Як зрозуміти чого ти дійсно хочеш? (тема стосунків)
Доброго дня, хочу поділитись з вами проблемою своєї невизначеності . Навколо себе я створила цілий клубок, як вже вияснилось не потрібного спілкування. Бо дійсно не можу зрозуміти хто мені підходить. Коли хлопці висловлюють мені свої почуття, після якогось терміну спілкування, то я стараюсь якось переводити тему і не сприймати це. Найбільше я відчуваю провину, перед моїм другом, який довгий час любив мою подругу, дарував їй подарунки, але їй було всеодно на нього. І одного разу я в компанії друзів , до нього пофліртувала, не маючи ніякого наміру. Він це сприйняв дуже серйозно, і переключився відразу на мене. Я навчалась далеко від дому , і могла приїздити на вихідні раз в 5 місяців. Тому на це увагу не звернула, і поїхала на навчання. А коли приїздила, то звичайно ми бачились, так як спілкуємось однією компанією. На свята дарував мені квіти, звичайно мені було приємно. І це все тривало 2 роки , за цей час в мене були стосунки , з іншим хлопцем, але ми розійшлись. Після цього, цей друг і надалі зі мною спілкувався. Але серйозних намірів не висловлював особисто мені, а моїм друзям так, і проблема в тому що і я не знаю ,чи щось відчуваю до нього. Моя родина в захваті від нього,а я постійно в пошуках чогось і когось.
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
цитата:
Але серйозних намірів не висловлював особисто мені, а моїм друзям так, і проблема в тому що і я не знаю ,чи щось відчуваю до нього.
А в чем заключается Ваша проблема?
Этот друг просто общается с Вами и не предпринимает никаких действий, касательно серьезности отношений с Вами. Собственно говоря, он и все 2 года не сильно активничал.
Допустим, сейчас Вы начнете что-то чувствовать к нему.
Это как-то сможет изменить его активность, которой нет?
Дополнение от автора
Можливо я не правильно висловилась, серйозну розмову він не заводив, але всіма своїми вчинками дає зрозуміти, що ми не просто друзі. Дарує подарунки, підвозить на роботу, коли є можливість. І в стані спяніння, може почати говорити про почуття.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Але серйозних намірів не висловлював особисто мені, а моїм друзям так
Дивна, як на мене ситуація - а ні вчинків, а ні слів про кохання до Вас молодий чоловік не робив, проте перед друзями освідчувався. Як думаєте, про що це? Яким чином його характеризує така поведінка?
цитата:
і проблема в тому що і я не знаю ,чи щось відчуваю до нього.
Якщо не знаєте, то, напевно, і ничого не відчуваєте. Бо якби відчували, то Вас би тягнуло до нього, хотіли б зустрічатись, ходити на побачення, про нього б думали, про майбутні стосунки мріяли...
цитата:
Моя родина в захваті від нього
А відчувати Ви можете емоційний вплив Вашої родини. Ви ж їх поважаєте. Скоріш за все, хотіли б їх порадувати власним вибором та щасливою долею.
цитата:
а я постійно в пошуках чогось і когось.
Виглядає так, начебто нікого ще не знайшли. Тому чого б це Вам поспішати. Ви наразі накопичуєте досвід дорослого життя, намагаєтесь розібратись з почуттями, якось визначитись з бажаним майбутнім. І це нормально.
психолог онлайн
цитата:
дає зрозуміти, що ми не просто друзі. Дарує подарунки, підвозить на роботу, коли є можливість. І в стані спяніння, може почати говорити про почуття.
И не более того?
За 2 года!
Или он не уверен в себе или Вы принимаете желаемое за действительное.
Но в любом случае, что изменится, если у Вас появятся чувствак нему?
Ведь если он не уверен в себе, то Ваша активность только отпугнёт его.
А ждать, когда он сам станет более инициативным можно будет бесконечно долго.
психолог онлайн
цитата:
І в стані спяніння, може почати говорити про почуття.
Це просто чудово - говорити про почуття в стані сп'яніння. Цікаво, як Ви себе почуваєте при цьому? Вам подобаються такі откровення?
Дополнение от автора
Цікаво, як Ви себе почуваєте при цьому? Вам подобаються такі откровення?
---
Звичайно, що не подобається. Просто знаючи його, то це дуже сором'язлива людина яка вцілому за себе не завджи постоїть і не відмовить в допомозі кому небудь.
психолог онлайн
Добрий день!
"Але серйозних намірів не висловлював особисто мені, а моїм друзям так, і проблема в тому що і я не знаю ,чи щось відчуваю до нього. Моя родина в захваті від нього,а я постійно в пошуках чогось і когось."
"серйозну розмову він не заводив, але всіма своїми вчинками дає зрозуміти, що ми не просто друзі. Дарує подарунки, підвозить на роботу, коли є можливість. І в стані спяніння, може почати говорити про почуття."
Ви хочете взяти відповідальність за дії хлопця, який не може сказати вам про почуття? Відношення - це відповідальність двох людей.
Хлопець знаходиться в дитячому стані, довербальному періоді нашого життя, коли ми не могли говорити, що нам необхідно, і дорослі вгадували, щоб задовольнити наші потреби.
Скільки років хлопцю?
Яка саме допомога вам потрібна ві психологів?
психолог онлайн
цитата:
це дуже сором'язлива
За скромностью как раз и скрываются страхи и неуверенность в себе.
Вам придется или брать инициативу в свои руки (и это будет пугать его еще больше) или ничего из этого не получится.
Если только он не начнёт работать с психологом.
Вы точно уверены, что Вам нужны такие отношения?
Что хорошего Вы от них ожидаете?
психолог онлайн
цитата:
Звичайно, що не подобається.
Якимось чином Ви таки реагуєте на його зізнання. Цікаво, як це виглядає в реальності?
цитата:
Просто знаючи його, то це дуже сором'язлива людина яка вцілому за себе не завджи постоїть і не відмовить в допомозі кому небудь.
Тобто, враховуючи його особливості, можна припустити, що Ви характером сильніша за нього. Це так? То кому ж належатиме лідерство і умовно влада у такій парі? А, отже, і відповідальність?
Я, зокрема, знав і знайомий дотепер не з однією парою, що живе за моделлю матріархату, російською - "муж-подкаблучник." Здається, їм добре і вони знаходять спільну мову, бо обох влаштовує. Чи влаштує Вас такий підхід - питання?