Закохалась як підліток.
Доброго вечора.
Зустрічаюся я з вересня з хлопцем. Все наче добре, але... Він то на одне питання у відповіді увилює, то на інше... Спочатку навіть ледь випитала в нього звідки він родом. До цих пір не знала ким він працює, який в нього рід занять. Але весь час говоре що на роботі в нього багато метушні, працює він майже без вихідних, і часто з ранку до пізнього вечора. Так що бувало таке що ми з ним не зізвонювались більше тижня, мовляв багато роботи.
І от прийшов час що я не витримала і почала творити дурниці... Я усвідомлюю що повела себе тупо, інфантильно, і по відношенню до нього з моєї сторони це був просто винос мізків. Просто не було в мене довіри до нього і я написала що раз так то все, я рву ці стосунки...
Після чого зустрілася з ним щоб забрати в нього дещо своє та віддати йому його. А він такий, не втрачаючи самоконтролю просто обняв мене і сказав "я працюю там то там то, якщо тобі це так було потрібно знати, і якщо ти ж сама так вирішила і за мене і за себе то як хочеш."
Я ще трішки постояла біля нього мовчечки в сльозах і соплях... Він говоре: "Ну то добре... Не хоч іти значить я піду. До зустрічі."
Такий самовпевнений! "До зустрічі"!!!
Але він був правий, я не витримала і через день подзвонила йому. Але в розмові він був байдужий, мовляв ти мене кинула а тепер щось від мене хочеш... Каже: " так, я сказав до зустрічі... можемо зустрітися кави попити якщо захочеш. І все."
Питання ось в чому: Я знаю що була ненормальна зі своїми істериками. А він взагалі нормальний зі своєю скритністю? Що я взагалі мала думати??? Лише те що він одружений, і в нього троє дітей... Чого він оце тепер дується і випендрюється як баришня? Він же насправді не хоче завершувати ці стосунки, як і я не хочу цього. Чи все таки йому байдуже, і мені готуватися до того що це вже дійсно кінець? (Як виявилось, після того коли я дізналася де саме він працює, він мене ні в чому не обманював. Просто він дійсно одружений на своїй роботі) Але я ніяк не можу налаштуватися і змиритися з тим що ці стосунки вже завершені. Це мені заважає спати, і заважає сконцентруватися на своїй роботі. Як впоратися з емоціями? Що мені з собою зробити щоб в мене пропало бажання писати йому і дзвонити?
Вопрос от: ; Возраст: 35

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго ранку, Олено. Схоже Ви втрапили на першокласного маніпулятора. Своїм мовчанням та триманням інтрига він з вас знущався. Навіть не важливо спеціально чи ні.
Цитата: "Що мені з собою зробити щоб в мене пропало бажання писати йому і дзвонити?"
Зверніться на індивідуальну консультацію до психолога. Насамперед подрібно зрозуміти чому вас зачіпають такі хлопці (аб'юзивні), тоді все інше стане на місця!
Дополнение от автора
Оксана Анатольевна Бамбура, не думаю що мої ці стосунки були аб'юзивні. Він просто скривав деякі факти про себе. Але психологічного насилля ніякого не було, він навпаки часто лише позитивні компліменти говорив, щоб підняти мою самооцінку.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Добре, чому ж вам так погано?
Дополнение от автора
Оксана Анатольевна Бамбура, бо зробила помилку ініціювавши розрив, зрозуміла що не хочу цього. Але здається що він, можливо, вже втратив до мене інтерес.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ви тижнями могли не спілкуватись, це не відносини, а маніпуляція. І вона спрацювала.
Цитата:"можливо, вже втратив до мене інтерес."
- або можливо йому так і потрібно? І це може бути продовження маніпуляції...Як вважаєте?
- або дійсно ви йому не цікаві...це теж варіант неприємний.
То нащо вам такі відносини? Де вам погано, де немає довіри, де немає повноцінного спілкування?
психолог онлайн
Оксана Анатольевна Бамбура
Лєна, доброго времени суток!
цитата:
А він взагалі нормальний зі своєю скритністю?
Это очень нездоровый нюанс. Я могу и ошибаться, но очень похоже, что Вы вовремя выскочили из абьюзных отношений. Хотя эмоциональная привязанность уже в наличии и мысли дать ему право создавать опасное пространство для меня - тоже появляются. И да, Вы, не смотря на всю жёсткость и дистанцию с его стороны - очень и очень защищаете его поведение и его отношение к Вам. Первые два этапа входа в подобные отношения Вы уже прошли, увы (
цитата:
не думаю що мої ці стосунки були аб'юзивні. Він просто скривав деякі факти про себе. Але психологічного насилля ніякого не було
А что Вы называете "обьюзные отношения"? Как, на Ваш взгляд, они выглядят?
