Проблеми у відносинах через війну
Доброго дня!
Як виявилося є така проблема. Живемо з хлопцем рік. В нас нормальні відносини, ми збиралися одружитися, але війна почалася, яка перевернула все наше життя. З перших днів війни мій наречений пішов до оборони селища, так всі чоловіки тоді робили. Випадково дізналася, що він збирався перевестися до бойової частини. Він мені про це не сказав. Його батько сказав моєму батькові і так я про це дізналася. Я стала помічати, що він мені багато що просто недоказує, зато мамі своїй розповідає все. Я вважаю це не правильним, я не розумію чому так. Дуже обідно коли під час розмови дізнаєся, що мамі він розказав, а мені чомусь не доказав, бо вирішив, що мені то не треба знати. Я не можу зрозуміти він не довіряє мені, чи просто бреше, а прикривається тим, що питання було не вирішене і він вирішив мені нічого не говорити. Замість того, щоб просто розповісти мені про своє рішення, обговорити це, прийняти якось ситуацію, вийшов скандал. Мені це все важко прийняти, так як мене не поставили до відома, а потім ще й сказали, що «я думав ти мене підтримаєш, бо матері моїй далеко не всеодно, але вона підтримала мій вибір». А як я можу підтримати, коли мене просто хотіли поставити перед фактом, навішати лапші на вуха, сказати, що його просто забирають, бо так треба, але атошків тоді не забирали, а саме його чомусь забирають воювати і я в це все повинна на його думку повірити. В нас тоді було тихо, і зараз Слава Богу тихо, бойових дій немає. Я не розумію такого вибору. Він не служивший, його аби і забирали десь, то в останню чергу. Одне діло аби до нас танки заїхали, тоді я вважаю, що обов‘язком кожного чоловіка було б не в підвалі ховатися, а щось робити для збереження життя своєї сім‘ї і оточуючих. А так у нас тихо, всі живуть своїм, звісно не геть звичним, але буденним життям. Тепер його забрали в інше місце, поки на навчання, звісно через те рвіння до бойової частини. Одного разу я задала питання « Аби в тебе був вибір «залишитися зі мною» та «поїхати незрозуміло куди, через якісь зміни в нашій військовій структурі», він відповів, що залишився б зі мною, але в нього такого вибору немає. Як виявилося в нього така можливість була, але він мене просто виходе, що обманув мене. Тепер наше життя вже два тижні в телефонному режимі. Я його періодично пиляю через це, бо не можу прийняти ситуацію через недорозказування всього так як є. А він каже, що кохає мене і це його чоловічий поступок, він по-іншому не зміг би.
Вопрос от: ; Возраст: 29
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.
Дополнение от автора
Але пояснити чому він так зробив він не змін, лише якісь загальні фрази. Я дуже люблю його, дуже дорожу нашими відносинами, але не знаю як морально дожити до кінця війни, мені дуже важко з цим всим жити.

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ольга Владимировна Головченко
Здравствуйте, Ника!
Какой помощи ищете на сайте? Сформулируйте свой вопрос.
цитата:
Але пояснити чому він так зробив він не змін, лише якісь загальні фрази
Как думаете есть ли объяснение его поступку, которое бы Вам подошло и успокоило?
Или дело не в совсем не объяснениях?
психолог онлайн
цитата:
Але пояснити чому він так зробив він не змін, лише якісь загальні фрази.
Так он же Вам все объяснил -
цитата:
це його чоловічий поступок, він по-іншому не зміг би
По какой причине Вы сомневаетесь в его словах?
Он выбрал защищать свою Родину и это действительно мужской поступок.
Что не так в его действиях?
психолог онлайн
цитата:
Я його періодично пиляю через це, бо не можу прийняти ситуацію через недорозказування всього так як є.
Дивіться, що виходить. Йому там потрібна підтримка, а Ви його пиляєте. Чи додається йому через це більше упевненості в собі? Чи покращується концентрація уваги на військовій справі?
На мою думку, Вам варто знаходити в середині себе важелі для сприйняття ситуації, яка склалася. А також сили для подальшого життя.
цитата:
Безперечно, жінці важко дивитись на ситуацію очима чоловіка, бо в неї своя відмінна логіка. Але ж він точно не Ви. Він вчинив як мусив вчинити, виходячи із власних чоловічих потреб і цінностей. І свою мотивацію пояснив як зміг.
цитата:
Я дуже люблю його, дуже дорожу нашими відносинами
Коли дійсно так, то бережіть усіма можливими способами свої почуття і ваші стосунки.
