от автора
О совместном будущем говорит про какие-то планы и т.д Предложение не делал и я знаю почему ( он об этом не говорил ) нет своего жилья вообщем нет ничего своего что бы завести семью
Дополнение от автора
Отношения между родителями обычные ничего сверхъестественного
В децтве родители все делали для меня так же как и сейчас волнуются переживают очень меня любят но мама в детстве меня била ремнем и я помню как плакала и просила не надо
психолог онлайн
Я Вам дуже вдячна за відповідь... Коли дитина маленька, вона ще не вміє нічого ні аналізувати, ні синтезувати, тому все що відбувається між нею і батьками переносить на себе... Тобто, вважає, що вона винна у тому, що батьки до неї так ставляться, тому що вона "не така", "погана", "неслухняна" і т.д. Потім дитина дорослішає і певним чином забуває про те, що відчувала в дитинстві, але... на рівні підсвідомості залишаються установки, які "включаються", як тільки вона починає стосунки з коханою людиною... Як на мене, саме це зараз відбувається з Вами... Ви опинилися у співзалежних стсоунках, де вами знову керують та ображають...І Ви тому так перебільшено і турбуєтеся про свого хлопця, так хвилюєтеся, що він знайде собі іншу, що несвідомо вважаєте себе "не достойною", "не такою"...і врешті решт, втрачаєте себе та свою особисту гідність... І щоб з цим усім впоратися, потрібні глибинна трансформаційна робота з підсвідомими установками...
Дополнение от автора
Я просто хочу так же что бы в глазах других ( компании) он был достойным парнем , что бы я была спокойной .
Дополнение от автора
Спасибо
психолог онлайн
І ще... Ваші слова "Я просто хочу так же что бы в глазах других ( компании) он был достойным парнем , что бы я была спокойной"... Як на Вашу думку, що таке насправді любити людину? Думаю, це питання дуже перегукується з питанням стосунків з батьками та вміння любити і приймати себе такою, якою Ви є... Адже ми інших любимо відповідно того, як вміємо любити себе...
Дополнение от автора
Быть верним друг другу , поддерживать ,вдвоём двигаться, из за каких то материальных и т.д не уходить к другому человеку ,быть рядом всегда и в горе и в радости
психолог онлайн
Так, вірність, одна із найважливіших умов близьких стосунків, але... Не вистачає, як на мене, дуже важливого компоненту... Любити - це означає ще і приймати внутрішньо людину такою якою вона є... І як на мене, саме з цим у Вас є деяка проблема, адже Ви дуже залежні від думки оточуючих... Як правило, чоловіки хоча можуть і не розуміти таких речей, але те, що відчувають дуже сильно, коли їх хочуть силоміць змінити - однозначно! І саме це їх підсвідомо змушує ще сильніше поводити себе неправильно... Це аксіома життя... Як на мене, якщо Вам дійсно цінні стосунки, без індивідуальної зустрічі з психологом, навряд чи вдасться впоратися з проблемами самотужки... Тим паче, що зараз зустрічі з психологами можливі в онлайн-режимі...
Дополнение от автора
Я все понимаю но это разве нормально когда мужчина уделяет внимание другой девушке ? Это принять потому что он такой и есть ?
психолог онлайн
У таких питаннях потрібна дуальність... Тобто, прийняття іде на внутрішньому рівні - це складно пояснити у форматі переписки і складно зрозуміти, але зовнішньо жінка повинна вміти правильно реагувати на такі дії чоловіка... Адже кохання - це не тільки турбота, це ще і вміння виховувати кохану людину.... на скільки я зрозуміла, у цьому питанні для Вас також немає ясності... А без розуміння цього боку стосунків навряд чи можна їх зробити гармонічними... Поки що своїми ревнощами та тотальним контролем Ви лише хлопця ще більше відштовхуєте... Але і поведінка дівчини, яка все терпить, також до добра не доведе...
Дополнение от автора
Дякую за відповіді