Постійне відчуття тривоги, що щось не вийде
Постійне відчуття тривоги, через яке я відкладаю всі справи на потім, бо постійно виникає думка, що щось не вийде. Я вже навіть через це перегоріла роботою, про яку колись мріяла, та яка мені подобалась. Вже не знаю, як з цим боротися, але хочу повернути собі своє повноцінне життя, без тривог в середині
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Ирина Григорьевна Инститорова
Наталія Крилова
Ира, добрый вечер!
Как давно Вы себя так чувствуете и после чего это началось?
Дополнение от автора
Після того, як пішла на роботу.
Тоді шеф не давав мені багато роботи(обов'язків) оскільки, я була новенькою. І мене це дуже тривожило, мені здавалося, що одного разу він прийде і скаже, що я нічого не роблю.
Потім к-сть роботи збільшилося, і ніби цей стан(в офісі) пропав.
Але потім він почав, ставити мені претензії, які не стосуються моєї виконаної роботи, міг навіть вживати нецензурні слова, кричати - при розмові зі мною. І навіть коли, я намагалася пояснити, що в цьому моєї вини нема, він не хотів мене слухати.
І тепер в мене з'являється тривога, навіть коли я від нього отримаю звичайне смс з якимось запитанням.
І навіть зараз я в пошуках нової роботи, але то шукаю, то знову відкладаю на потім, бо здається що нічого не знаю, не достатньо знаю і тд.
Навіть коли хочу отримати якісь нові знання, і хочу переглянути курс, який нещодавно купила, виникає тривога, і я просто щоб її уникнути не роблю нічого, це вже схоже на постійну прокрастинацію.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Здравствуйте!
Ира, мне жаль, что Вам пришлось столкнуться с таким отношением начальства к себе.
Это Ваша первая работа?
Что Вы почувствовали когда первый раз на Вас накричал начальник?
Вы делились своими переживаниями с кем-то?
Вас есть кому поддержать?
Чувства возникшие и не озвученные, не прожитые имеют тенденцию переходить в тревогу. И тогда сложно разобраться что именно происходит.
Все из нас время от времени ошибаются, в этом нет Вашей вины. Наверняка есть что-то на работе с чем Вы успешно справляетесь и что возможно остается без внимания.
Попробуйте записать все Ваши навыки. Помочь в этом могут близкие, друзья, коллеги по работе.
А еще рекомендую Вам завести дневник, в котором Вы ежедневно будете записывать 3 позиции: чем Вы можете собой гордиться(похвалить себя) за сегодня.
психолог онлайн
Наталія Крилова
цитата:
Але потім він почав, ставити мені претензії, які не стосуються моєї виконаної роботи, міг навіть вживати нецензурні слова, кричати - при розмові зі мною. І навіть коли, я намагалася пояснити, що в цьому моєї вини нема, він не хотів мене слухати
Скажите, у Вас есть возможность это обсудить еще с кем-то из руководства? Конечно, если условия работы становятся невыносимыми, то лучше подыскать себе другую работу.
психолог онлайн
цитата:
Вже не знаю, як з цим боротися
Самостоятельно Вы не сможете справиться с тревогой и с помощью переписки на форуме Ваша проблема не решится.
Вы думали над тем, что надо работать с психологом?
Если да, то что мешает начать психотерапию?
психолог онлайн
Наталія Крилова
Доброго дня Іро! Ваша тривога цілком закономірна, адже коли людині говорити, що вона погана, рано чи пізно вона почне у це вірити. Інша справа, що сама по собі невпевненість, як на мене, з'явилася набагато раніше. От Ви пишете "мене це дуже тривожило, мені здавалося, що одного разу він прийде і скаже, що я нічого не роблю". Хто з Ваших близьких людей так говорив Вам в дитинстві? Чия любов була для Вас настільки важливою і потрібною, що Ви весь час боялися, що щось не так робите і тому Вас не люблять?