коротко не вийде, але я спробую: не можу йти на контакт з людьми, не маю друзів, якась безвихідь, тяжко
добрий вечір! років зо 5 тому у мене стався переворот(?) в житті. я гадаю, то був просто перехідний вік + моя компанія з друзів розпалася, подружитися ні з ким не виходило, бо я хотіла ту компанію повернути. тоді мій 13-річний мозок не міг дійти думки, що якщо всьо - то всьо, як колись вже не буде. очевидно, що повернути компанію не вийшло і сталося, що я залишилася одна аж до закінчення школи. було дуже самотньо, але після того всього я мала величезну надію, що в університеті все буде круто і буде купа друзів, але звичайно ж, нічого такого не сталося :) коли я проплакала після першого дня в чужому місті, до мене дійшло, що треба міняти себе, а не місце.
щодо друзів. знаєте, моя мама каже, що я була милою дитиною, гралася, мала подружок, а зараз я змінилася в гірший бік. я пам'ятаю ті часи, коли грала з сусідськими дітьми, у мене було чудове дитинство. але одного разу якось так сталося, що я отримала струс мозку, бо моя подружка мала би тримати мене, але впустила. після того разу я ще кілька разів виходила грати, але це було не так, як раніше, тай я перестала взагалі виходити. після того, ті діти почали сміятися з мене. якось я прийшла додому з магазину, хфіртка була замкнена, а ключі я забула. доки я чекала, щоб хтось мене впустив, ті діти сміялися з мене і казали, що це від мене спеціально замкнули. ще одна ситуація яскраво запам'яталася, це сталося на декілька років пізніше, ніж та перша. я йшла додому і ті діти побачили мене і почали погрожувати(?) відрізати моє довге, на той час, волосся, знову сміялися з мене. я тоді боялася виходити за межі подвір'я (насправді й зараз трохи). я живу в дуже маленькому селі, тому наскочити на тих людей просто, а це мене лякає, тому в селі я намагаюся нікуди сама не ходити.
я боюся людей. навіть мій дядько, якого я знаю все життя, але бачу не досить часто, лякає мене. кожен раз в компанії якихось будь-яких людей я не можу поводитися нормально, я просто тихо існую, нічого не говорю. мені погано, я б хотіла поговорити, посміятися, але не можу, бо боюся осуду, що з мене хтось насміхатиметься, що про мене погано подумають.
батьки. спочатку не могла їм розповісти про свою оцю штуку. але буквально за декілька днів до війни - наважилася. мати вислухала, обійняла - все. я прошу вже понад рік, щоб мені дозволили піти до психолога, а тато мені завжди каже, що я просто хочу до себе уваги і придумаю проблеми. сама піти не можу - до міста одну ніхто не відпустить, грошей на це не дадуть.
Вопрос от: ; Возраст: 18
Дополнение от автора
я не маю друзів жодних зараз. мій круг спілкування досить вузький. бути собою я можу тільки з батьками, бабусею, дідусем, тітками і з малими двоюрідними сестрами. тільки в присутності цих людей я сміюся вголос, розмовляю, не соромлюся нічого. я дуже люблю цих людей, але розумієте, мені хочеться спілкування з однолітками. я боюся залишитися самотньою на все життя, без друзів, без знайомих, без будь-яких романтичних стосунків

психолог онлайн
Здравствуйте, Анна!
цитата:
я прошу вже понад рік, щоб мені дозволили піти до психолога... до міста одну ніхто не відпустить, грошей на це не дадуть
Вы правильно просите, все Ваши проблемы будут решены с помощью психолога.
Работа может происходить онлайн, поэтому никуда ходить не надо.
Вам осталось решить только вопрос оплаты, так как настраиваться надо минимум на 10 консультаций, чтобы Вы получили результат.
Есть клиенты, которые берут кредиты на курс психотерапии, так как хотят осуществить свои желания.
Поэтому варианты решения в Вашем случае также существуют. Главное - желание изменить свою жизнь.
психолог онлайн
Добрий день, Анна!
"я прошу вже понад рік, щоб мені дозволили піти до психолога, а тато мені завжди каже, що я просто хочу до себе уваги і придумаю проблеми. сама піти не можу - до міста одну ніхто не відпустить, грошей на це не дадуть"
Зараз не треба нікуди ходити, щоб почати роботу з психологом. Вам потрібно вибрати психолога на сайті і почати працювати онлайн.
психолог онлайн
Доброго ранку, Анна!
цитата:
Добре самі визнаєте, що переповнені по самісінькі вінця страхами. Боїтеся осуду за те, що будь-яким чином виявляєте себе в середовищі. Немає свободи. Звісно, проблема спричинена браком відчуття самоцінності та невпененності в собі.
Отже, без співпраці з психологом не обійтись. Обирайте фахівця і починайте собі допомагати. Прості розмови нічого не дадуть.
цитата:
я дуже люблю цих людей, але розумієте, мені хочеться спілкування з однолітками. я боюся залишитися самотньою на все життя, без друзів, без знайомих, без будь-яких романтичних стосунків
Якщо так, то конче потрібно вибиратись з того полону.
психолог онлайн
Добрый день, те що описали дійсно могло привести до формування внутрішніх страхів та проблем з спілкуванням з людьми, співчуваю вам це був дуже неприємний досвід соціального неприйняття, на щастя це можна змінити через роботу над собою. Це можна робити онлайн. Бачив багато людей зі схожою проблемою як у вас у яких вийшло внаслідок роботи в терапії стати більш впевненою людиною та завести друзів і навіть створити стосунки з коханою людиною, хоч до того навіть мислити про це було страшно.
Дополнение от автора
дякую за відповіді!! та ще проблема, я не уявляю, як комусь чужому розповідати вживу про свої проблеми, як відкритися психологу? може воно якось саме піде, але невідомість мене лякає
психолог онлайн
У багатьох людей поперва є тривога перед роботою с психологом( не одноразово це бачив) але на практиці все набагато простіше так як у психолога (якщо це дійсно кваліфікований спеціаліст) є інструменти які допомагають зробити спілкування більш невимушенним і комфортним, так що на практиці як кажуть клієнти, все набагато простіше і безпечніше ніж малює нам тривога.
психолог онлайн
цитата:
як комусь чужому розповідати вживу про свої проблеми, як відкритися психологу? може воно якось саме піде, але невідомість мене лякає
Поэтому консультации онлайн будут безопаснее для Вас, чем живое общение со специалистом.
К тому же, если совсем страшно, Вы сможете отключить камеру и работа будет идти в аудио-формате.
В самом сложном случае возможно провести консультацию по переписке.
Следующие видео помогут Вам справиться с неизвестностью:
"Что ожидает на первой консультации у психолога" - https://upsihologa.com.ua/audio-video-1236
"Чем может быть полезен психолог?" - https://upsihologa.com.ua/audio-video-1234
"Хороший психолог или нет? Как разобраться?" - https://upsihologa.com.ua/audio-video-1264