потрібно таких поставити на місце?
онлайн , написав мужчина якого я знаю , із пропозицією зустрітись, типу на романтичну зустріч.
таке вже з ним в мене було на практиці давно,бо тоді була якась іскра , симпатія, але цього разу я йому ввічливо відмовила через втому після робочого дня. І взагалі маючи усвідомлення того, що особа не має до мене ніяких любовних почуттів, а лише час від часу хоче вгомонити свої потреби , мені нескладно сказати ' ні '
він відверто показує що хоче мене використати. І це не зовсім правильно та приємно. Коли я відмовила він просто відповів ' 👍' тоді я у відповідь написала : типу і на цьому все ? і чому ти більше не разговорчивий ? На що було його ' не актуально ' . як таких осіб ставити на місце ??? Від симпатії до розчарування один крок
Вопрос от: ; Возраст: 26
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго вечора.
Давайте перефразуємо Ваш запит.
Вам написав члолвік із пропозицією зустрітися. Ви відмовили. Він погодився з Вашою відмовою і не став наполягати на зустрічі. Ви обурилися тим, що він прийняв Вашу відмову.
Тож питання. Яким саме Ви вважаєте цього чоловіка і чому його потрібно "ставити на місце"?
Чи є для Вас бажаною така модель спілкування, де Ви відмовляєте чоловіку, а він наполягає на своєму, не враховуючи Ваших особистих кордонів? Чи це для Вас є, радше, психологічною грою?
Що у цій грі є виграшем і яку роль у ній грають Ви і Ваш партнер?
Дополнение от автора
скоріше за все мене обурила форма відмови , просто ' 👍' , або ось це ' не актуально ' тобто з його сторони це було не приїдеш , то і надалі ввести з тобою розмову не має сенсу. Я обезсилена на всілякі ігри , якщо вона і присутня то транслюється не з мого боку
психолог онлайн
цитата:
він відверто показує що хоче мене використати.
Автор, спираючись на що, Ви дійшли такоЇ думки?
цитата:
Коли я відмовила він просто відповів ' 👍'
Як вважаєте, чоловік мав право саме так відреагувати?
От навіщо продовжили спілкування?
цитата:
тоді я у відповідь написала : типу і на цьому все ? і чому ти більше не разговорчивий ?
Чого прагнули досягти такою реакцією?
цитата:
як таких осіб ставити на місце ???
Що для Вас означає "ставити на місце" - поясніть, будь ласка?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Январь, доброго времени суток!
цитата:
він просто відповів ' 👍' тоді я у відповідь написала : типу і на цьому все ?
Простите, а что Вы ожидали - развёрнутое письмо-страдание по поводу Вашего отказа?
цитата:
як таких осіб ставити на місце ???
Из того, что Вы описали - так и не понятно - каких "таких"? Вроде молодой человек ведёт себя вполне адекватно.
Да и с Вашей стороны прозвучало, вполне осознанное решение:
цитата:
цього разу я йому ввічливо відмовила через втому після робочого дня. І взагалі маючи усвідомлення того, що особа не має до мене ніяких любовних почуттів, а лише час від часу хоче вгомонити свої потреби
Очень обдуманно и взвешенно. прекрасно.
Хотя, у меня есть вопрос - "свої потреби" - про что речь? Какие именно свои потребности, встречаясь с Вами он удовлетворял?
В ситуации есть один эмоциональный момент с Вашей стороны, который я бы рекомендовала обговорить и проработать со специалистом - это Ваше реакция на вполне адекватное поведение молодого человека в этом диалоге. Подозреваю, что в анамнезе обнаружится травма. И пока Вы с ней не разберётесь - Вы будете попадать в подобные эмоциональные ямы. Рекомендую выбрать специалиста и поработать с психологом.
