Чому не можна просто пробачити?
Доброї ночі.Я посварилась з дорогою для мене людиною.Попросила вибачення щиро, але у відповідь чула тільки агресію, дуже сильну агресію. Невже не можна вибачити просто?Будь-які спроби залагодити конфлікт, створюють ще більшу злість. Ця ситуація дуже виматує мене, оскільки так ще ніколи не сварилась.Я помилялась, але завжди визнавала помилки, і мене прощали а тут.
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Прощение дело тонкое и часто невозможное. Когда прощаем мы, мы на себя берем роль Бога, а это слишком много. Когда же мы просим простить нас, мы перегружаем человека ответственностью, просим его или ее сыграть роль Господа в нашей жизни и это слишком много. Вместо того, чтобы отягощать человека ответственностью, можно сказать: "Мне жаль, что я так поступила, сказала, сделала... Я виновата, но я ничего не могу изменить. Я допустила ошибку и причинила тебе боль, но я всего лишь человек. Ты тоже человек и тоже можешь как-то причинить боль мне. И я буду помнить, что я это сделала первая. Мы можем оставить это в прошлом и идти дальше или разойтись. В любом случае, я уважаю твое решение". Эти фразы можно использовать в любых ситуациях, где было причинено зло и хочется попросить прощения.
Дополнение от автора
Дякую за відповіді.Агресія дуже сильна, дуже різкі слова.Звичайно не вульгарні, але образливо і мені.Щось типу відстань,не доходить.Може я й справді дуже навязливо прошу пробачення.Я дуже просто боюсь втратити.Просто я незнала як людина, хлопець до мене ставиться, просто як до друга, чи більше. Завжди говорив дивись найди собі гарного хлопця, пару. А коли він бачив, що до мене і справді хтось залицяється це викликає злість.Тобто таким чином я його провокую.Я питала, хто я для тебе?Але у відповідь тільки мовчанка або іншим разом поговорим.А інколи потрібно це сказати, прояснити.Може не говорив, бо одного разу його кидала дівчина. А тут я виступаю як зрадниця, фактично.
Дополнение от автора
дякую.Чи можна все таки сподіватись, що пробачить?Напевно потрібно дати час людині?
психолог онлайн
Ліда,
мені здається, що відповідь на поведінку вашого хлопця ви знаєте :"бо одного разу його кидала дівчина. А тут я виступаю як зрадниця, фактично."
Вам 26 років, а ви поводитесь як у 17-ть. Провокуєте хлопця, прининижуєте и таким чином чекаєте його признань у любові до вас.
Так не буває. Робіть все до навпаки і тоді отримаєте те чого бажаєте.
Успіхів.