Дополнение от автора
А якщо в нього дійсно дуже серйозна робота, він з головою в проблемах, сильно зайнятий???
Дополнение от автора
психолог онлайн
Це запитання до психологів? Ми його не знаємо особисто не спілкувались. Але за вашим запитом видно, що ці відносини токсичні. Як на мене. Колега підтвердила мої здогади.
Якщо ви вважаєте його дії та поведінку виправданою, тоді яке запитання до психологів?
Чим вам допомогти?
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Як впоратися з емоціями? Що мені з собою зробити щоб в мене пропало бажання писати йому і дзвонити?
Насамперед, припинити саму себе заперечувати.
цитата:
Він же насправді не хоче завершувати ці стосунки, як і я не хочу цього.
Вам треба спочатку визначитись, чого Ви хочете насправді.
цитата:
От якби, одного разу прийнявши рішення - завершити стосунки, Ви його б надалі дотримувались, то був би прояв самоповаги з Вашого боку. Гідності. Але ж Ви вчинили по-іншому, наче злякались втратити назавжди можливість будь-яких стосунків з чоловіками. Проте, здається, людині не може бути байдуже, які це стосунки по суті. Чи є там взаємність, довіра, повага, бажання зважати на почуття і бажання партнера?
цитата:
Але він був правий, я не витримала і через день подзвонила йому.
Визнаєте за ним правоту. Він важає Вас слабкою, схильною до залежності. І демонструє свою впевненість.
цитата:
Цікаве питання. Якщо так, то Ваша роль в таких стосунках - бути безоплатним доповненням до його роботи, адже він одружений саме на роботі. Вам це навіщо?
Ви порівняли своє кохання з підлітком. Скажіть, що доброго може трапитись в такому разі? Ответ отредактирован автором 14-02-2022 13:13:43
Дополнение от автора
Владимир Анатольевич Тарасенко:
1"Вам треба спочатку визначитись, чого Ви хочете насправді"
- Я хочу щоб ці стосунки продовжувалися, і водночас хочу бути потрібною. Хочу щоб мої почуття були взаємні.
2."Цікаве питання. Якщо так, то Ваша роль в таких стосунках - бути безоплатним доповненням до його роботи, адже він одружений саме на роботі. Вам це навіщо?"
- інколи в нього були перериви в роботі і мені увага була приділена. Він дуже цікава розумна людина в якого є чому повчитися. Якби він признався чого саме чекає від стосунків то можна б було домовитися проговорити в форматі "Я-тобі, ти мені". Щоб все було чесно. Я то і не хочу заміж і сім'ю зараз, я просто хочу щоб все було чесно озвучено і укладені чіткі домовленності.
3"Ви порівняли своє кохання з підлітком. Скажіть, що доброго може трапитись в такому разі?"
- лише розчарування в собі і добавлення нових комплексів.
Дополнение от автора
"лише розчарування в собі і добавлення нових комплексів"
Це станеться якщо він зараз все-таки мене кине.
психолог онлайн
Доброго дня Лєна! По-перше, у Вас була абсолютно нормальна реакція на нестачу інформації (Так, Вас "прорвало", але на це були дійсно ґрунтовні причини). І Вам зараз абсолютно немає за що себе звинувачувати... Друге. Ви пишете "Чого він оце тепер дується і випендрюється як баришня? Він же насправді не хоче завершувати ці стосунки, як і я не хочу цього....". Як на мене, це суто Ваше сприйняття стосунків, але, аж ніяк, не цього чоловіка... Вам просто дуже хочеться, щоб так було... Як на мене, Ви дуже мало розумієтеся на чоловічій природі, від слова "зовсім"... Адже, коли чоловік кохає, він байдужим не буде, однозначно... А, якщо навіть у якийсь момент виявить своє обурення, все одно потім почне спілкуватися... Особилво, якщо жінка не стане "виснути" на ньому... І все це наштовхує на думку, що проблема стосунків з чоловіками "застаріла" не в сенсу великого досвіду, а в сенсі того, що є потреба "Я хочу щоб ці стосунки продовжувалися, і водночас хочу бути потрібною", яка переростає у тенденцію до психо-емоційного "залипання", тобто, залежності... Які у Вас стосунки з батьками? Які стосунки між батьками?
