Як справитись з цим?
Доброго дня. З появою дитини у житті все змінилося. Ось уже 2 роки я мама. Все б нічого та живемо ми з моїми батьками адже іншого вибору на даному етапі немає.
І ось моя мама вважає, що весь свій час я повинна сидіти з дитиною або на кухні готувати.
З дитиною пішли гуляти на обід додому не прийшли на мене починається давка, що дитина не годована і т.д.
Була у мене після родова депресія мені з цим ніхто не допомагав, тільки говорили яка там в тебе депресія, я все сама робила і нічого жива.Я постаралась практично справилась сама. Але злість розпирає від того, що я не можу спокійно піти погуляти навіть з дитиною у всьому є контроль і ось це ти повинна. Інколи навіть додому не хочеться йти з прогулянок. Як мені з цим справитись.
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Доброго часу доби!
Мені дуже шкода, що Ви мусите витримувати таке ємоційне навантаження. Це виснажує ((
цитата:
З дитиною пішли гуляти на обід додому не прийшли на мене починається давка
Нажаль, ні Ви ні хто інший не може змінити іншу людину, тож Ваша мама така яка вона є. тож треа перевести погляд ц неї на себе і подумати, як я, при цих обставинах можу подбати про себе?
Те, що Ви описали - це питання особистих кордонів. Але, якщо Ви сама їх не знаєте, та не відчуваєте - інши люди будуть диктвати Вам що і як Вам робити. І це не тому, що вони віроломні. А тому, що немає кордонів. А Ваша ситуація ще ускладнюється родовими стосунками і в цій ситуації є ще одна складова - сепарація від батьків - вдбулась чи нє. Коли Ви роюберетесь в цих двох питаннях - Ви зможете ці ситуації проходити спокіно и легко. І як знати, можливо і мама змінить свою ріторику та поведінку.
цитата:
Як мені з цим справитись.
В ідеалі - попрацювати з психологом. Бо самостійно перезавантажити себе на нові думки, емоційні реакції та поведінкові патерни дуже складно. А якщо і вдається - ефект не тривалий і дуже скоро Ви повернетесь до старої моделі.
психолог онлайн
цитата:
Як мені з цим справитись
Вы одна, без мужа, воспитываете ребенка?
Есть кто-то мог бы Вас поддержать?
цитата:
весь свій час я повинна сидіти з дитиною або на кухні готувати.
А Вы как считаете?
Есть ли в Вашей жизни что-то еще кроме времяпровождения с ребенком и кухни?
психолог онлайн
Ирина Григорьевна Инститорова
Наталія Крилова
Добрый день!
цитата:
З появою дитини у житті все змінилося. Ось уже 2 роки я мама. Все б нічого та живемо ми з моїми батьками адже іншого вибору на даному етапі немає.
Скажите, а почему Вы живете с родителями? Какие отношения с мужем?
цитата:
Була у мене після родова депресія мені з цим ніхто не допомагав, тільки говорили яка там в тебе депресія, я все сама робила і нічого жива.Я постаралась практично справилась сама.
Скажите, как Вы справились с депрессией? Вы обращались тогда к врачу? Сколько лет сейчас ребенку и как Вы сейчас с ним себя чувствуете?
Дополнение от автора
З чоловіком у нас хороші відносини. Старається у всьому допомагати. І з дитиною посидить інколи може їсти зварити
З депресією справилась слухаючи музику, читала різноманітні психологічні статті на цю тему.
психолог онлайн
Наталія Крилова
Думали ли Вы взять себе помощницу на пару часов, чтобы Вы могли уделить время себе и восстановиться как-то? Депрессия послеродовая часто встречается у женщин и это может быть связано с ее историей младенчества, переносила ли Ваша мама что-то подобное
Дополнение от автора
Моя мама вважає, що дитина повинна завжди бути на першому місці, бо так було у неї. Але я побачила на прикладі її життя, що так не можна і спробувала їй доказати, що перш за все дитина повинна бачити щасливою маму.
психолог онлайн
Наталія Крилова
Это правда, что сначала должна быть счастлива мама и, если с ней все в порядке, то это чувствует ребёнок и ему все передаётся
психолог онлайн
Доброго дня.
Відчувається, що вам дійсно дуже важко. Прикро, що ви через це проходите. Справді в таких умовах важко не відчувати себе пригнічено.
Скажіть, буд ласка, якими були ваші стосунки з батьками в дитинстві і до одруження? Чи буди ви близькі. Чи зараз можете з мамою порозмовляти «по душах», хоча б на теми, які не стосуються дитини.
Я згідна з колегами, що змінити людину ви не можете. Хоча можна спробувати змінити ставлення цієї людини до себе.
Чому б вам не поговорити з мамою відверто і не розповісти, якою нещасливою і пригніченою вас роблять поради мами і її тиск стосовно того, як ви маєте жити. Що ви розумієте, які в неї погляди на життя, але вибираєте своє життя жити по іншому, бо якщо будете жити як мама сказала, то будете нещасною.
Я не впевнена, що ваша мамо точно щось усвідомить після цієї розмови, але, думаю, що варто спробувати.
Також дуже важливо, як саме ви ставитеся всередині себе до маминих коментарів. Якщо вона вам говорить, що дитина не погодована, а ви всередині себе точно знаєте, що ви робите для себе правильно, то вас і не сильно будуть зачіпати її слова. Але якщо ви через її слова починаєте сумніватися в правильності своїх дій, тоді це сильно впливатиме.
Маю думку, що якби ваша мама прожила справді щасливе життя завдяки своїм життєвим принципам, то вона б не сала бажання так вам вказувати що робити і тиснути на вас.
Згідна з колегами, що будо б дуже добре, якби ви знайшли можливість попрацювати з даним питанням з психологом. І все собі розкласти, зрозуміти, вибудувати стратегію поведінки з мамою екологічну для вас обох.
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
цитата:
Моя мама вважає, що дитина повинна завжди бути на першому місці, бо так було у неї.
і це прекрасно, це її цінності, на яких Вана Вас виростила. Але то було її життя, її цінності та її вибір. І це не добре і не погано для когось - це прекрасно лише для неї.
А у Вас є Ваше життя, Ваші цінності і Ваше право матері виховувати свою дитину так, як Ви вважаєте за найкращим для неї. І це не питання конфронтації. Це питання поваги та прийняття інаковості іншої людини. І я зара кажу не про Вашу маму, а про Вас. Бож памятаємо - ми не можемо змінити іншу людину, але можемо змінитися самі і таким чином змінити на краще якість свого життя.
Коли мама читає Вам лекцію, як тре виховувати дитину, як думаєте, чому Вона це робить? Що вона хоче досягти?