Самотність, залежність та вихід з неї
Вітаю тих , хто поцікавився моїм запитанням!
Не знаю чи буде все написане , зрозуміло вам , бо пишу , сидячи в сльозах , в пориві.
Самотність для мене зараз , це верхівка айсберга під якою ховається багато чого цікавого . Ну як цікавого.
Насамперед , це ті відчуття які я не можу до кінця описати . Вони неначе змішані в один клубок.
Це був такий собі ліричний відступ . Тепер конкретніше.
Всім і так ясно , що зараз загальний стан у середньостатистичного українця так собі, якщо не гірше.
І цей зовнішній фактор дуже суттєво вплинув на моє життя.
Маючи і так нестабільну самооцінку , за ці пару місяців ситуація погіршилася. Я сиджу вдома вже четвертий місяць , відтоді як здала зимову сесію.
Просто сиджу дома і все . Кажуть часто :"ти корисний на тому місці де ти є , не переживай , це нормально."
Мені не нормально. В мене тупо немає життєвих орієнтирів. Нема за що триматися. Коли починаю говорити про це з мамою , щось всередині мене підказує , не варто , все це марно , все одно ніхто не зрозуміє.Якщо вже я до кінця не врубаюсь що зі мною... У друзів своє життя і вони , звісно ж , не повинні вислуховувати моє ниття , а зі своїми проблемами треба якось самому справлятися.
При цьому ком у горлі стоїть , наче хтось вхапив за шию.
Я вже давно так живу . Не можу признати того що хочу , бо я того не вартую , мені не можна , це не для мене , а для інших , щасливіших.
Тільки я уявляю щось хороше , відразу давлюсь зсередини . Такі собі ігри розуму, фантазія в мене гарна і довести себе до розпачу вмію дуже швидко. Так , погана звичка. Я борюсь з нею майже сім років, після депресії і вивченого стану жертви.
Розумію , що той захований айсберг мав би випливати на поверхню на сеансі у психотерапевта . І наче готова до цього , бо втомилася жити як живу зараз.
Проблеми в сім'ї,невизначеність , самотність як вірний супутник - в'язниця.
Але є і позитив у моїй ситуації , я багато чого корисного для себе зрозуміла рефлексуючи у самотності. Почала трохи усвідомлювати свою особистісну ідентичність , , відстоювати свою позицію( це буває рідко , але все таки хоть шось), і більше не цькую себе як раніше .
Коротко кажучи , я - поле морського бою в якому всі кораблі підбиті .
Сумбурно вийшло загалом , та маю надію , що хтось з присутніх підкаже мені з чого почати.
Заздалегідь дякую за відповіді)
Вопрос от: ; Возраст: 23
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
"При цьому ком у горлі стоїть , наче хтось вхапив за шию" - це Ваші не виражені словами емоції. Сподіваюсь, що після того, як Ви написали, Вам стало легше.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
"Не можу признати того що хочу , бо я того не вартую , мені не можна , це не для мене , а для інших , щасливіших" - якщо прибрати зайве і зосередитись лише на першій частині речення, спробуйте висловити все те що Ви хочете (принаймні пофантазувати, чому б ні?)
психолог онлайн
Здравствуйте, Наталія!
цитата:
після депресії і вивченого стану жертви.
Диагноз депрессия Вам поставил психиатр?
Вы проходили медикаментозное лечение?
Была ли у Вас работа с психологом?
Дополнение от автора
Доброго дня , Світлано!
У психолога я ніколи не була, проте ,що в мене була депресія це стовідсотково. Після закінчення школи , я переїхала в інше місто , при майже повному розриві контактів зі звичайним колом людей, а побудувати стосунки в новій обстановці з оточуючими зайняло приблизно роки три . Мені було тоді сімнадцять.
. До зміни обстановки додалося й те , що я дізналась про зраду батька . В мене з ним і без того стосунки не ахті були.
Я жила одна, в квартирі.
Спочатку я там старалась часто наводити порядок , але дуже скоро здалася: гори сміття і немитого посуду .Не хотілося нічого , а розплакатися посеред вулиці було як нічого робити .
Думки про самогубство також були. Але поступово , крок за кроком вдалося вибратися з того стану.
