Боюсь лишиться девственности
Мне 24 года, с молодым человеком уже очень давно..6 лет..каждый раз когда мы пытаемся заняться сексом, я сжимаюсь и не даю ему войти, мне больно, мне стыдно идти к гиникологу что я ещё девственница..у нас маленький городок все друг друга знают..и стыдно что столько лет вместе а секса не было . подскажите что мне делать. Я хочу но боюсь очень..
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Оксана Николаевна Третьякова
Доброго дня! Ви пишете "с молодым человеком уже очень давно..6 лет...". Ваш хлопець робив Вам пропозицію одружитися?
психолог онлайн
Доброго дня, Anzhelika.
цитата:
и стыдно что столько лет вместе а секса не было
цитата:
мне стыдно идти к гиникологу что я ещё девственница..
Що саме у цьому "соромно"? Якою себе почуваєте?
цитата:
Я хочу но боюсь очень..
Вище я чула про "соромно", що суперечить "хочу". Чого боїтеся? Що для Вас "секс"?
цитата:
.у нас маленький городок все друг друга знают..
Гінеколог - це лікар, який зберігає лікарську таємницю, якщо він її порушить, то буде мати справу з етичною комісією. Крім цього, якщо Ви так сильно боїтеся є й інший варіант - поїхати на обстеження в інше місто. Це не проблема, головне, щоб Ви захотіли. Я погоджуся, що потрібно піти до гінеколога, щоб виключити біологічний фактор.
цитата:
.каждый раз когда мы пытаемся заняться сексом, я сжимаюсь и не даю ему войти, мне больно
Які думки і почуття виникають у Вас в цей момент? Коли починається секс, про що Ви думаєте? Як хлопець реагує, коли Вам боляче? Як він взагалі ставиться до цієї ситуації? Які у Вас стосунки з хлопцем взагалі, адже секс - це продовження стосунків? Що Вам дають ці стосунки, а чого у них не вистачає?
Дополнение от автора
Пока нет, мы об этом много разговаривали, он купил квартиру чтобы было где нам жить, мы вместе живём только год..он сказал что в этом году
Дополнение от автора
В этом году он планирует сделать предложение..в следующем уже свадьба
Дополнение от автора
У нас с парнем серьёзные отношения, планируем свадьбу.. детей.. любим друг друга.. когда мне больно, то он останавливается и ждёт пока я опять раслаблюсь.. он иногда шутит 1 минуту потерпела, зато потом будет хорошо.. мы все делаем кроме секса.. сегодня я ему предложила опять попробовать.. не много выпить мне чтобы расслабиться..я очень сильно накручиваю себЯ
психолог онлайн
Оксана Николаевна Третьякова
Дякую за щирість! Ви багато пишете про почуття сорому перед іншими: людьми навколо, лікарем... Хоча, насправді, Ви повинні пишатися тим, що змогли зберегти себе на мою думку, Окрым того, дуже перебільшена залежність від думки оточуючих - це друге... Ви пишете "я очень сильно накручиваю себя..." Щоб спробувати Вам допомогти, потрібно зрозуміти, Ви так себе поводите у всіх складних ситуаціях, чи тільки в цій?
Дополнение от автора
Я всегда накручиваю то, что ещё даже не произошло.. допустим я уже наперед думаю о плохом, даже если оно не случится.. даже мои родители не знают что я девственница..они думаю что мы уже спим
психолог онлайн
Оксана Николаевна Третьякова
Добрый день!
Вам не нужно стесняться, а получить прежде всего консультацию врача гинеколога, чтобы исключить другие проблемы. Врач не имеет права осуждать Вас , это Ваше право поступать со своим телом так, как Вы этого хотите. Чего именно боитесь в момент полового акта? Что вызывает беспокойство и боль?
Дополнение от автора
Беспокоюсь о том что будет больно, и когда все происходит, то мне больно и слезы сами текут...он только немного заходит, а мне дискомфортно
Дополнение от автора
А мне ещё детей рожать, а я боюсь боли😭
психолог онлайн
Дякую за відповідь. Ви пишете "Я всегда накручиваю то, что ещё даже не произошло.. допустим я уже наперед думаю о плохом, даже если оно не случится..." Якщо у Вас немає якихось медичних показників, тоді справа може бути у психо-соматичних проявах через завищений рівень тривожності, який, у свою чергу, створює ефект внутрішньої напруги.... Коли м'язи стискаються... Хто у Вас в родині також схильний до тривожності, завищеної недовірливості, настороженості?
