Як мені помиритись з хлопцем?
Ми з хлопцем зустрічались півтора року,все було чудово,але згодом він почав дуже брутально поводитись зі мною,а потім взагалі розірвав стосунки. Ми домовились,що ні він не зустрічатиметься з іншою дівчиною,ні я з іншим хлопцем. Але через тиждень після нашого розриву він почав зустрічатись з моєю подругою,при цьому ревнував мене до кожного хлопця,з яким я хоча б заговорила.
Ми розійшлись півроку тому,протягом всього цього часу він мене ігнорував,не розмовляв зі мною,а потім каже,що хоче відновити дружбу. Кілька днів все нормально, а згодом раптом знов ігнорує. Він казав мені,щоб я змирилась з тим,що ми вже не разом,а потім сказав,що я мала боротись за нього...Я вже не розумію чого він хоче і що мені робити,допоможіть,будь ласка.
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Аня,
в вашей информации сказано "ноль" о каких-либо серьёзных отношениях парня к вам или ваших к парню.
Похоже вы ведете оба сексуальную игру и довольно таки легко. вместе решили и поменялись местами: парень стал встречаться с подругой, вы, наверное с кем-то другим. Прошло полгода вы снова встречаетесь... Трудно понять что для вас двоих значат такие отношения или хотя бы для вас одной?
В силу своего возраста, вы похоже еще не готовы к серьёзным отношениям, как и молодой человек. Все вопросы, которые вы задали , адресуйте молодому человеку.Только он знает на них ответ, но не психолог.
Я думаю, что у вас не та ситуация, когда нужна помощь психолога.
Вы молоды,знакомьтесь,встречайтесь и ищите своего парня, которого вы не отдадите ни подруге и никому другому.
Вот тогда это будет любовь и желание всегда быть с любимым вместе.
Удачи.
психолог онлайн
Вам бы, Аня, разобраться в себе. Зачем Вам этот парень? Зачем Вам его понимать? К чему эти игры? Зачем Вам такие сложности? Чего Вы хотите для себя от этих отношений? Какой вообще видите жизнь в паре?
консультация психолога
это похоже на самоистязание. ни скем не встречаться...или даже садо-мазо. ему можно, а вам ни с кем!...
психолог онлайн
Аня,вами жестко манипулируют. Чего хочет ваш парень знает только он сам,а вот чего от него хотите вы?
психолог онлайн
Аня!
А як тобі самій ці стосунки? Як ти в них себе почуваєш? Чому ще досі думаєш над тим, чого хоче чи не хоче від тебе твій колишній хлопець? Чому ведеш себе так, начебто він має над тобою якусь владу?
Ти маєш ще до нього почуття? Якщо так, то що вони дають тобі? І як складається так, що бажання твого хлопця стають твоїми бажаннями? Чи добре ти себе почуваєш, коли хтось приймає рішення за тебе?
Може, ці запитання допоможуть тобі щось прояснити. З повагою.
консультация психолога
Ani4ka, порада тобі така - з'ясуй для себе, чого хочеш ти. Це надзвичайно надійна позиція. Спираючись на розуміння власних бажань, людина здатна розібратися в усіх питаннях, які в неї виникають і відповідним чином діяти.