Отношения
Доброго вечора. В мене є друг(для мене він більше ніж просто друг)але в нього є дівчина вона поїхала до іншої країни у зв'язку з війною і повертатися. Він її кохає, проте її від'їзд його звів з розуму.
Я можу зрозуміти хто я для нього...і з кожним днем мені хочеться кричати від болю в душі.
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
цитата:
В мене є друг(для мене він більше ніж просто друг)але в нього є дівчина вона поїхала до іншої країни у зв'язку з війною і повертатися. Він її кохає, проте її від'їзд його звів з розуму.
И кто Вы для него?
Отчего Вам так больно, если это всего лишь Ваш друг?
Вы не написали свой вопрос к психологам и какая помощь Вам нужна.
психолог онлайн
Добрый день, к сожалению, не все наши чувства могут быть взаимны и это нужно принять. Какие отношения с родителями?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня)
Чи щось змінилося у ваших стосунках з другом з її від'їздом? Я так розумію, що він ніби зараз звільнився, але водночас не може бути близьким з Вами?
психолог онлайн
Добрий ранок! Якої допомоги Ви потребуєте?
психолог онлайн
Ольга Евгеньевна Митроченко
Доброго ранку!
цитата:
В мене є друг(для мене він більше ніж просто друг)але в нього є дівчина вона поїхала до іншої країни у зв'язку з війною і повертатися.
Здається все зрозуміло, окрім "і повертатися". Можливо, речення не завершене... Так ця дівчина планує повертатися чи ні?
цитата:
Він її кохає, проте її від'їзд його звів з розуму.
Можете пояснити, що саме відбувається з Вашим другом? Як він себе поводить? Що каже?
цитата:
і з кожним днем мені хочеться кричати від болю в душі.
Що саме спричиняє Ваш біль? Напишіть словами тут на форумі, аби Вам стало легше, а психологи змогли більш ясно уявити Ваш ємоційний стан?..