Потеряла себя не хочу не могу нечего делать кажеться што не здам дпа і не поступлю бо нічого не з
Мне важно чиєсь мнение обезательно я стала ленива и не понимаю уроки.Может ето покажеться смешним но для мене все серйозно
Вопрос от: ; Возраст: 13

психолог онлайн
Скажите, пожалуйста, как давно Вы чувствуете нежелание что-то делать, и после каких событий?
Почему Вам кажется, что не сможете сдать ДПА?
Какие у Вас отношения с родителями, учителями и одноклассниками? Ваша семья Вас поддерживает?
психолог онлайн
цитата:
Возраст: 13
Вам нужно попросить родителей, чтобы они нашли для Вас психолога, который поможет в решении проблем.
Так как специалист имеет право работать с Вами только с их согласия.
психолог онлайн
Мария Валериевна Радченко
Здравствуйте!
Если вы заметили "серьеозность" своего состояния, то вам необходимо обязательно обратиться за помощью к родителям или другим близким для вас взрослых родственников, чтобы обсудить как вам можно помочь.
психолог онлайн
Доброго дня! Цілком природньо у підлітковому віці бути дещо невпевненим в соьі. Інша справа, щоб не перенести цю невпевненість у доросле диття... Якщо хочете почати відчувати себе цілісною особистістю, насамперед починайте спілкуватися рідною мовою... Людина, яка цурається свого коріння, своєї мови, свого народу не викликає поваги, а навпаки... Тим паче, що українцям є чим пишатися! Кожного дня ми бачимо подвиги, яким аплодує весь світ. Адже, велике починається з малого... Знайдіть значиму людину, на яку б Ви хотіли бути схожою і кожного дня намагайтеся формувати в собі саме ті якості, які в ній Вам подобаються... Немає нічого такого з чим би ми не могли впоратися, було б бажання.. Окрім того, лінь може бути ознакою перевтоми та психо-емоційно виснаження... Тому, беріть подружку і починайте неспішно вранці бігати на свіжому повітрі - сили відновляться дуже швидко... І загалом, більше бувайте на природі, займіться танцями, спортом і т.д.