Шо робити
Шо робити, якщо я хочу молитися, але не можу. Вдома вокруг мене бігають люди, вони мене дьоргають і молитва не йде. В храм постійно бігати не можу.
І взагалі не можу, зосередитися на роботі за компьютером, коли хтось грюкає, на кухні тарабанит, забігає до мене, чи постійно щпдпє мені якісь питання на роботі, дьоргає. Я сержусь і просто а мене тоді нічого не виходить. Я страждаю. Як можна було б вирішити цю проблему. Буду дуже вдячна, якщо хтось допоможе
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Доброго вечора.
З ким Ви мешкаєте? Чи просите рідних залишити Вас наодинці, коли цього потребуєте? Чи виходите до іншої кімнати, якщо Вам заважають?
Дополнение от автора
Ну я живу в квартирі, тіпа як в комуналці... І в мене є своя кімната... Але це нічого не міняє.... Все дуже чутно
Дополнение от автора
Я можу заспокоїтися і сконцентруватися на собі, на тому що роблю, лише коли я сама або поруч людина, яка мене любить і пвдримує, або коли я у просторі.. Типу на вулиці
консультация психолога
Владимир Анатольевич Тарасенко
Мария Валериевна Радченко
Здравствуйте.
В вашей ситуации важно понять: "Могу ли я изменить ситуацию? Если могу, то что мешает?"
Вы можете сменить место проживание? Если нет, то что вы можете сделать для лучшей концентрации? (наушники, музыка, просьба о часе тишины и т.д.)
Ведь если мы попадаем в новые для нас условия, наша задача постараться адаптироваться.
психолог онлайн
У Вас есть все ответы на Ваши вопросы.
цитата:
Ну я живу в квартирі, тіпа як в комуналці...
цитата:
Я можу заспокоїтися і сконцентруватися на собі, на тому що роблю, лише коли я сама
Следовательно, Вам надо обеспечить для себя территорию, где Вы будете в одиночестве. И это точно должна быть не та квартира, в которой Вы живете сейчас.
цитата:
або поруч людина, яка мене любить і пвдримує
И/или с Вами должен быть любящий Вас человек.
цитата:
або коли я у просторі.. Типу на вулиці
Вопрос с улицей отпадает, там Вы точно не сможете работать и молиться.
Итого, вывод очевиден - жить вдвоем с любящим человеком в отдельной квартире.
психолог онлайн
Мария Валериевна Радченко
Добрий ранок! Як раніше справлялись? Чому саме зараз прстало це питання?
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Зрозуміло, що Вам не вдається усамітнитись задля молитви або роботи - умови не дозволяють. А ще особливості ВашоЇ психіки, тобто звичний спосіб концентрації уваги.
Отже, проблема може вирішуватись в двох площинах.
Перший - зовнішній, просторовий. Це про зміну житла на інше, більш зручне для Вас.
І другий - внутрішній, психологічний. Шляхом спроб знаходити придатниий Вам розклад молитви - колись у храмі, колись вдома, якщо дозволяють умови і обставини. Тобто потрібно прийняти ситуацію і підлаштовуватись під наявні обставини. Шукати і знаходити зручний варіант. Він, напевно, буде гнучким.
цитата:
І взагалі не можу, зосередитися на роботі за компьютером, коли хтось грюкає, на кухні тарабанит, забігає до мене, чи постійно щпдпє мені якісь питання на роботі, дьоргає.
Невже кімнату не можна закривати, щоби ніхто не забігав?
Невже не можна знайти навушники, які приглушують гуркіт по сусідству?
Невже не можна домовлятись з іншими людьми, аби вони Вас не відволікали?
цитата:
Я сержусь і просто а мене тоді нічого не виходить.
Це найпростіше - сердитись на інших. Вважаю, що так реагуєте більше через власну беспорадність. А треба діяти, шукати можливості і змінювати ситуацію.
Дополнение от автора
Дуже дякую, вы всі надали мені дуже гарні рішення, я буду пробувати
психолог онлайн
Доброго дня! Найкраща молитва - це ранішня молитва разом з голосами тих, хто молиться. Тому я Вам щиро раджу ставати на молитву після третьої години ранку завчасно обравши в ютубі молитву, яка Вам подобається. Тоді включається ефект резонансу (власне, як у церкві). Піднімаєтеся, вмиваєтеся, вдягаєте навушники і моліться... Щоб дійсно щось міняти в своєму житті та в житті країни, потрібно молитися від години і більше. Якщо ще не маєте такого досвіду, моліться скільки по силам, поступово збільшуючи час... Окрім того,так рано навряд чи хтось стане бігати по квартирі. Помолитеся і лягайте досипати. А щоб не заважали Вам, вкладайте беруші у вуха... Але, як на мене, справа не лише в тому, що хтось бігає навмисне і всім грюкає, у Вас є ознаки психо-емоційного виснаження, тому потрібно бувати частіше на свіжому повітрі: тихенько бігати або швидко багато без зупинки ходити, щоб почали відновлюватися сили...
Дополнение от автора
Ой, у мене ще питання виникло... а чи нормально, що я не можу, зконцентруватися? З моєю психікою чи нервами шось не так? Чи це нормально? Знаю, одні люди можуть, інші ні.. Можна якось це змінити, працювати над собою?Наприклад, в офісі, теж не можу концентруватися, коли мене дьоргають, і шось питають, зазвичай якусь дурницю, не важливу для мене.. Чи знає те, шо з кимось сталося, чи хто на роботу їхав чи ще щось...
Так, своє житло це ідеально було б, але виникає друга проблема, .. Як на нього заробити? Навушники, це те, що я можу зараз собі дозволити і пвлстроюввтися під ситауцію
Дополнение от автора
Чи можна над собою щось зробити, шоб стати більш стійким до зовнішніх факторів і підвищення концентрації чи це залежить від типу нервової системи і оточення? Дякую за відповіді усім, ви вже й так мені дуже допомогли.
психолог онлайн
Щоб Вам допомогти, треба зрозуміти причину Вашого стану
психолог онлайн
цитата:
Чи можна над собою щось зробити, шоб стати більш стійким до зовнішніх факторів і підвищення концентрації чи це залежить від типу нервової системи?
Даже если это и зависит от типа нервной системы (тип темперамента), то характерологические особенности возможно скорректировать, так как "характер стирает темперамент".
цитата:
і оточення?
Окружение безусловно влияет, но свои реакции на происходящее человек в состоянии менять.
цитата:
в офісі, теж не можу концентруватися, коли мене дьоргають, і шось питають
Если у Вас есть желание это изменить, то всё возможно.
С помощью индивидуальной работы с психологом.
На это потребуется минимум 2 месяца.
Дополнение от автора
Спасибо большое