Зрада чоловіка і як правильно поступити? Чи потрібні мені прийоми психолога? І що мені робити?
Доброго дня! Моя ситуація коротко така я живу вже довго із чоловіком і за цей періот мені говорили що він мені зраджує но я не вірила і казала коли побачу тоди повіту і один раз я застала як він хотів зробити це но не встиг і був такий п'яний що ледве стояв на ногах, і я йому пробачила так як у нас була дитина і він просив і умовляв пробачити його казав що такого більше не буде.
Ну тепер я розкажу цілу картину.
Мені 25 років із своїм чоловіком я прожила повних 9 років за цей час я терпіла те як мене не любила і не хотіли його родини так як живемо поряд. Мій чоловік про мене дбав і захищав від своєї родини і сім'ї та дбає і досі но від нападів родини він повністю не міг захистити. Як я казала що мені говорили люди багато людей про зраду та я не буду знову все те переказувати. І вот що мені і до сих пір розказували люди що він зраджує но не казали вже коли чути і де, хоча після того за ним так не було видно по поведінці. Я терпіла всі 9 років не робила істерії не подавала виду що знаю а в тіхаря щоб ніхто не бачив страдала сама. Мені стидно виходити в село но і в дома все мені нагадує про біль. Я недавно народила другу дитину і я побачила случайно переписку де він пригощав на секс і частково розказував про нашу інтивне життя що я позволяю і що забороняю. І в мене навчалися нервові зриви іноді такі що мені і на ногах трудно стояти а дитину і взяти не могла, я перестала конкретно нормально спати і це все почав бачити муж він мене заспокоював я тільки міг і під час однієї розмови він признався що дійсно мені зрадив 5 раз но після тої ситуації що я упоминала раніше більше не було більше так як не хотів мене втратити. Він виглядав виноватим і казав що йому шкода клястися не буде но і більше не піде на ту дорішку бо не хоче несе втратити і щоб ми страдали. На моє питання чому він це робив, він відповів що хотів попробувати те що не міг сімною наприклад мінет. Я не можу це робити так як коли я була мала людина які я довіряла хотів щоб я йому робила і спроб було декілька хотя я все уже тоді понімала так як мій тато із дитинства розказував так як є як робляться і звідки беруться діти . І після того я не можу я переносити ні бачити ні читати проце, а родичі які знали сказали були мені мовчати щоб не взнала моя мама. Зараз я стараюсь сохранити сім'ю так як я люблю цю людину і не можу без него бо пробувала. Тому просьба порадьте що робити, як справитися із усієї болі, я піти далі, і чи дійсно мені потрібно обратитися до психолога на декілька прийомів? Бо я боюсь щоб психічно не захворіти від усього що накопичилося так як я привикла все і завжди тримати в собі. Ще забула сказати я після того дала останній шанс но мені всеодно дуже сильно больно але тепер до того всього додався стрес іза війни, що робити підкажіть?
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Добрий день, Галина.
Ви вже здається писали Ваш запит тут, на форумі?
цитата:
Я терпіла всі 9 років не робила істерії не подавала виду що знаю а в тіхаря щоб ніхто не бачив страдала сама.
Навіщо терпіли і терпите? Що Вам дає Ваше страждання?
цитата:
Він виглядав виноватим і казав що йому шкода клястися не буде но і більше не піде на ту дорішку бо не хоче несе втратити і щоб ми страдали.
Вибачте, але не вірю). Його поведінка триває вже багато років, він бачив як Ви страждаєте і раніше, а ніяких поведінкових змін він не робив + алкогольна залежність. Це наче маленький хлопчик, якого нарешті зловила мама за вживаням цукерок перед їжою і він такий "я більше не буду".
цитата:
Я не можу це робити так як коли я була мала людина які я довіряла хотів щоб я йому робила і спроб було декілька хотя я все уже тоді понімала так як мій тато із дитинства розказував так як є як робляться і звідки беруться діти .
Це так жахливо! Дуже Вам співчуваю, над Вам здійснювади сексуальне насилля, це неприпустимо!
цитата:
І після того я не можу я переносити ні бачити ні читати проце, а родичі які знали сказали були мені мовчати щоб не взнала моя мама.
Дуже гніваюся на Ваших родичів. Коли ти замовчуєш про насилля, то також стаєш насильником.
цитата:
Зараз я стараюсь сохранити сім'ю так як я люблю цю людину і не можу без него бо пробувала.
А там дійсно є що зберігати? Чоловік буде лікувати свій алкоголізм, буде ходити із Вами до сімейного психотерапевта? "Не можу без нього" - це не про любов, а созалежність.
цитата:
Тому просьба порадьте що робити, як справитися із усієї болі, я піти далі, і чи дійсно мені потрібно обратитися до психолога на декілька прийомів?
Вам потрібен психолог не просто на декілька консультацій, а на довготрималу роботу, яка триватиме роками (травма сексуального насилля, созалежна модель стосунків, позиція Жертви тощо).
психолог онлайн
цитата:
У Вас есть желание сохранить семью и это возможно сделать.
Тем более, что муж не хочет Вас потерять и хочет быть с Вами.
И это тем более увеличивает шансы на то, чтобы вы были вместе.
цитата:
просьба порадьте що робити, як справитися із усієї болі, я піти далі, і чи дійсно мені потрібно обратитися до психолога на декілька прийомів?
К сожалению, самостоятельно Вы не справитесь.
Нужна помощь психолога.
Количество консультаций напрямую связано с объемом работы.
В Вашем случае - это 7 сессий (1 час, 1 раз в неделю):
1. Для того, чтобы справиться с болью, вначале надо уменьшить обиду, причиняющую сейчас Вам эту самую боль. И страх (в частности, потери мужа), который снижает Вашу уверенность в себе.
Минимальная работа на эту тему займет 4 консультации.
2. Затем нужна будет работа по восстановлению потерянного доверия, но этот кусок работы можно будет отложить на будущее. Потому что сейчас происходит проживание потери и доверие так просто не восстановится.
3. После того, как Ваше состояние нормализуется, нужно будет поработать на тему того, как Вам "правильно" вести себя с мужем, чтобы было так как Вы хотите. На это потребуется 3 консультации.