Что думают парни, когда смотрят на эрот. фото?
В отношениях 3 года. Парень пользуется популярностью в социальных сетях. Переодически ему вкидывают «левые» девушки эрот фото. Были случаи когда отвечал позитивно на такое. И говорил что это все из-за того, что мы постоянно ссоримся на этой почве, из-за ревности. Он считает, что был не прав в переписки, но то что можно смотреть и в этом ничего такого нет. «Я ж никому ничего не пишу и прошу что-то скидывать»- его слова.
Как быть?
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Здравствуйте!
Как быть с чем?
Что вас беспокоит в отношениях с парнем?
Дополнение от автора
Меня беспокоит что он может испытывать сексуальное влечение к другим просто смотря на фото или видео. И что это может привести к изменам
психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
Здравствуйте!
цитата:
В отношениях 3 года.
цитата:
Ответить на Ваш вопрос
цитата:
Как быть?
поможет внимательный взгляд на то, что происходит между вами в течение этих 3 лет. Куда развиваются отношения? Что в них получаете? Каким каждый из вас видит будущее? Есть ли открытость в обсуждении главных вопросов пары?
цитата:
И говорил что это все из-за того, что мы постоянно ссоримся на этой почве, из-за ревности.
Парень склонен получать дивиденды от своей популярности. Вы его ревнуете, поскольку, очевидно, не вполне уверены в себе, в своей ценности для себя и для него. Так что выбор у Вас есть: терпеть и получать соответствующий негатив, не терпеть и уйти, попытаться стать самоценной личностью, уважающей себя и способной строить отношения на основе взаимности. Что выбираете Вы?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий день, whiteod.
цитата:
Меня беспокоит что он может испытывать сексуальное влечение к другим просто смотря на фото или видео.
Звісно він буде відчувати збудження, це фізіологічна реакція. Те, що він збуджується бачачи еротичний контент ніяк не пов'язано з тим, що він Вас не кохає. А ось якщо він буде вести переписки з іншими дівчатами, займатися секстингом - це вже інша річ.
цитата:
И что это может привести к изменам
Скоріше до зради може призвести відсутність психологічної близькості у стосунках. Таке враження, що десь несвідомо Ви знімаєте відповідальність з партнера, начебто інші дівчата можуть його "спокусити", хоча сам хлопець обирає, чи "спокушатися", чи - ні.
цитата:
Были случаи когда отвечал позитивно на такое.
Звідки про це дізналися?
цитата:
З одного боку, помітно, що Ваша недовіра, яка базується на Вашій невпевненості у собі, сприяє тому, що ви віддаляєтеся один від одного і це, рано чи пізно, призведе до руйнації стосунків. Проте з ішого боку, складається таке враження, що хлопець не бере відповідальності за свою поведінку, а перекладає всю відповідальність за стосунки виключно на Вас. Тут треба детальніше досліджувати динаміку Ваших стосунків впродовж цих 3 років.
цитата:
Он считает, что был не прав в переписки, но то что можно смотреть и в этом ничего такого нет.
Тут справа адекватниз рамок. Дійсно, він не контролює дії інших людей, проте він здатен контролювати власні (видаляти повідомлення та банити цих дівчат, не зберігати фото на телефон тощо). Важливо, щоб Ви обговорили з хлопцем ці рамки та встановили контракт на їхнє дотримання. Але питання в наступному - чи Ви дійсно почнете довіряти хлопцю, навіть якщо ці рамки будуть? Чи і надалі будете ревнувати? Чи може справа ще у чомусь іншому? І це вже запит на індивідуальну психотерапію.
Дополнение от автора
Переписки эротического характера я увидела в него в телефоне. (Не успел удалить). Таких случаев было 2.
Мы это обсудили. Рамки поставила. Иногда может смотреть на девушек в белье и тд в соц сетях. Уверяет что просто смотрит, что влечения нет 😆
Я говорю что мне это не нравится, но все равно делает и говорит, что я одна у него, что с…ск устраивать. Боюсь что когда-то сорвётся, очередной раз
психолог онлайн
цитата:
Переписки эротического характера я увидела в него в телефоне. (Не успел удалить).