психолог онлайн
Доброго дня, Наталіє. Ви пишите, що 4 місяць дома - чи присутні соціальні контакти, якщо ні, то що цьому заважає? Я правильно зрозуміла, що Ви все ще навчаєтесь і зараз дистанційно?
Добре, що окрім всього Ви помічаєте позитивні моменти. Щодо відстоювання себе - це навик, тому потрібна практика. Де, чому і які моменті Вам доводиться себе відстоювати?
« я - поле морського бою в якому всі кораблі підбиті» що хотілось би змінити в цій картинці? І як ці можна було б потім перекласти на своє життя? Над цим варто подумати. І можливо, це стало б запитом на роботу з психологом/психотерапевтом.
Про те що не дозволяєте собі бажаного - хто в Вашому дитинстві був цим «заборонителем»? В цілому у вас запит на довго привалу роботу і це не формат форуму.
психолог онлайн
Доброго дня, Наталія!
Почну майже з початку Вашого посту.
цитата:
Можливо, саме з них і треба починати, щоби розібратись в собі. Вцілому відчуваєте самотність, але поза нею багато недиференційованих почуттів. Що це може бути? Дозвольте собі приміряти на себе - образа, гнів, відраза, тривога, сум, провина... На які спостерігаєте відгук?
цитата:
Просто сиджу дома і все .
Кажете "просто", та, я бачу, не просто. Є ж користь. Ось вона
цитата:
я багато чого корисного для себе зрозуміла рефлексуючи у самотності. Почала трохи усвідомлювати свою особистісну ідентичність , , відстоювати свою позицію( це буває рідко , але все таки хоть шось), і більше не цькую себе як раніше .
На мій погляд, це вже непогано. От якби ще Ви навели приклади. Скажімо, ознаки своєї ідентичності? У яких питаннях вдається відстоювати свою позицію? Хто не зважає на Ваші думки і бажання?
цитата:
Тільки я уявляю щось хороше , відразу давлюсь зсередини . Такі собі ігри розуму, фантазія в мене гарна і довести себе до розпачу вмію дуже швидко. Так , погана звичка.
Мені здається, що Ваша фантазія звичним чином обслуговує несвідоме прагнення пригнічувати особистість. Але ж є інше застосування уяві та фантазії. Наприклад, можна уявити, як Ви долаєте цю хибну звичку. А чому б ні?!
цитата:
Я борюсь з нею майже сім років, після депресії і вивченого стану жертви.
Як саме виглядає Ваша боротьба? Що робите насправді?
психолог онлайн
Доброго дня Наталіє! Ви пишете "Мені не нормально. В мене тупо немає життєвих орієнтирів. Нема за що триматися." Як на мене, Ви самі дуже точно описали причину того, чому почуваєте себе дуже погано і періодично впадаєте у депресивний стан... Людина, як дерево, жити без коріння просто не може.. Тому, якщо не вибудована цілісна картина світу, людина починає потроху тьмяніти і самоліквідовуватися... Що з Вами і відбувається... Ваше питання, це швидше філософське питання, яке відзеркалюється вже на рівні самого життя... Тобто, насправді, проблема не у тому, що Ви сидите вдома, а у тій пустоті, яка є в Вашій душі... До речі, депресія - це стан зупинки, тупіку... Якщо у людини є внутрішнє розуміння сенсу життя, тоді порада знайомих, що людина може приносити користь там, де вона знаходиться, миттєво "включається" і стає життєвою... Правильно вибудований світогляд допоможе Вам зовсім по іншому дивитися на себе та сприймати оточуючий світ...
психолог онлайн
цитата:
проте ,що в мене була депресія це стовідсотково. Не хотілося нічого , а розплакатися посеред вулиці було як нічого робити .
К сожалению, похоже, что Вы не выбрались из депрессии и она у Вас все таки есть.
Так как избавиться от нее самостоятельно невозможно.
цитата:
з чого почати.
Начните с консультации психолога. Работать со специалистом можно и онлайн, поэтому не обязательно искать его в своем городе.
психолог онлайн
Добрий ранок! Наталія, це є нормальна реакція на ненормальні події!!!!!