Пасивна агресія
Шо робить якшо зназожусь з людьми, які викликають в мене агречію своїми вчинками, несправедливими. В мене по відношенню до них обіда і агресія. І цю агресію я спрямовую на себе, чи просто додавляю в собі. Тоді в мене нервний срив, або болииь живіт, чи ще шось. Як не шкодити собі через те, що в тебе токсичне оточення? Дякую
Вопрос от: ; Возраст: 29
Дополнение от автора
Кажу сразу, не доходить, все одно чіпляє

психолог онлайн
цитата:
Шо робить якшо зназожусь з людьми, які викликають в мене агречію своїми вчинками
Это Вы опять про свою маму спрашиваете?
Ответ всё тот же - отделиться от нее морально, материально и территориально.
Если страшно это сделать, тогда обратиться к врачу и убрать страхи с помощью медикаментов.
P.S. Вам нет смысла менять ники, возраст и язык общения. Во внутреннем функционале сайта психологам видно, что это Вы.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрый день, Влада!
Сформулируйте свой вопрос пожалуйста. Умеете ли Вы выражать свою агрессию? Конечно, если Вы ее подавляете в себе, то потом Вы ее можете видеть в других людях и раздражаться. На что Вы злитесь? Было бы хорошо разобраться индивидуально со специалистом, ведь формат консультирования не решит Ваш внутренний вопрос, а только обозначит
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня.
цитата:
Шо робить якшо зназожусь з людьми, які викликають в мене агречію своїми вчинками, несправедливими.
А що вже пробували робити в плані реальних дій, а не тільки намірів "не думати про це", "ігнорувати" і т.п.?
Чи є у вас можливість не бути поруч з цими людьми, не спілкуватися з ними?
цитата:
Як не шкодити собі через те, що в тебе токсичне оточення?
Змінити оточення або звернутись до психолога для напрацювання навичок якісної зміни ставлення до оточення, інакшої взаємодії з ним. Тому що наше оточення - це, образно, наше власне відображення. Змінюємося ми самі внутрішньо, то і відносини з оточенням змінюються, або змінюємо своє оточення (знаходимо для цього сили і необхідні ресурси).
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
цитата:
В мене по відношенню до них обіда і агресія.
Владо, образу слід сприймати як реакцію на вчинки оточуючих, на які Ви не розраховували. Тобто очікували одне, а отримали протилежне. Скажіть, будь ласка, чого Ви чекаєте від токсичного оточення?
цитата:
І цю агресію я спрямовую на себе, чи просто додавляю в собі.
А цей механізм обумовлений забороною собі виражати агресію на адресу тих, хто ображає. Напевно, цей механізм сформувався в дитинстві, коли, намагаючись отримати увагу та любов від близьких людей, пригнічували власні і природні потреби висловити агресію. Можливо, Вам напряму забороняли гніватись.
Отже тепер потрібно в терапії провести розблокування агресії і навчитись її виражати конструктивно.
Ви готові співпрацювати з психологом, бо самотужки цю проблему навряд чи можна вирішити?