психолог онлайн
цитата:
Бажання однієЇ людини, звісно, недостатньо. Має бути взаємне бажання як мінімум. А у Ващому випадку воно є? Що Вам "кажуть" вчинки та загалом поведінка чоловіка?
цитата:
Він дуже цікава розумна людина в якого є чому повчитися.
От спитайте себе, чому і навіщо Вам в нього вчитись? Ви ж не в школі.
цитата:
Якби він признався чого саме чекає від стосунків то можна б було домовитися проговорити в форматі "Я-тобі, ти мені". Щоб все було чесно.
От якби... Це взагалі про що? Про Ваші мрії, а де реальність? Що вона підказує?
цитата:
Я то і не хочу заміж і сім'ю зараз, я просто хочу щоб все було чесно озвучено і укладені чіткі домовленності.
Про які домовленості можна вести розмову, коли стосунків як таких нема?
цитата:
- лише розчарування в собі і добавлення нових комплексів.
Так це Ваша проблема чи його? Якщо Ваша, то кому, окрім Вас, її вирішувати? Кому потрібно виходити зі стану підлітка?
Дополнение от автора
Владимир Анатольевич Тарасенко,
"Бажання однієЇ людини, звісно, недостатньо. Має бути взаємне бажання як мінімум. А у Ващому випадку воно є? Що Вам "кажуть" вчинки та загалом поведінка чоловіка?"
- не знаю відповіді на це питання. Мабуть це я і хотіла визначити даною публікацією. Хотіла визначити чи є в нього хоч капелька бажання відновити ці стосунки, почати все заново. До цього мого сплеска емоцій він хоч і не часто але через деякий час передзвонював (чи скоріше щось писав у вайбері). Це була не перша сора (хоч ті попередні рази я просто почала ігнорити а не вести себе так істерично), і тоді він сам через деякий час починав мені щось писати. Завжди говорив мені що він живе в іншому світі, і я просто не можу зрозуміти того його світу. Він дійсно якось сильно відрізняється від всіх моїх знайомих, є тип людей чию поведінку не можна розцінювати по шаблонах. Часто в деяких випадках казав "Я просто не хочу нав'язуватись". До нового року уже був випадок коли я хотіла ініціювати розрив стосунків, тоді ми помирились. Може це в нього якась образа що я вже не перший раз розлучаються з ним, якась годиня спрацьовує???
Я в принципі і звикла до такого типу стосунків, з моїм першим чоловіком ми теж рідко зізвонювались чи ще якось зв'язувалися.
Дополнение от автора
Владимир Анатольевич Тарасенко:
"Так це Ваша проблема чи його? Якщо Ваша, то кому, окрім Вас, її вирішувати? Кому потрібно виходити зі стану підлітка?"
- як мені це зробити? Чи можливо це швидко зробити самостійно? Як вийти із стану підлітка?
Дополнение от автора
І зараз він хоч і не пише сам але відповідав на всі мої повідомлення. Коли просила передзвонити то передзвонював, спілкувались спокійно на сторонню тему.
Дополнение от автора
Але і весь час повторює що почувається " Як покинутий молодий чоловік", спихує всю вину на мене.
Дополнение от автора
Оксана Анатольевна Бамбура, якщо все так як ви пишете, тоді питання наступне:
Чи можливо якось перевиховати абьюзера щоб він змінив своє відношення до мене. В них таке відношення до всіх в принципі, чи це я чимось "заслужила" таке відношення?
психолог онлайн
цитата:
Розвивати свідомість, здатність бачити речі і, головне, себе в істинному світлі, без викривлень та хибних підходів. Що маю на увазі? Звісно, взаємодію з психологом, власти спостерження, ведення щоденника ємоцій, спілкування з іншими людьми, можливо відвідування психологічної групи, де з*являється нагода побачити себе у відображенні багатьох людей. Зрозуміло, на все потрібен час.
З чого почнете?
цитата:
Може це в нього якась образа що я вже не перший раз розлучаються з ним, якась годиня спрацьовує???
До речі, навіщо шукаєте темну кішку в порожній кімнаті. Навіщо себе принижуючи, намагаєтесь знайти виправдання його поведінці?
психолог онлайн
Цитата: "Чи можливо якось перевиховати абьюзера щоб він змінив своє відношення до мене. В них таке відношення до всіх в принципі, чи це я чимось "заслужила" таке відношення?"
Ні не можливо. Ви нічого не зміните!
Якщо є можливість знайдіть інформацію про його колишні відносини. Думаю він не даремно все так приховує.
Я так бачу Ви вже знаходитесь в емоційній залежності від нього, бережіть себе.