Замкнутый круг дел
Живу з мамою. Вона в мене власна, приходить з роботи в 8,і кричить, шо я прийшовши з роботи в 5, мала те, і те зробить. Якщо не зроблю, кричить, шо ти робила, сиділа в інтернеті, чи на телефоні, в тебе дітей нема, шо то тобі ще робить. Мама веде себе як мама, а я відчуваю себе поряд дурною дитиною. Але вона сама заганяє мене в цей круг.
Вопрос от: ; Возраст: 35
Дополнение от автора
Сердиться, кричить на мене, наче я маленька девочка
Дополнение от автора
Якщо я до цього часу не помию посуд, і не поскладаю випраге бельє, чи ще щось

психолог онлайн
Олеся, здравствуйте!
Какую помощь вы хотели бы получить от психологов?
Вы хотите, чтобы мама не кричала и не ругалась?
Или хотите не чувствовать себя «малою дурною дитиною»?
Дополнение от автора
Хочу не чувствовать
Дополнение от автора
И чтобы не ругалась и не контролировала
психолог онлайн
цитата:
Живу з мамою.
За границу решили не ехать?
Тогда надо найти мужа с квартирой.
И отношения будут, и от мамы можно будет не зависеть.
Дополнение от автора
Точно, а где же его найти?
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Доброго часу доби!
Але вона сама заганяє мене в цей круг.
Олеся ; Возраст: 35
Загнати можна дитину, або безпорадну людину. Вы ходите на роботу і вам 35 років.
Можливо ви самі себе заганяєте?
Навіщо?
психолог онлайн
Ирина Терещенко
Наталия Павловна Венглинская
Соломія Лехіцька
Желание не чувствовать это скорее всего от большой боли, обиды, невозможности за себя постоять.
Вот только если не чувствовать в этих отношениях, то и в других будет аналогично. А также по отношению к себе вы не будете чувствительны. Это плохо будет для вас.
Когда такие отношения, то это означает, что вы по прежнему в душе ребенок и не отделились от мамы. Потому и получается, что вы терпите, не можете отстоять границы и не знаете, как это сделать.
На моей страничке есть пара статей на тему сепарации, почитайте, думаю что-то найдете для себя полезное.
По какой причине живете с мамой?
Как вы реагируете, когда она кричит на вас и "воспитывает"?
Совет найти мужа с квартирой считаю не этичным. Более того, он не решит вашу проблему никоим образом. Потому что, как правило, если нет сепарации от мамы и вы чувствуете себя с мамой, как ребенок, то вы и мужа выберете либо "родителя" либо такого же "ребенка". А это сулит немало сложностей в отношениях. Важно "повзрослеть" самой, тогда и границы с мамой сможете выстроить, и отношения взрослые будут с мужчинами
психолог онлайн
цитата:
Точно, а где же его найти?
До этого мы с Вами так и не дошли.
Вначале надо понимать, каким он должен быть.
Вы, кстати, домашнее задание выполнили?
Дополнение от автора
Нет, все откладываю, боюсь что еще не дай Бог сбудется, страшно. Что потом с ним делать
Дополнение от автора
Если он придет
Дополнение от автора
Спасибо
психолог онлайн
Добрий ранок! Яке би Ви хотіли мати життя? Що для цього готові зробити?
психолог онлайн
Олеся, доброго часу доби!
Ваше питання не таке просте, як здається. Бо вона чипляє декілька фундаментальних питань:
- сепарація
- самоцінність
- навички коммунікації
Коли з цим розібратися - Ваше бажання:
цитата:
Хочу не чувствовать
буде вирішено.
А от цей запит:
цитата:
И чтобы не ругалась и не контролировала
під питанням. Ми не маємо морального права маніпулювати іншою людиною. Але Ви можете попрацювати з психологом та змінитися сама. А це повпливає і може змінити поведінку мами.
у Вас прекрасні стартові ресурси:
цитата:
Мама веде себе як мама...
є осмислення і розуміння поведінки мами. Треа попрацювати над Вашими установками, емоційними реакціями, навичками коммунікації та поведінкою.
Пропоную вибрати специаліста та попрацювати в особистій терапії.
психолог онлайн
Юлия Антоновна Трясун
Доброго дня, Олеся
Дуже сумно, що у вас така життєва ситуація 😢
Якщо ви справді хочете змін, справитися з цим, то вам потрібно звернутися на індивідуальну роботу з психологом. Ви вже досить доросла, але не пройшли процес психологічної сепарації від мами. Тому, впоратися самостійно у вас шансів мало. Вам потрібна підтримка. Подаруйте собі цю можливість, про вас ніхто, крім вас самої не подбає.
Порада стосовно чоловіка з квартирою справді є неетичною. Це вам нічим не допоможе. Якщо ви без внутрішніх змін почнете будувати стосунки, то вони ризикують бути такими ж як з мамою, або ще гіршими.
Потрібна спершу внутрішня робота, а тоді зможете змінити і зовнішні обмставини.
Подумайте, яким буде ваше життя, наприклад, через 5 років, якщо ви зараз не почнете зміни?
психолог онлайн
Сепарація від батьків є відповідальністю людини, а не батьків. Для цього варто підти в індивідуальну роботу зі спеціалістом, підсилити свою дорослу частину. Ви поруч з мамою попадаєте в дитячий егостан. Але ви доросла жінка.