психолог онлайн
Доброго дня! Як на мене, Ви абсолютно правильно зробили, що відмовили чоловіку, який відверто хотів Вами скористатися... А от те, що його байдужа відповідь так Вас "зачепила" дуже насторожує... Ви виявилися зовсім не готові до того, що до Вас поставилися за принципом: не хочеш, то і не потрібно... Як до Вас ставилися в дитинстві батьки? Які стосунки з батьком?
Дополнение от автора
ну, гаразд . трішки передісторія. був момент в нашій з М історії коли нас пов'язувала симпатія , було декілька зустрічей і ми... опинилися потім в ліжку.
Зараз все якось згасло , певне через відстань , хоча проживаємо в одному місті.
Наприкінці грудня минулого року ми зустрілись , і в той же вечір вже особисто дала йому зрозуміти що в нас не клеїться, але бачу його це не зупиняє і він вже в новому році пропонує мені зустрітись для сексу .
Тому мене так і вибісило те 👍, мине період він знову вийде на мене ,і буде те ж саме. А як просто дівчина я йому не цікава , і дійсно про що зі мною говорити , якщо є одна ціль , або якщо щось піде не так то можна просто залишити 👍
психолог онлайн
цитата:
мине період він знову вийде на мене ,і буде те ж саме
Что именно?
психолог онлайн
цитата:
А як просто дівчина я йому не цікава , і дійсно про що зі мною говорити , якщо є одна ціль , або якщо щось піде не так то можна просто залишити 👍
Можна ж довіряти своїм почуттям та своЇм висновкам. Здається, Ви так і вчиняете. Якщо розкусили наміри хлопця, то і поводьтеся відповідно. Не хочете зустрічатись для сексу, то і не зустрічайтесь. Сказали все, то все - кінець. Ставте стіну перед ним і дотримуйтесь слова. Навіщо загадувати наперед?
А так, здається, Ви наче продовжуєте з ним зв*язок, мов би хотіли чимось заповнити своє життя. Можливо, я помиляюсь.
Дополнение от автора
Ви наче продовжуєте з ним зв*язок, мов би хотіли чимось заповнити своє життя.
Думаю частково ви праві , напевно я так і вбиваю свій онлайн час , після робочого дня .
психолог онлайн
Ви пишете "напевно я так і вбиваю свій онлайн час , після робочого дня...".. Тобто, Вас влаштовує таке використання часу? А як щодо створення сім'ї, народження дітей, адже жінка насправді щаслива може бути лише у щасливій родині... Зважаючи на те, що Ви так і не дали відповіді на мої попередні запитання, думаю що саме там і потрібно шукати відповіді щодо якості стосунків, і загалом стосунків...
психолог онлайн
цитата:
Думаю частково ви праві , напевно я так і вбиваю свій онлайн час , після робочого дня
Так зазвичай буває, коли людина выдчуває в середині порожнечу. І тому хапається за будь що, аби якось з нею не зустрічатись.
Дополнение от автора
Це ви Алла Григорівна , про питання про батьків. Не відповідала бо воно кругом і всюди по життю , і завжди є на це відповідь , але і набридає. Моя мама виховувала мене самостійно, і як для жінки одиначки виховала мене достойно я так вважаю.
І ще підтримую думку вашого колеги: так , я дійсно живу в порожнечі, можливо і з дитинства, відповідь моя вище. але це той випадок я не чіпляюсь за мужчину, а хочу красиво позбутись бо наші стосунки це не про здорові стосунки. Красиво- це без грубощів, бо по природі я є складною.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Щоб "красиво позбутися" чоловіка, потрібно, насамперед, самій розуміти чого Ви насправді хочете від стосунків... Тоді Ваші звичайнісінькі слово "Не хочу більше зустрічатися" буде остаточними незалежно від реакції самого чоловіка на них...Але ж, насправді, Ви пишете "Коли я відмовила він просто відповів ' 👍' тоді я у відповідь написала : типу і на цьому все ? і чому ти більше не разговорчивий ? На що було його ' не актуально ' . як таких осіб ставити на місце ??? Від симпатії до розчарування один крок..." То насправді, чи Ви дійсно хотіли з ним припинити стосунки? Адже він і не став навіть наполягати... пішов собі і пішов... Так ні, Вас "зачепила" його байдужість... і дуже боляче...
