Тенденція до залипання
Доброго дня ,
Мені давно подобається один хлопець , ми знали один одного з компанії ,була якась взаємна симпатія до один одного , погляди ,але віч на віч ми не спілкувались .Ну і ось настав день коли він запросив мене прогуляти ,я була дуже щаслива , ми зустрілись , але мені здається що із за хвилювання я почала нести якусь дурню часами , хоча я достатньо розумна -але тоді мені було важко виражати свою думку , ми обоє якось хвилювались .Ну і загалом все пройшло добре ,але після зустрічі хлопець не написав ,написав лише через день запитати дешо ,я підсказала ,але це не стосувалось нас . Ну і в мене з’явився якись нав’язливий стан ,хлопець поселився у моїх думках ,навіть коли я чимось зайнята . Хоча мені ще ніхто так ніколи не подобався , зараз я хвилююсь за свій стан ,мені здається це не ок так залипати на людині , я весь час чекаю його повідомлення ,мене гризе почуття якогось стиду ,а чому я сказала то /зробила то ,а не по іншому .Може його уявлення про мене в компанії і тет-а -тет не виправдалось .Мені на ньому дуже залежить і це перша людина з якою я свідомо захотіла стосунків ,хоча до того мені це було не цікаво .Ця ситуація для мене є не ясною , це мене просто виводить з себе ,бо я не знаю зайнятий він чи перехотів спілкуватись .Скажіть справа у моїх почуттях чи те що я швидко прив’язуюсь до когось ?Як заспокоїтись і іти далі ?
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Добрий день, Анастасія.
цитата:
мені здається це не ок так залипати на людині
Чому? Хіба Ви його переслідуєте?
цитата:
Може його уявлення про мене в компанії і тет-а -тет не виправдалось
цитата:
це мене просто виводить з себе ,бо я не знаю зайнятий він чи перехотів спілкуватись .
Якщо для Вас дійсно важливий цей хлопець, найкращий варіант - відкрито запитати у нього про це і сказати про свої почуття та бажання.
цитата:
Скажіть справа у моїх почуттях чи те що я швидко прив’язуюсь до когось ?
А чим перше відрізняється від другого? Що Вам дасть ця відповідь?
психолог онлайн
Анастасія, добрий день! Я Вас вітаю! Це чудово, що Ви переживаєте такий сильний спектр емоцій, під впливом цього стану з"являються тривожні думки, які є помилковими у своїй більшості. Що доброго є у побаченні і у стосунку, що стався?
психолог онлайн
цитата:
Как часто Вы так привязываетесь?
Расскажите, пожалуйста, про свою семью и Ваши отношения с родителями.
Дополнение от автора
Как часто Вы так привязываетесь? Расскажите, пожалуйста, про свою семью и Ваши отношения с родителями.
---
Батьки в розлученні ,але по окремості я і з кожним друг і в близьких стосунках .В дитинстві стосунки були не дуже ,в більш свідомому віці ми якось стали ближче ,якраз і після їх розлучення коли мені було 11.А так ,я улюблена донька і внучка .Прив‘язуюсь я часто , страждаю коли людина просто так зникає або відповідає не взаємністю ,навіть якщо ми не довго спілкувались
Дополнение от автора
Оксана Сенченко,дякую за відповідь .
Чому? Хіба Ви його переслідуєте?
---
Ні ,але мені самій від цього погано , шо я в такому стані .
Дополнение от автора
Татьяна Дмитрівна ,дякую за відповідь
Що доброго є у побаченні і у стосунку, що стався?
-
Мені подобається проводити час з цією людиною ,розмовляти , не знаю чи це взаємно звісно . Мені просто приємно ,я хотіла би стати ближче
психолог онлайн
Що Ви готові зробити, щоб стати ближче ?
психолог онлайн
цитата:
Прив‘язуюсь я часто
Чтобы не было такого ухода в эмоциональную зависимость от других людей, желательно жить своей жизнью.
Что у Вас есть кроме таких привязанностей?
Вы учитесь или работаете? Есть ли материальная независимость от родителей?
Есть ли у Вас хобби и увлечения? Занимаетесь ли Вы спортом? Уделяете ли время своему здоровью и внешности? Есть ли у Вас друзья, знакомые, родственники и общение с ними?
О чем Вы мечтаете, какие ставите перед собой цели? Во что Вы верите? В чем видите смысл своей жизни?
психолог онлайн
Доброго дня, Анастасіє)
Можливо, Ви "залипли' через те, що ви ніби себе звинувачуєте, що не змогли якось зібратися та проявити себе з кращого боку на побаченні. Що ніби не використали свій шанс. Але якщо він знає Вас з компанії, то мабуть має більш широке уявлення про Вас, ніж виключно з одного побачення.
Також, Ви написали, що обоє нервували, тож він, мабуть, також не почував себе "на коні".
Тому треба, по можливості, прийняти цей досвід, як він є - приємний, але з присмаком "ніяковілості".
І мабуть треба розгорнутися з обдумування минулого на планування майбутнього: чи буде ще у вас можливість зустрітися, може в компанії? Чи є у Вас бажання також йому написати, спитати про щось? Чи хотіли б Ви щось зараз зробити, щоб отримати цікавий досвід, яким можна було б потім поділитися з цим хлопцем у розмові (типу прочитати нову книжку, пройти гру, навчитися чому-небудь)?
психолог онлайн
цитата:
Ні ,але мені самій від цього погано , шо я в такому стані .
Що саме Вам не подобається у Вашому стані? Що особисто для Вас означає Ваш стан? Якщо Ваш стан не зміниться, до чого це може призвести?
Дополнение от автора
Ольга Євгенівна , Дякую за відповідь.
Можливо, Ви "залипли' через те, що ви ніби себе звинувачуєте, що не змогли якось зібратися та проявити себе з кращого боку на побаченнні .
Так , маєте рацію , ну + я пригнічена бо не знаю причину чому хлопець зник , справа у мені , чи просто в нього такий період , не ясно .Ну і він теж якби трохи сором’язливий .
чи буде ще у вас можливість зустрітися, може в компанії? Чи є у Вас бажання також йому написати, спитати про щось?
Не зустрінемось тому що наші спільні приятелі роз‘їхались по своїх містах , тому наврядчи . Так у мене є бажання ,але я це не можу зробити ,тому що не хочу втрачати свою гордість , я вважаю що після першого побачення він мав написати,я і так достатньо відкрито з ним поводжусь , хвалю , якось підтримую ,тобто видно що я не байдужа
Дополнение от автора
Світлана Володимирівна ,
Дякую за відповідь .
Что у Вас есть кроме таких привязанностей?
Я навчаюсь в університеті на даний момент .Є приятелі ,не близькі ,ну але прийти порозмовляти /десь вийти маю з ким . З родичами зараз спілкування по телефону лише . Що до цілей ,то я зараз в вільному плаванні , я не знаю чим я буду займатись ,в мене є речі які мені подобаються ,але глобальної цілі немає . Я рахую що сенс в житті , щоб жити і радіти кожному дню ,навіть банальним речам, ні про що не жаліти , вносити щось красиве .Але дякую за ці питання , я задумуюсь над своїмі цілями більш конкретно,в мене ще є багато роботи над собою
психолог онлайн
Мені так чується , що Ви у злагоді зі своїм рішенням не проявляти активності більше, ніж робите це зараз, тож можливо треба просто зачекати і дати йому простір для дій
психолог онлайн
цитата:
в мене ще є багато роботи над собою
И это правильно.
Обращение к себе и своей жизни, а также баланс по всем сферам, поможет Вам не формировать в будущем такие эмоциональные зависимости.