Ребенок просит не мешать ему
Здравствуйте! Живу от ребенка отдельно, так как суд постановил, чтобы он жыл с папой. Сину 7,5 лет. Почти каждий раз, когда звоню по телефону, слышу от него прямо просьбу не мешать ему сейчас, так, как он то играется игрушками, то пишет что-то (не школьное). Нужно ли ему сейчас обьяснять, что мама звонит поговорить 5 минут, или не трогать его граници?
Вопрос от: ; Возраст: 31

психолог онлайн
Оксана Николаевна Третьякова
По какой причине суд решил, что сын будет с папой жить?
Видитесь ли вы с сыном?
Какие у вас отношения?
Как давно вы не вместе?
психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
Оксана Николаевна Третьякова
Алла Григорівна Веленко
Здравствуйте
Важно понимать ситуацию в целом. Почему ребёнок живет с папой, какие у вас отношения с бывшим мужем после развода, и самое главное: какие у вас отношения с ребёнком при встречах.
«Нужно ли ему сейчас обьяснять, что мама звонит поговорить 5 минут» - на какую реакцию ребёнка от этих слов вы рассчитываете? Что это значит «5 мин поговорить»? Правильно ли я понимаю, что вы хотите за эти минуты расспросить как дела и т, чтобы быть спокойной и «поставить птичку», что вы звонили, а значит хорошая Мама? Кому на самом деле нужен этот звонок: вам или ребёнку?
Важно выстраивать с ребёнком доверительные близкие отношения, а не объяснять, что вы хотите 5 мин формально поговорить. Ребёнку это не интересно.
психолог онлайн
Доброго дня! У житті бувають різні ситуації, тому що кожна людина індивідуальна і має свою долю... Та для того, щоб допомогти Вам розібратися з питанням, необхідно набагато більше інформації, ніж ту, яку Ви вже надали... Що сталося у Вашому житті? Чому сина став проживати з батьком? Говорячи про особистісні кордони, про чиї кордони насправді Ви говорите?
Дополнение от автора
Більше 5 хвилин по телефону дитина не хоче спілкуватися, одразу починається: "Па-па". З батьком дитини у нас залишилися неприязні стосунки. Суд визначив місце проживання дитини з батьком, оскільки я після декрету залишилася без роботи і досі її шукаю. Я маю на увазі, що можливо син дійсно зацікавлений якоюсь справою, коли я телефоную і йому важко відірватися. Бачимося з сином не частіше одного разу на тиждень на кілька годин; його батько каже, що частіше не вийде, бо він кожен день ввечері на гуртках. Проживає син з батьком 3,5 роки, до того жив зі мною. Щоб поговорити з сином я дзвоню кілька разів кожен день до його батька, проте його батько не завжди мені передзвонює.
Дополнение от автора
Син начебто довіряє мені: розповідає про школу, про свого тата, про його нову дружину, що він і де бачив нового. Усю інформацію про сім'ю свого тата, включаючи його батьків, дитина мені розповідає.
психолог онлайн
Вы так долго ищите работу и не можете найти? Уже больше 3х лет?
Причина только в работе?
По какой причине вообще дело дошло до "дележа" ребенка? Ведь чаще всего ребенок остается в матерью, тем более что найти хоть какую-то работу не проблема.
По какой причине вы развелись с мужем?
Почему по кружкам не можете водить сына вы, если вы без работы? Вот и было бы общения больше
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
А коли ви зустрічаєтеся, як складається ваше спілкування, чим займаєтеся? Чи радіє по справжньому син вашим зустрічам, чи йде на них з охотою?
Чи добре, на ваш погляд, синові живеться з батьком?
Ваша питання та історія ніби і зрозумілі, але таке враження, що бракує якогось «пазлу», ніби ви не розповіли про щось важливе.
Що стосується телефонних дзвінків, то не дивно, що дитина спілкуватися не має бажання. Розлука сина з вами не могла його не травмувати після розлучення. Дитяча психіка може намагатися це витіснити і не хотіти з вами спілкуватися, щоб не ранитися додатково. І взагалі діти не дуже розуміють спілкування по телефону. Ви бачитеся дуже рідко і звісно що віддаляєтеся, дитина від вас відвикає.
Не часто буває, що після розлучення і переїзду батькам вдається зберегти справді близькі стосунки з дитиною, я це потребує справді значних зусиль.
