Як перестати тягнутись до хлопця
Є хлопець який раніше проявляв інтерес,але зараз він даже на смс не відповідає,я думаю я йому не потрібна.НУ що ж жобре,але моя проблема в тому,що мене тягне до нього.Я не знаю як перестати це робити....
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
цитата:
Є хлопець який раніше проявляв інтерес
цитата:
Я не знаю як перестати це робити....
Всё зависит то того, были Вы с ним в отношениях или он просто проявлял к Вам интерес?
психолог онлайн
Добрый день!
А что именно Вас тянет к нему? Какие были отношения с ним? Какие отношения с родителями?
психолог онлайн
Добрий ранок! Як давно Ви зустрічаєтесь? Який це був стосунок? Після чого змінилася поведінка хлопця?
психолог онлайн
Марина Александровна Сивец
Доброго ранку!
цитата:
НУ що ж жобре,але моя проблема в тому,що мене тягне до нього.Я не знаю як перестати це робити....
Розумію Вас, ємоції ще не вгамувались, бо, мабуть, були певні сподівання. А чи були насправді?
цитата:
Є хлопець який раніше проявляв інтерес,але зараз він даже на смс не відповідає
А Ви до нього виказували інтерес?
цитата:
я думаю я йому не потрібна.
Як насправді знає лише він. А у Вас немає достеменної інформаціїї стосовно його мовчання. Так що не варто робите передчасні висновки. Дайте змогу чомусь проявитись. А не проявиться, то що поробиш - доведеться прийняти ситуацію.
психолог онлайн
Добрий день, Іра.
цитата:
мене тягне до нього.
Опишіть детальніше цей стан. Як це проявляється, що передує цьому (можливо якась емоція)?
цитата:
раніше проявляв інтерес
Як саме?
цитата:
я думаю я йому не потрібна.
А Ви потрібна для самої себе?