Развод
Муж начал играть в онлайн казино. Проигрывает большие суммы. Меняться не хочет. Хочу развестись.Не знаю как об этом сказать родственникам и друзьям. Все считают нас идеальной семьёй .Но увы, это оказалось не так. Чувствую стыд, неуверенность и страх.

Відповіді психологів
Доброго дня Rusja! Я б Вам порадила на певний час просто з'їхати і пожити окремо, не розлучаючись... І друзям та батькам можна сказати, що Ви хочете просто трохи пожити окремо, бо втомилися... І чоловік, можливо, задумається... Бо чоловіки реагують не на слова жінки (слова для них - це пустий звук, а тільки на конкретні дії). А поки поживете окремо, раджу все ж розібратися із психологом індивідуально, чому саме стала можлива така ситуація з казіно... Адже "танго танцюють двоє" в родині, щобне "потягнути" попередні проблеми у нове життя... Він у Вас почав грати одразу, як одружилися чи все ж були якісь події?
Доповнення від автора питання ·
Дякую, за коментар. Ні, не одразу. Це більше пов"язано з роботою. Не може реалізувати свої амбіції. Хоча дуже розумна і інтелектуальна людина. Це як " горе з розуму ".Такий період вже переживали і все налагодилось коли була робота і гідна зарплата. Потім, поміняв роботу - несклалось. І знову онлайн ігри. Намагаюсь підтримувати, допомагати. Пропоную звернутись до спеціалістів. Людина горда, важко сприймає свій стан. Відчуваю себе співзалежною. Страх.
Павел Леонидович Басанский (Киев) психолог
Суть вопроса в том, как будете выглядеть при разводе?
И страх того, что мыльный пузырь наконец-то лопнет и все увидят правду о семье?
Добрый вечер!
Ваш муж находится в игровой зависимости и это такая же зависимость, как и многие другие, которая нуждается в профессиональной помощи. Важно, чтобы муж сам это осознавал и хотел что-то изменить. Если он не хочет, то Вы ничего не сможете сделать, тогда нужно думать о своей жизни , а не о том, что подумают родственники или друзья
Rusja, доброго времени суток!
Мне очень жаль, что Вам приходится проходить через такое. Это тяжело и больно видеть, как любимый человек тонет в болоте зависимости ((
цитата:
Чувствую стыд, неуверенность и страх.
Я Вас правильно поняла - Вы берёте на себя ответственность за зависимость мужа, за это Вам стыдно?
А неуверенность - в чём?
Страх чего?
Дякую Вам за щирість! Такі ситуації дійсно складні, але не безнадійні, як на мене. Ви пишете "Не може реалізувати свої амбіції...Такий період вже переживали і все налагодилось коли була робота і гідна зарплата..." Тобто, Ваш чоловік тоді також грав в казино?" Як Ви себе тоді поводили? Чому чоловік пішов з роботи, де була гідна зарплата? "Потім, поміняв роботу - несклалось. І знову онлайн ігри...." Ви пишете "Намагаюсь підтримувати, допомагати..." У який спосіб Ви виявляєте свою допомогу та підтримку? Адже, зачасти, розуміння дружини про те, як потрібно допомагати та підтримувати свого чоловіка, суттєво відрізняється від того, як насправді йому потрібно допомагати та давати підтримку... Якщо я правильно уявляю собі, як Ви з усіх сил, щиро, намагаєтеся "допомагати", Ваш чоловік і не піде до спеціаліста, адже для нього проблем немає... Окрім того, ще і не дуже скоро почне шукати якусь роботу... Для чого йому все це робити, коли дружина "упадає" навколо і "забігає всі дороги"? "Людина горда, важко сприймає свій стан"... Повірте, такий стан дуже добре "лікується", якщо жінці правильно почати себе поводити... "Відчуваю себе співзалежною. Страх." - і оце, як на мене, найгірше і є основною проблемою всього того, що відбувається... Моя думка така, Ваш шлюб можна врятувати, але до психолога потрібно іти саме Вам... Я Вам дуже раджу звернутися індивідуально і якомога швидше (онлайн чи офлайн, то вже не суттєво...)