Нав’язливі думки, що світ нереальний, я «ненормальна»
Ще до війни в мене періодично з’являлись нав’язливі думки, що я знахожусь ніби в комі або в іншій реальності, все що я бачу це просто моя фантазія і якимись різними сигналами мені намагались (хтось) це донести. При цьому, я знала що це нісенітниця. Зараз, на підкірці в мене живе сумнів чи реальний цей світ, що я бачу, чи може я ненормальна і все це нереальне. В стресових ситуаціях віра в це значно зростає. Все ще розумію, що це просто нав’язливі думки. Але ці сумніви мене виснажують і пригнічують. Чи є сенс звертатись до психіатра, щоб вияснити причину, до психотерапевта не маю можливості зараз ходити.
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Добрий день! Які труднощі у житті Ви маєте через нав»язливі думки? Скільки часу в день вони займають у Вас? Коли Ви відволікаєтесь, як себе почуваєте? Думки це просто думки, вони нам не нашкодять, якщо їх не думати, а переключити увагу на щось інше.
Дополнение от автора
Добрий, труднощі пов’язані тільки з емоційним станом, напряму це ніяк не обмежує моє життя. Стан коли я «не відчуваю реальності» напевно постійний, я можу не звертати на нього уваги коли чимось зайнята. А думки, коли мені здається що я схожу з глузду з’являються майже кожен день, просто вони відрізняються по силі. Коли вони «сильні» мені страшно, я не знаю куди себе подіти, відчуваю відчай, цього разу вирішила написати сюди. В таких випадках відволіктись не виходило. Мене це турбує, бо я завжди відчуваю себе підвішено, що завгодно може мене «звести з розуму». Боюсь, що зараз побачу те, що може викликати цей стан. І хоч я знаю що, ці думки не є правдою, всеодно я цього ніби не усвідомлюю, не можу бути впевненою, що це так. Я вперше над цим задумуюсь, тому можу не правильно розуміти і описувати що відчуваю
психолог онлайн
цитата:
це просто нав’язливі думки. Але ці сумніви мене виснажують і пригнічують. Чи є сенс звертатись до психіатра, щоб вияснити причину, до психотерапевта не маю можливості зараз ходити.
Избавиться от навязчивых мыслей поможет работа с психологом.
Если же Вы не имеете сейчас такой возможности, тогда желательно обратиться к психиатру для назначения медикаментозного лечения. Которое, конечно, не устранит проблема (для этого нужен психолог), но улучшит Ваше состояние.
Если же не делать ничего, то будет становиться только хуже.
Поэтому позаботьтесь о себе, пожалуйста.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Чи є сенс звертатись до психіатра
Вважаю, що обов'язково треба звернутись. І чим раніше, тим краще, адже
цитата:
Мене це турбує, бо я завжди відчуваю себе підвішено, що завгодно може мене «звести з розуму». Боюсь, що зараз побачу те, що може викликати цей стан.
Вам неодмінно допоможуть. А потім ситуація зміниться і буде можливість взаємодіяти з психологом щодо нормалізації Вашої психіки.
Дополнение от автора
Дякую за відповідь!
психолог онлайн
Заметить, что настроение испортилось.
Спросить, о чем я подумал, какая мысль промелькнула у меня в голове?
( Навязчивое радио с надоедливыми мыслями включилось).
Напомнить себе, что не полезно так думать, к чему это может привести (ухудшению настроения). Это не Вы, а Ваши мысли и не более. Выбор за Вами: продолжать их думать и портить себе настроение или
Переключиться на другую волну, подумать о чем-то более приятном, сосредоточиться на чем-то другом, заняться спортом и т.д. Отнестись к мыслям, как к трамваю, который проезжает мимо, а я сижу на остановке и не сажусь в него, т.к. это не мой трамвай. Но если не получилось не думать плохую мысль, т.е. я сел не в свой трамвай, я всегда могу выйти на следующей остановке (перестать думать негативную мысль).
Напомнить себе, что с первого раза может не получиться. Похвалить себя, если получилось, нет – поддержать себя! Делать постоянно
Спробуйте техніку дистанціювання.
Дополнение от автора
Обов’язково спробую, дякую
психолог онлайн
Добрий день, якщо у вас є можливість звернутися до психіатра, я б радила це зробити, адже це краще ніж нічого, за умови неможливості відвідувати психотерапевта. Разом з тим, в сучасних умовах є поширеним волантерський рух психотерапевтів, можливо вам вдасться знайти терапевта який зможе вас проконсультувати за мінімальними цінами (донат). Оплпта в терапіі (мінімально доступна) важлива оскільки визначає цінність терапіі для вас, а також може впливати на вашу мотивацію працювати.