Дополнение от автора
Мама я думаю, она тоже всегда беспокоиться, нервничает
психолог онлайн
цитата:
не много выпить мне чтобы расслабиться..я очень сильно накручиваю себЯ
На жаль, це проблему не вирішить (причину так точно), а навіть навпаки, може її загострити. Алкоголь стане для Вас способом зняття емоційного напруження та тривожності - потім звикання і зниження толернантноті до акоголю (потрібні ще більші дози, щоб розслабитися) - залежність. Також алкоголь стимулює виникнення депресії та зменшення лібідо.
цитата:
допустим я уже наперед думаю о плохом, даже если оно не случится..
Не дивно, що Вам важко розслабитися, адже секс починається в голові. Скажіть, будь ласка, а Ви пробували колись уявляти, як би мав виглядати хороший секс? Фантазували на цю тему? У вас є прелюдії перед сексом (обьійми, поцілунки, дотики тощо)? Чи займалися Ви колись самостимуляцією? Можливо Ви б також спробували з партнером, для початку, спробувати інші різновиди сексу без проникнення: петинг чи оральний секс? Також бачу запит на пропрацювання тривожності.
цитата:
даже мои родители не знают что я девственница..они думаю что мы уже спим
І що це для Вас? Помітно, що у Вас існує якась установка щодо "цнотливості", яка додає Вам проблем і було б добре її пропрацювати.
цитата:
а я боюсь боли
Також важливий момент, припускаю, що у Вашому житті був якийсь негативний досвід пов'язаний з болем, тому було б добре подосліджувати це разом зі спеціалістом.
Загалом, як вже Вам писали спеціалісти, перш за все, сходіть до гінеколога + почніть співпрацю із психологом-психотерапевтом.
Дополнение от автора
Петинг и т д. У нас это все есть .мы 6 лет только это и делаем
Дополнение от автора
Не было у меня никакого негативного опыта с болью...
Дополнение от автора
У нас нет даже нормального психолога.. который мог бы помочь или доверится даже ему
психолог онлайн
цитата:
Це не проблема, зараз багато спеціалістів практикує онлайн. Головне - Ваше бажання.
цитата:
Не было у меня никакого негативного опыта с болью...
Я б не була такою категоричною у твердженнях. Зараз можливо Ви і не згадаєте, проте Ваш страх болі не міг не з'явитися нізвідки. Зазвичай такі моменти витісняються, а потім, в процесі психотерапії, згадуються.
психолог онлайн
Як на мене, причина того що відбувається, саме у психо-соматичних проявах... Адже маленька дитина несвідомо переймає від батьків і моделі реагування на оточуючий світ... При чому, з кожним новим поколінням, тенденція у разі її невирішення, тільки збільшується, як це сталося з Вами... А наше тіло, воно просто "дзеркалить" наш внутрішній стан. Тому, якщо розібратися із своїм "несвідомим", психо-соматика також поступово почне відступати... Я б Вам порадила все ж зайти до лікаря ( щоб виключити елемент медичних порушень) та почати працювати з психологом Так само ефективна робота в онлайн режимі)... У Вашому випадку потрібний комлексний підхід: не тільки трансформаційна робота з установками, але ще і розслаблююча гімнастика, але це вже не розмова для формату цього сайту...
Дополнение от автора
Спасибо, я прислушаюсь к каждому вашему совету
психолог онлайн
цитата:
подскажите что мне делать. Я хочу но боюсь очень..
Автор, запишитесь на приме к сексологу. Вам обязательно помогут. И психолог будет не лишним, чтобы разобраться с парализующим чувством стыда. Предложу Вам видео на эту тему. Обязательно поможет "СТЫД И ВИНА. КАК СОВЛАДАТЬ С НИМИ" https://upsihologa.com.ua/audio-video-480