Самооцінка
Добрий день, хочу дізнатись як підвищити самооцінку. Всі з ким я спілкуюсь бодай день кажуть що я себе недооцінюю, та і власне я сама це помічаю. Але так було все життя і я не мію мислити по іншому. Навіть моя постава і поведінка каже про низьку самооцінку. Я буквально себе зневажаю, мені важко так жити. Але я не знаю де взяти сили поважати себе.
Вопрос от: ; Возраст: 20
Тест на самооценку.

психолог онлайн
Доброго дня, Мія.
Коли саме Ви помітили, що себе недооцінюєте? Що Вам у собі не подобається?
Чи критикували Вас у дитинстві/підлітковому віці Ваші батьки або інші люди з Вашого оточення?
психолог онлайн
Станіслав Олександрович Русол
Добрый день! Заведите себе на неделю дневник и записывайте все фразы, которыми себя ругаете. И по итогу соберите все фразы и выделите по группам. И спросите себя, кто вам сказал, что вы такая, можете/не можете делать то, что делаете?
Установки лежат корнями в детстве и находятся в подсознательном. Поэтому эффективнее эта работа будет с психологом.
психолог онлайн
Мария Валериевна Радченко
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня. Питания самооцінки - це запит на тривалу роботу з психологом.
В межах форуму можу запропонувати таку вправу: побути адвокатом собі: можна, як сказала колега, записати в щоденник всі свої негативні думки про себе, а потім їх оспорити, захистити себе перед внутрішнім суддею.
Щоб поважати себе, сил не потрібно, просто подумайте, за що поважаєте інших і спробуйте знайти в себе ці якості (частіше за все ми помічаємо в інших саме те, що ж в нас), можна запитати в друзів та знайомих, за що вони вас поважають. Ще, як варіант, заведіть щоденник и кожного дня пишіть в нього близько 10 (для початку можна почати з 5) пунктів «за що я можу сьогодні собі подякувати, за що я можу себе сьогодні поважати». Спочатку здаватиметься, що нічого писати, та шукайте щонайменші дрібниці.
психолог онлайн
Здравствуйте Мия!
Разделить лист на 2части.
В левой части листа напишите негативное утверждение о самой себе.
Затем закройте левую часть и в правой части листа запишите утверждение, прямо противоположное по смыслу, т.е. позитивное. Продолжайте писать и далее таким образом. Не смущайтесь, если вы не верите в положительные утверждения о себе, делайте в этом случае упражнение механически, как будто вы составляете грамматический список антонимов. Затем закройте левую часть листа и прочитайте только правую колонку. Читайте правую колонку позитивных утверждений не менее 2 раз в день. Особенно полезно читать это перед сном. В период подготовки ко сну ваш мозг воспринимает эти утверждения без противления, без критики. Через месяц вы почувствуете себя лучше.
Чем длиннее список негативных утверждений, тем глубже в вас сидит стыд с детства. Необходимо этот список продолжать до тех пор, пока сознание уже не сможет подсказать новые нелестные определения о себе самой.
психолог онлайн
цитата:
хочу дізнатись як підвищити самооцінку.
Сделать это можно только с помощью индивидуальной работы с психологом.
Причем, на это уйдет минимум 2-3 месяца.
Самостоятельно с этим справиться, к сожалению, нельзя.
психолог онлайн
Добрый вечер, Мия!
Наша самооценка закладывается ещё в нашем детстве во взаимоотношениях с родителями. Как Вы сами ощущаете свою самооценку , а не Ваше окружение? Как Вы понимаете, что не до оцениваете себя?
психолог онлайн
цитата:
Здрастуйте, проблема з самооцінкою часто зустрічається у людей які якійсь час росли у не дуже сприятливій атмосфері,але на щастя це можна поправити через регулярну роботу над собою. Для цього потрібно найти негативні підсвідомі упередження які були сформовані в процессі життя та змінити їх на більш конструктивно, можна це робити самотужки але більш еффективно звернутися за спеціалізованною допомогою.
психолог онлайн
Доброго ранку, Мія!
цитата:
Всі з ким я спілкуюсь бодай день кажуть що я себе недооцінюю, та і власне я сама це помічаю.
От Ви зазначили, всі кажуть, ніби Ви себе недооцінюєте. А що Ви їм на це відповідаєте? Як взагалі реагуєте?
Спробуйте хоч декілька разів відреагувати наступним чином. На їх слова кажіть: "З чого це ви так вирішили? Наведіть приклади... І нехай так, то я вас прошу - допоможіть мені реально, а не тільки вказуйте!"
І помічайте як свою, так і їхню реакцію, ємоції, що виникають.
Наступне. Щодня згадуйте і тримайте в полі зору свої власні бажання. І робіть все можливе, аби їх реалузувати. Це стосується буквально усього - що їсти, що вдягнути, куди і з ким піти, чим займатись й т.ін. При цьому не дозволяйте іншим збити Вас з пантилику.
Є ще багато корисних порад і вправ. Але треба ж з чогось почати...
Тож почніть виправляти самооцінку. Потім буде продовження. Вдачі Вам))Ответ отредактирован автором 11-05-2022 10:15:56
психолог онлайн
Доброго дня Мия! Ви запитуєте як можна підвищити самооцінку при тому, що "так було все життя і я не мію мислити по іншому. Навіть моя постава і поведінка каже про низьку самооцінку. Я буквально себе зневажаю, мені важко так жити." У таких випадках є два рівні допомоги: зовнішній і внутрішній. Зовнішній. Наприклад, почніть робити добрі справи для інших безкорисливо,тобто, не очікуючи схвалення: станьте волонтером, допомагайте воїнам, хворим,тваринам, стареньким тощо. І тоді Ваша совість сама стане дякувати Вам і Ви відчуєте свою значимість та необхідність. Внутрішній. Робота з Вашими дитячими установками. Адже самооцінка формується в дитинстві під час спілкування з батьками. А потім, в дорослому житті, ці установки починають працювати автоматично і ми навіть не розуміємо чому себе так поводимо. Реальні зміни починаються лише тоді, коли об'єднуються ці два види роботи над собою. Тому вже Вам вирішувати: змінювати своє життя чи продовжувати і далі жити у стані недооцінки себе, а отже, у стані "жертви"...