Звісно, питання про батьків звучить досить банально особливо на психологічному сайті "Не відповідала бо воно кругом і всюди по життю , і завжди є на це відповідь , але і набридає..." Набридає що? Коли у людини "перепрацьовані" сімейні проблеми, проблем у особистому житті складних не виникає.. Так, Ваша мама - чудова мама і зробила для Вас все, що було у її силах "Моя мама виховувала мене самостійно, і як для жінки одиначки виховала мене достойно я так вважаю." Чому Ви одразу стали писати про достойне виховання? Адже ніхто і не ставив під сумніви Вашу достойність... То може це суто для Вас дуже болюча тема?..
Є певні закони життя, які "перестрибнути" неможливо. Якщо мама, з якоїсь причини не змогла влаштувати стосунки з чоловіком, ті ж самі установки та моделі поведінки, що цьому завадили, передаються автоматично і її дитині... А потім, коли дитина дорослішає, починають нею несвідомо керувати... Тобто, ми вміємо себе поводити лише так, як нас навчили в дитинстві... І якщо щось не подобається у своїх діях, ці установки потрібно елементарно "переписувати" з психологом і, можливо, не один раз, бо це рівень підсвідомості, який формувався роками... Так, Ви за чоловіків не чіпляєтеся... зовні... і думаєте, що самотність - це кращий варіант Вашого життя... Але почуття викривають зовсім інше - відчувається надзвичайно сильна залежність від ставлення чоловіків до Вас... А це вже стосунки з батьком, а не з мамою... І неважливо, що Ви його швидше за все навіть не бачили... Ми "складаємося з тата і мами" - це базис, на якому тримається все наше життя... І якщо замість стосунків з батьком "біла пляма", така "біла пляма" може бути і у стосунках з чоловіками до тих пір, поки "внутрішня дитина" не відновить зв'язок із "внутрішнім батьком"... Адже тато - це перший чоловік у житті дівчинки... Вам вирішувати: ховатися від болю у своїх ілюзіях, просиджуючи роками біля комп'ютера чи почати "відкривати" очі разом із психологом...Ответ отредактирован автором 23-01-2022 16:54:39
Дополнение от автора
Так ні, Вас "зачепила" його байдужість...так зачепила (
це схоже єдиний чоловік в моєму житті який дійсно ' зачепив ' жоден з інших що були на моєму шляху не залишали ' наслідки ' .
В чому феномен цього мужчини для мене , досі не знаю
І я давно і чітко усвідомила , що все що зараз має відбиток у моєму житті, це все корінь з дитинства. визнаю мені потрібна допомога
психолог онлайн
цитата:
Головно, відчувається бажання робити зміни у своєму житті. Коли воно є, з*являється можливість реалізувати це бажання і зустрічаються на шляху люди, здатні допомогти. Тому доречно скористатись цим шансом, не забалакати його.
психолог онлайн
Ви пишете "В чому феномен цього мужчини для мене , досі не знаю
І я давно і чітко усвідомила , що все що зараз має відбиток у моєму житті, це все корінь з дитинства. визнаю мені потрібна допомога". Як на мене, феномен полягає у тому, що саме він, його вчинок, підштовхнув Вас шукати відповіді на свої запитання... Адже, саме байдужість найважче прийняти тій людині, яка відчувала себе в дитинстві непотрібною або просто недолюбленою... І тепер вже залежить від Вас, який шлях оберете: ховатися і сподіватися що якось саме владнається, чи починати змінювати себе, змінюючи дитячі установки та моделі поведінки... А вже у який спосіб це станете робити: офлайн чи онлайн - різниці немає, головне Ваш намір та професіоналізм спеціаліста...