психолог онлайн
Добрий день, Ника.
цитата:
Я стала помічати, що він мені багато що просто недоказує, зато мамі своїй розповідає все.
Так було і раніше, до війни?
цитата:
Я вважаю це не правильним, я не розумію чому так.
Погоджуюся з Вами, що важливо, щоб хлопець ділився з Вами своїми почуттями і планами. Для того, щоб дізнатися потрібно запитати у нього, чому він не розповідає.
цитата:
Дуже обідно коли під час розмови дізнаєся, що мамі він розказав, а мені чомусь не доказав, бо вирішив, що мені то не треба знати.
Ви сказали йому про ці свої почуття?
цитата:
Я не можу зрозуміти він не довіряє мені, чи просто бреше, а прикривається тим, що питання було не вирішене і він вирішив мені нічого не говорити.
Ми також не можемо цього Вам сказати, це можливо лише зрозуміти у комунікації з Вашим хлопцем.
цитата:
Я не розумію такого вибору.
цитата:
Мені це все важко прийняти, так як мене не поставили до відома, а потім ще й сказали, що «я думав ти мене підтримаєш, бо матері моїй далеко не всеодно, але вона підтримала мій вибір».
Що бачу я: кожен із Вас перебуває у своїх процесах. З одного боку, помітно, що Ви хвилюєтеся за хлопця, але чомусь не висловлюєте свого хвилювання, а переключаєтеся скоріше на той момент, що він Вас не попередив (хоча в основі, попередньо, лежить інше). З іншого, Ваш хлопець хотів підтримки від Вас, але не заявляє про своє бажання прямо (можливо вже наперед очікував, що Ви не підтримаєте (базуючись на попередньому досвіді комунікації), тому обрав таку обхідну стратегію). Проблема в тому, що кожен із вас перебуває у своїх очікуваннях, не висловлює їх, сподівається, що партнер "додумається", а потім на це ж і ображається, що "не додумався". По суті, Ваша поведінка щодо "непроговорення" нічим не відрізняється від стратегії вашого хлопця, просто акценти різні.
цитата:
але в нього такого вибору немає.
Можливо він мав щось інше на увазу під цими словами, а Ви вже внесли свій конект, потрібно перепровірити.
цитата:
А він каже, що кохає мене і це його чоловічий поступок, він по-іншому не зміг би.
А ось і його відповідь - це його система цінностей.
цитата:
І як Вам з цим? Що Вам дає "пиляння"?
цитата:
Або він пояснив, але його відповідь для Вас не аргумент і тому Ви шукаєте "підводне каміння". Крім цього, Ви попередньо пишете про "пиляння", а в такому спілкуванні важко перебувати в дорослій позиції і йти у близькість.
психолог онлайн
Ника, доброго часу доби!
Дуже емоційна ситуація. Але не така вже і складна, як на перший погляд. Здебільшого вона про невміння розмовляти, про недомовіленість між Вами та молодім чоловіком.
Наприклад ось це:
цитата:
Я вважаю це не правильним, я не розумію чому так. Дуже обідно коли під час розмови дізнаєся, що мамі він розказав, а мені чомусь не доказав, бо вирішив, що мені то не треба знати. Я не можу зрозуміти він не довіряє мені, чи просто бреше, а прикривається тим, що питання було не вирішене і він вирішив мені нічого не говорити. Замість того, щоб просто розповісти мені про своє рішення, обговорити це, прийняти якось ситуацію, вийшов скандал.
Це можно обговорити безпосередньо з ним. Але, як я розумію, Ви вже намагалися це робити, але, судячи з того, що вийшов шкандаль, скоріш за все, Ви почали з претензій, а не з запитань.. Якщо Ви хочете мати близьки, прозорі та довірливі стосунки, то Вам прийдеться навчитися розмовляти без претензій - раз. Та навчитися привносити себе, свої почуття, емоції у діалог. Бо з того, що Ви описали, Ваш хлопець буде максимально уникати розмов, щоб не нарватися на претензії, звинувачення та образи з Вашого боку.
цитата:
дізналася, що він збирався перевестися до бойової частини
Я розумію, як Вам страшно, та боляче... Але ж Ви вибрали собі у пару сильного Чоловіка. А для нього дуже важливо відчувати свою чоловічу реалізованість, відчувати та демонструвати що він здатний подбати та захистити Вас і родину. Він переживає за Вас - тому іде на війну Вас захищати. Ви переживаєте за нього, бо ж Ви його любите. Чи Ви за щось інше переживаєте в цій ситуації?