Що заважає завершити розпочате?
Скільки себе пам'ятаю, завжди любила читати або дивитись фантастику та фентезі. Живу в паралельному всесвіті своїх фантазій. Вигадую персонажів, світи, сюжети. І пишу час від часу... Коли є натхнення.
Але є одне але.
Не можу жодну зі своїх задумок втілити до завершення на папері.
Страждаю прокрастинацією.
В голові до десятка ідей для коротких новел і пари романів. Хочу їх всі написати...
Приблизно п'ять років назад з'явився ресурс для самовидавництва українською. І я, натхненна такою можливістю, почала писати фантастичний роман. Сюжет склався не відразу, але історія була більш-менш продуманою, і я вже тоді знала яким має бути фінал. Отож почала писати, і викладати частинками на сайті. Відгуки читачів були непоганими, людям було цікаво що ж буде далі. Писала і по вечорам, і днями на основній роботі коли було натхнення і не було поруч начальства. Мене прям таки несло в потоці. Хватило мене місяця на три-чотири і 43 сторінки відредагованого викладеного у відкритий доступ тексту (не враховуючи всіляких чернеток, уривків, майбутніх сцен). А потім чи то я переключилась на щось інше, чи що, але була певна перерва. Потім я знову пробувала повернутись до написання, але вже не йшло так легко. Якісь частинки ще писались час від часу, але вже не викладала на сайт. В голові народжувались нові ідеї, але їх реалізацію на папері я відкладала.
І ось зараз я повертаюсь знову до цього питання. І мабуть таки через війну. В мене з'явилось відчуття того, що писменництво, це саме те, що я мушу встигнути зробити в цьому житті.
Але мені складно. Наче і хочу, і можу. Відкриваю недописані роботи, набираю по кілька речень чи абзац і туплю... В голові куча картинок, а передати їх гарно словами не можу... Як довести розпочате до завершення?
Шукати психолога чи редактора?
Вопрос от: ; Возраст: 38

психолог онлайн
цитата:
Шукати психолога чи редактора?
Вначале искать психолога, чтобы помог Вам убрать прокрастинацию и решить вопрос с мотивацией.
Так как редактор не напишет за Вас произведение и не закончит то, что Вы не дописали.
психолог онлайн
Доброго вечора.
Що заважає Вам займатись творчістю? Які страхи і опасіння у Вас виникають, коли не можете завершити розпочате? Чи часто Вас критикували в дитинстві, чи критикуєте Ви зараз самі себе?
цитата:
Шукати психолога чи редактора?
Одне другому не заважає. )
психолог онлайн
Добрий вечір, nik3d2.
цитата:
А потім чи то я переключилась на щось інше, чи що, але була певна перерва.
Важливо проаналізувати детальніше цей момент.
цитата:
Як довести розпочате до завершення?
Можливо проблема саме в тому, що Ви змушуєте себе "завершити" саме попередню роботу? Ви написали, що Вас, скоріш за все, спонукала зараз повернутися до письменництва саме війна. Однак письменництво не обмежується лише Вашим попереднім твором. Якщо говорити про мистецтво, то велику роль у ньому відіграє стан і внутрішня динаміка автора. Можливо той попередній твір писався "тою Вами", яка відчувала одні процеси, а зараз з'явилися зовсім інші і парадокс в тому, що Ви намагаєтеся повернутися до тої себе, однак не можете, бо Ви вже інша. Тому й ідей багато і Вам важко обрати. Спробуйте відчути, що Ви переживаєте зараз і як Ви можете втілити ці свої процеси у своєму новому творі. А потім, можливо, настане час, коли Ви повернетеся до попереднього роману.
А можливо в основі Вашої "прокрастинації" є ще щось (бо це поняття багатокомплексне), але це потрібно розглядати детальніше).
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Як довести розпочате до завершення?
Взагалі-то дуже просто - узяти і завершити(!) Але же перед тим необхідно ретельно розібратись, що ж, насправді, заважає завершити розпочате. І тут будуть питання для Вас. От спробуйте зазирнуи до себе в средину і спитати, в чому річ
цитата:
?
З якого такого дива кинули творчість та переключились?
На що саме переключились?
Що стоїть і ховається за Вашим "чи що"?
Ось так, покрово, можна розплутати павутиння Ваших перепонів на шляху до реалізації в творчості.
Потім будуть інші питання і, відповідно, інші кроки вперед.