Зачасту буває «с глаз долой - из сердца вон», правда частіше це трапляється з батьком, а не з матір’ю.
Дополнение от автора
Я їздила за кордон. Роботи по спеціальності в інтернеті дуже мало, в Центрі зайнятості взагалі нема. Часто необхідний стаж роботи у 5 років, якого у мене нема. Не по спеціальності пробувала влаштуватися, не хочуть брати, в одному місці казали, чому я так низько опустилася.
Відповідно до ч.2 ст.161 Орган опіки та піклування або суд не можуть передати дитину для проживання з тим із батьків, хто не має самостійного доходу...
На сьогоднішній день судова практика по визначенні місця проживання дитини з батьком чи матір'ю становить 50*/, на 50*/,.
Реальна причина розлучення, бо колишній чоловік мене обманув, коли ми за спільні гроші і мої особисті купували майнові права на квартиру. Також під час шлюбу, ще коли він розповідав, що не хоче, щоб ми з дитиною жили у ремонті в новобудові, поки він робить там ремонт, оформив ("продав") наш автомобіль, придбаний під час шлюбу за спільні кошти, на свого батька. Потім колишній чоловік їздив на цьому ж авто по довіреності. Про таке оформлення я дізналася лише 2 місяці тому через додаток "АвтоНомера", коли бабуся сказала, що у нього нова машина (він, як привозить сина до мене, ставить автомобіль за межами будинку). На розлучення подав чоловік (причина у позовній - не зійшлися характерами).
Забирати зі школи сина мені мій колишній чоловік не дозволяє, теж саме було з третім садочком, хоча цього місяця я все ж спробую забрати сина до себе додому після школи, поки не працюю.
Травма психіки у дитини однозначно була, дитину майже викрали з моєї оселі, після чого я його побачила майже через 2 місяці. Писала заяви у поліцію, і у Службу у справах дітей, проте там на це не реагували. Приїжджала також у інше місто до матері колишнього чоловіка, коли дізналася, що дитина там. Проте у квартирі дитини не було, дитина була біля того міста у дачному селищі з його батьком. Мій колишній чоловік по телефону тоді сказав, що дитину зі мною додому не пустить, а де знаходилася та дача я не орієнтувалася так, як не знала ні її адреси, ні точного напрямку від того міста. Дитину тоді мені так і не дали побачити, і я поїхала до свого міста.
Колись син якось сказав мені, що хоче жити з татом. Зараз він каже, що буде жити зі мною (у мене вдома) лише при одній умові, якщо я зійдуся з його батьком знову.
Нашим зустрічам син радіє, обіймає мене, цілує. Разом граємося. Проте доводиться йому казати, що якщо хоче бачити мене чи хоче до мене, щоб казав татові.
Нову дружину колишнього чоловіка син також називає мамою (вона була його приватною нянею).
психолог онлайн
Дякую Вам за Вашу сумну сповідь... Це все дуже гірко... Дуже багато обману та маніпуляцій, якихось майнових та фінансових оборудок... Такі речі важко пережити навіть дорослі людині, а що вже говорити про маленьку дитину... Тим паче, що дитина ще не має своєї думки, бо повністю залежить від дорослих і стане робити і повторювати все, що їй скажуть (У Вашому випадку, екс-чоловік та його дружина)... Але коли дитина підростає, вона так чи інакше починає розбиратися у тому, що відбувалося між батьками... Як на мене, неможна полишати спроби налагодити спілкування з сином і обов'язково шукати роботу, щоб мати можливість забрати дитину до себе.. Окрім того, на мою думку, Ваша проблема набагато глибша і щоб нарешті налагодити своє життя, потрібно розібратися у тому, чому стало можливим те, що сталося... Якщо все так, як Ви описали, то прослідковується якась або надмірна довірливість, або наївність та ідеалізації партнера. Адже чоловіку вдалося Вас обвести навколо пальця дуже легко і Ви навіть нічого не помітили одразу... У всіх зовнішніх ситуаціях та подіях обов'язково є внутрішня першопричина, "коріння" проблеми, що і запускає ситуативний механізм... Тому і долати такі складні ситуації тільки зовнішніми діями дуже важко, потрібна ще величезна потужна внутрішня сила. якої у Вас, на мою думку, дуже мало... Які у Вас стосунки з Вашими батьками?
Дополнение от автора
Алло Григорівно, дуже дякую! Мене ростила одна мама, батька не було (взагалі).