Не знаю як жити, не вмію, постійно в напрузі і тривозі
Мені 25 років. Закінчила універ з червоним дипломом. Жодного дня офіційно по спеціальності не працювала. Хіба тільки підробітки брала. Зараз працюю в кав’ярні, там тепло і затишно і люди хороші і зп норм виходить. В мене з минулої роботи залишились борги. Захворіла, тиждень лікуюсь. Знову думки, що я не на своєму місці, що це все не те, порівняння себе з іншими, чому я так не змогла і все в цьому роді. А стосунки з протилежною статтю. В мене вони просто відсутні. Я не знаю як мені знайти хлопця і де, сижу на сайтах знайомств лиш. Дуже хвилююсь що ніколи нікого і не знайду. Як мені жити?
Вопрос от: ; Возраст: 25
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Доброго дня! Яку допомогу Ви хочете отримати від психологів?
психолог онлайн
Добрий день!
У вас типові проблеми сучасної молоді, але забагато хвилювань)
Майже завжди не так все страшно, як здається::smile::
психолог онлайн
Доброго времени суток!
Очень грустно читать Вашу историю, в ней столько разочарования и грусти...
цитата:
Закінчила універ з червоним дипломом. Жодного дня офіційно по спеціальності не працювала.
По какой причине Вы выбрали именно этот универ, эту специальность?
По какой причине не работали\не работаете по специальности?
цитата:
Зараз працюю в кав’ярні
Вы получаете удовольствие от это работы?
цитата:
Як мені жити?
Этот ответ Вам придётся найти самой. Однако, рекомендую выбрать специалиста и поработать с психологом. По той обрывочной информации, что Вы дали, на мой взгляд, Вы либо совсем либо оочень плохо себя знаете, слышите и любите. А пока не сформирована аутентичность проживания - то, что Вы описываете будет в перманентном формате.
цитата:
Я не знаю як мені знайти хлопця
Этот вопрос психолог\психотерапевт не решает. Терапия работает над тем, что с человеком происходит и что, возможно, ему мешает построить отношения. Но психолог не сваха и найти молодого человека он не поможет. А Ваша работы и сайты знакомств не способоствуют решению этого вопроса?
психолог онлайн
Доброго дня! Ви пишете "Зараз працюю в кав’ярні, там тепло і затишно і люди хороші і зп норм виходить." Мені так здається чи Ви з теплом відгукуєтеся про свою роботу? Якщо це так, тоді проблема не у самій роботі, а у тому внутрішньому статусі, який Вам хтось нав'язав. Наприклад: "Ти повинна гарно вчитися і з червоним дипломом..." або "Будеш погано вчитися, станеш працювати у кафе офіціанткою..." і т.д. варіантів багато, а суть - одна... Окрім того, Ви пишете "Знову думки, що я не на своєму місці, що це все не те, порівняння себе з іншими, чому я так не змогла і все в цьому роді. А стосунки з протилежною статтю. В мене вони просто відсутні. Я не знаю як мені знайти хлопця і де, сижу на сайтах знайомств лиш. Дуже хвилююсь що ніколи нікого і не знайду. Як мені жити?". Ну, по-перше, хлопців знайти просто так неможливо, вони ж не гриби в лісі... та і гриби ще потрібно вміти бачити...::smile::
Дополнение от автора
Вчилась на геодезиста, просто тому, що пройшла на держ місце. Отримувала степендію. Це досвід, було цікаво. Одногрупники були тільки хлопці, але я примудрилась закохатись в хлопця, який по нині день мій друг.
Теперішня моя робота впринципі мені довподоби. Але вона знову як відбування терміну, ніби ненадовго, ще трошки і все зміниться.
Так позитиву в мене мало, сама не розумію чого. Я ніби живу на нейтральній передачі. Намагаюсь штучно себе радувати, але не виходить. Подруги вже мають сім’ї, з ними не виходить поговорити, дуже дуже мені самотньо. Сім’я в мене звичайна, нічим не вирізняється, хіба тим що ми мало один з одним спілкуємось. Коли за столом всі разом, то це просто мовчання.
психолог онлайн
Дякую за щирысть. Ви пишете "Сім’я в мене звичайна, нічим не вирізняється, хіба тим що ми мало один з одним спілкуємось. Коли за столом всі разом, то це просто мовчання". Тобто, в родині немає по справжньому теплих стосунків... Те, що Ви живете "Так позитиву в мене мало, сама не розумію чого. Я ніби живу на нейтральній передачі..." може бути так званим емоційним дефіцитом... І він сформувався саме в дитинстві під впливом батьківської моделі спілкування... Окрім того, і самі батьки могли отримати цей стиль спілкування вже від своїх батьків... За стосунки в родині та сімейну атмосферу несуть відповідальність саме жінки за своїм природним призначенням... Трагічні історичні події, складні життєві ситуації, стосунки - можуть утворювати певні емоційні блоки, які автоматично переходять у "спадок" дітям і онукам... У любому випадку, причину того, що з Вами відбувається потрібно шукати саме у стосунках батьків та стосунках із Вами... Я б Вам радила індивідуально зустрітися з психологом, (без різниці, онлайн чи офлайн), щоб вже конкретно визначитися з "корінням" та допомогти відновити життєву енергію... Яка, як на мене, була заблокована...
---