Як пережити розрив відносин
Доброго вечора. Ситуація наступна. Зустрічались з хлопцем рік, знайомі більше 1,5 р. Відносини були нормальні , іноді сварились , ображались , але все було потім добре. Він змінювався заради нас, я теж. Проблема в тому, що я не вірю у відносини на відстані. Через це у свій час покинула навчання в університеті, щоб залишитись з ним тут(він менший на рік, ще навчався в школі). Коли почалась війна, він виїхав в іншу країну, щоб потім переїхати в США до своєї тітки, а коли йому виповниться 18--повернутись в Україну. Я була в шоці, думала , що це кінець, що таким чином він мене кинув (навіть не сказав, що їде, не давши можливості попрощатися). Але він запевнив , що любить мене, що ми все зможемо , все витримаємо, попросив просто довіритись йому. І я довірилась, навіть змирилась з часом з такою ситуацією, разом придумали план, як можна швидше зустрітись. А вчора він написав, що не бачить сенсу продовжувати відносини, бо охолов. Так, сильно любив , але охолов. Якби не це повідомлення , завтра була б річниця відносин. Я не знаю , що робити . Кожний куточок міста пов'язаний з ним, кожна річ у будинку. Я не можу навіть спокійно ходити по кімнаті, не згадуючи все, що тут було. Як бути? Намагаюсь відволіктись , але не виходить. Довго в такому стані теж не зможу бути.
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Добрый день, Вика!
"А вчора він написав, що не бачить сенсу продовжувати відносини, бо охолов. Так, сильно любив , але охолов."
Получить сообщение от человека, который вам близок, очень больно. Сочувствую вашей боли.
Сейчас вам трудно представить, но люди иногда на самом деле чувствуют охлаждение в отношениях, при этом отдаляются.
"Я не можу навіть спокійно ходити по кімнаті, не згадуючи все, що тут було. Як бути? Намагаюсь відволіктись , але не виходить. Довго в такому стані теж не зможу бути."
Как быть? Позволить себе горевать. Любую потерю или утрату можно отпустить, но прежде необходимо отгоревать. Прожить все стадии потери и расставания.
Сейчас вы пока в отрицании произошедшего, и это нормально. Так ваша психика даёт вам паузу, чтобы держаться. Далее в перемешку будет злость, депрессия, торг и возможно со временем вы прийдёте к принятию.
Лучше всего стадии горевания проживать рядом со специалистом, или хотя бы с человеком, который вас поддержит. В это время вам как никогда понадобится поддержка и забота о себе.
Берегите себя!
Дополнение от автора
Мені іноді здається, що перші три стадії я пройшла за декілька годин, а зараз починається депресивний стан, і якось не хотілось би щоб він був якийсь довгий період часу. Намагаюсь переключитись на інших(друзів, родину і тд)-- не виходить, немає моральних сил на спілкування з іншими.
психолог онлайн
цитата:
А вчора він написав, що не бачить сенсу продовжувати відносини, бо охолов. Так, сильно любив , але охолов. Якби не це повідомлення , завтра була б річниця відносин. Я не знаю , що робити . Кожний куточок міста пов'язаний з ним, кожна річ у будинку. Я не можу навіть спокійно ходити по кімнаті, не згадуючи все, що тут було. Як бути? Намагаюсь відволіктись , але не виходить. Довго в такому стані теж не зможу бути.
Думаю, Вам надо дать ему время.
Не факт, что он расстался с Вами уже окончательно.
Найдите в поиске Гугл по запросу "я-сообщение" материал на тему, как надо правильно общаться. И через какое-то время напишите ему в таком формате сообщение.
Если сделаете все правильно, то это должно Вам помочь.