Залежать сни від мого психоемоційного стану??
10 років мені сняться кошмари, всяка нечисть яка хоче затягнути під землю. Під час таких снів допомагає коли починаю хреститися і читати Отче Наш. Після таких снів головні болі і взагалі не має сил. Сни майже кожного дня. Від чого можуть залежати такі сни?!
По життю тривожна, завжди за щось хвилююся. Рідко коли знаходжуся в стані спокою.
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня!
Ваш запит, скоріше, не до психологів.
Яке у Вас віросповідання?
Чи займались Ви магією?
Чи зверталися до гадалок?
Можливо, Ви дивитися якісь містичні телепередачі?
психолог онлайн
По поводу чего тревожитесь?
Что происходит в вашей жизни?
Что случилось 10 лет назад, до того, как стали снится эти сны?
психолог онлайн
Доброго дня! Співчуваю Вам. Такі сни можуть мати декілька причин, що можуть бути пов'язані як безпосередньо з Вами ( з тим, що є у Вашій душі), так і з Вашими рідними... Як правило, такі сни відбуваються тоді, коли в родині хтось займався раніше (або і займається) ворожінням, знахарством, магією і т.д. Або, якщо в родині є тенденція до релігійності (не плутати з вірою) та забобонність... Окрім того, Ви пишете "По життю тривожна, завжди за щось хвилююся. Рідко коли знаходжуся в стані спокою". Тобто, це може бути схильністю до завищеної емоційної сприйнятливості по роду... Як у Вашої мами з тривожністю? І, загалом, які з нею стосунки?
психолог онлайн
цитата:
Від чого можуть залежати такі сни?!
от эмоционального состояния.
Дополнение от автора
Сни почалися після того як хотіла покінчити з життям. Після подібного сну не наважилася нічого зробити. Сім'я не схильна до релігіозності. Мама гадала на картах таро. Потім я просила їх спалити, і вона спалила. До гадалок ніколи не зверталася.
психолог онлайн
По какой причине вы пытались покончить жизнь самоубийством?
Вы обращались после этого случая к психиатру, к психологу?
Как родители отреагировали на попытку суицида?
психолог онлайн
Дякую за відвертість. Достатньо і карт Таро... У Вашому випадку, як на мене, "Сни почалися після того як хотіла покінчити з життям. Після подібного сну не наважилася нічого зробити.." такі сни - це по факту Ваш підсвідомий захист від катастрофічного кроку, як це не дивно. Бо саме вони Вас змусили зупинитися і не зробити жахливий вчинок... Окрім того, саме бажання вчинити самогубство, то вже є намагання втекти від життя, яке не ми собі дарували... Що також дуже сильно впливає на наш внутрішній психо-емоційний стан та і життя вцілому... Що спричинило бажання сїциду?
психолог онлайн
цитата:
ЗАЛЕЖАТЬ СНИ ВІД МОГО ПСИХОЕМОЦІЙНОГО СТАНУ??
Так
цитата:
Сни почалися після того як хотіла покінчити з життям.
Що стало причиною таких намірів?
Дополнение от автора
Бажання самогубства викликано шкільним булінгом впродовж 6 років. До психологів чи психіатрів не зверталася. Батьки ніяк не відреагували.
психолог онлайн
Дуже важко... Як на мене, у Вас до того ще й може бути не прожита травма від булінгу, яка також ускладнює Ваш психо-емоційний стан і травма самих стосунків з батьками... Я раджу Вам індивідуальну терапію, тому що у таких випадках поради на сайті нічого не дадуть, адже Ваша проблема комплексна... І потребує трансформаційної роботи...
психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
Если я правильно понимаю то что-то с Вами произошло в школе. Во сне наша психика пытается справиться с какими-то сложными переживаниями, их переработать, но это может не всегда получаться, поэтому снятся кошмары.
цитата:
Сни почалися після того як хотіла покінчити з життям. Після подібного сну не наважилася нічого зробити.
Знали ли Ваши родители о Вашем сосстоянии?
цитата:
Я думаю, что Вы до сих пор не можете справиться с тем, что Вам пришлось пережить в школе и эта ситуация затягивает Вас. В данном случае Вам нужна работа со специалистом, чтобы Вам помогли справиться с этим
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
цитата:
Можливо, сон був задля того, щоб показати Вам, що з Вами буде після самогубства.
цитата:
Сім'я не схильна до релігіозності
Чому Ви почали читати "Отче наш"?
цитата:
Мама гадала на картах таро.
Це також, скоріш за все, відобразилося на Вашоиу душевному стані.
цитата:
Потім я просила їх спалити, і вона спалила.
Це правильно, але іноді цього замало.
цитата:
Бажання самогубства викликано шкільним булінгом впродовж 6 років.
Батьки знали про це бажання?