Проблемы в отношениях
Привет Меня зовут Денис Меня тревожат мои отношения. В отношениях уже 2 года Вчера поссорился с девушкой. Поссорились из-за того что, я у неё спрашиваю вопрос, ответ не знаю, так же на тему секса, потому что каждый раз отказывает , спрашиваю что не так, ответ получаю я не знаю. Я не сдержал свои эмоции и немного вспылил. Я работаю , езжу периодически в командировку, живём отдельно. Она не работает хотя говорила что устроиться на работу еще в апреле месяца. Появляется чувства что меня просто используют, так скажем просто содержу её … Я не совсем понимаю что мне делать
Если мне плохо - уходи по логике вещей
Но она говорит что всё измениться
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Доброго дня Денис! Ви пишете "Появляется чувства что меня просто используют, так скажем просто содержу её … Я не совсем понимаю что мне делать..." І Ваші почуття абсолютно зрозумілі, адже на жодне запитання немає відповіді... Що насправді відбувається, може знати лише Ваша дівчина... Чому не говорить? - варіантів також багато... Від того, що щось приховує, до того, - що елементарно не вміє висловлювати свої почуття... Я б Вам порадила разом із дівчиною індивідуально звернутися до психолога... Тим паче, що зараз це можна робити як офлайн так і онлайн... У всякому випадку, запропонуйте їй хоча б одній звернутися, щоб зрозуміти себе... як мінімум, зробите висновок чи бажає вона дійсно працювати над стосунками... Якщо знову почне щось незрозуміло відповідати, ставте умови і стійте на них: або розбираємося вдвох, або розстаємося... Ви, загалом, хочете одружуватися? Можливо Вашій дівчині не подобається, що живете не у шлюбі, а просто її мовчання - такий собі знак підсвідомого протесту? Та це все лише припущення...
Дополнение от автора
Я предлагал пойти к психологу
Ответ
Я не хочу что бы кто-то был у меня в голове.
Дальше ставил вопрос ребром , или разбираемся либо расходимся, она заплакала в тот момент. С того момента что-то наладилось , и снова тоже самое.
Шлюб в будущем хочу.
психолог онлайн
Ви пишете "Ответ
Я не хочу что бы кто-то был у меня в голове..." звідки у неї ці слова? Дуже схоже на навіювання - дівчата схильні на віру сприймати те, що хтось говорить... Те, що вона плаче, як на мене, може говорити про якусь душевну травму, можливо, дитячу... Від якої вона сама "закривається", бо дуже болить, соромно, страшно і т.д. Ви знаєте про дитинство своєї дівчини? Про те, що відбувалося до зустрічі з Вами? Вона з Вами ділиться своїми почуттями?