Я правильно Вас зрозуміла - Ви взяли без його відома телефон і ціленаправлено шукали переписки? Ви ж розумієте, що це вже свідчить про недовіру, відсутність бази у стосунках. Припускаю, що справа тут не лише у Вашій невпевненості у собі, але і у "дзвіночках", які Ви бачили у цих стосунках, але на які не звернули конкретної уваги. Для цього потрібен детальніший аналіз.
цитата:
Я говорю что мне это не нравится, но все равно делает
Це стосується лише цієї ситуації, чи схожа модель спостерігається і щодо інших моментів? Як думаєте, людина, яка поважає партнера, яка його любить, буде робити те, що дуже не подобається його партнеру? Крім цього, цікаво послухати думку хлопця, що він втратить, якщо припинить дивитися на оголених дівчат, на скільки це для нього є цінним, що йому це взагалі дає.
цитата:
Боюсь что когда-то сорвётся, очередной раз
Він не наркоман, щоб "зриватися", та і наркомани мають право вибору). Ваш хлопець - доросла людина, яка має брати відповідальність за свої рішення і яка має свободу вибору. Ви не можете "закувати" його, щоб він не дивився на інших дівчат, це неможливо. Ваш максимум - це вирішити для себе, де Ваш "ліміт", ота "точка неповернення" у стосунках, чи Вам взагалі потрібні ці стосунки, чи ви бачите майбутнє у цих стосунках, якщо ситуація не зміниться. Крім цього, якщо він і зрадить, що будете робити тоді?
Дополнение от автора
Все началось с того, что ставил лайки незнакомым девушкам (практически все фото были, где девушки показывают себя во всей красе). Я говорила что не нравится и не вижу смысла, чтобы он это делал. Часто были ссоры на этой почве. Я не хотела принимать его позицию, что смотреть это нормально. Но потом начали в лс скидывать такие фото и начал отвечать им. Потом опять ссоры и говорил, что это я его довожу, что нет спокойствия в отношениях.
Но я не знаю как правильно поступать в этих ситуациях.
Сейчас говорит, что этого нет и не будет. Но как начать верить, если уже клялись, что этого не будет.
Дополнение от автора
Он в принципе все делает как хочет. Это касается не только этой ситуации. Он это называет «отстаивание границ». И что-то доказать очень тяжело.или хотя б что начал слушать
психолог онлайн
цитата:
ОК, ця Ваша цитата внесла більшу ясність. Ви ж розумієте, справа ніяк не у фото і лайках. А Ви можете робити у цих стосунках все так як хочете, чи це з його боку вже сприймається як порушення його кордонів?)
По ідеї, проблема в самому контакті і небажанні Вашого партнера працювати над цими стосунками. Звісно, сюди доєдналися ще і Ваші процеси, але все-таки. Часто люди "підтасовують" психологічні поняття під власні установки. Якщо говорити про кордони, вони ж також бувають різними, наприклад, скоріш за все у Вашого хлопця вони дуже жорсткі. Потрібно розрізняти - де відстоювання кордонів, а де небажання йти у близькість. "Робити все так я хочу" це не про паритетні стосунки, а про абюзерство, прикриття цього "відстоюванням кордонів" - газлайтинг. В будь-якому разі, важко говорити щось однозначно, допоки Ви не розберете кожну окрему ситуацію з психологом.
цитата:
Я не хотела принимать его позицию, что смотреть это нормально.
І маєте на це право. Хлопець має право хотіти своє. Якщо ваші цінності і пріоритети не співвідносяться, партнери не можуть домовитися і знайти компроміс, то тоді можна припиняти стосунки, щоб не мучити один одного, а шукати ту людину, яка буде співпацювати із Вами. Звісно можна ще спробувати піти на парну психотерапію, щоб спробувати почути один одного, але для цього потрібне бажання двох.