Відносини
Зустрічалась з хлопцем 2 роки, були дивні відносини. Він хотів до хлопців, я ображалась, часто сварки. За період війни він змінився, став дуже добрим. Але одна сварка все змінила, і він сказав, хоче бути сам і до мене не хоче. Я його люблю, навіть дуже. Хочу зрозуміти його поведінку, і як я можу відновити відносини? Як себе повидити з ним. Як бути мудрішою. Взяти все у свої руки?
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Добрий вечір!
"Але одна сварка все змінила, і він сказав, хоче бути сам і до мене не хоче. Я його люблю, навіть дуже. Хочу зрозуміти його поведінку, і як я можу відновити відносини? Як себе повидити з ним. Як бути мудрішою. Взяти все у свої руки?"
З якого приводу у вас виникла сварка? Чи пояснив вам хлопець, що саме спонукало його бажання бути самому?
Яка саме поведінка хлопця вас хвилює, що вам потрібно її розуміти?
Відносини ви можете відновити тільки разом, обговоривши конфлікт можна прийти до спільного рішення. Я так розумію хлопець конфлікт обговорювати не хоче, що тоді в цій ситуації залежить від вас?
Не зовсім зрозуміло що саме ви "хочете взяти у свої руки"?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго вечора, Машо.
Все в свої руки тут брати і не потрібно, бо в парі відносини будують обидва. Тому доречно буде поговорити з хлопцем про причини зміни ставлення до Вас і тоді приймати рішення, як діяти далі.
Як давно у Вас погіршились стосунки з партнером? Чи були у Вас схожі проблеми в інших відносинах? Чим наповнене Ваше життя, як Ви проводите вільний час?
психолог онлайн
Добрый вечер!
Вы пишите, что были странные отношения, что он хотел к друзьям, если я правильно поняла. Какая причина Ваших ссор? Какие у Вас отношения с родителями?
психолог онлайн
Доброго вечора, Маша
З того, що ви написали важко хоч щось зрозуміти конкретно.
Скажіть, з чого ви зрозуміли, що ваш хлопець за час війни став хоробрішим? Що конкретно у ньому змінилося?
Якою є причина сварки і скільки часу після неї пройшло?
«Хочу зрозуміти його поведінку, і як я можу відновити відносини? Як себе повидити з ним. Як бути мудрішою. Взяти все у свої руки?» - ви хочете відновити відносини попри бажання вашого хлопця вийти з цих стосунків? Насильно? Як себе поводити з ним де? Ви з ним мусите десь спілкуватися?
Не зовсім зрозуміло яке саме «усе» ви хочете взяти в свої руки. Але в стосунках у парнерів відповідальність розділена порівну. Тому ви можете взяти лише половину.
психолог онлайн
цитата:
як я можу відновити відносини? Як себе повидити з ним. Як бути мудрішою. Взяти все у свої руки?
Если будете меняться Вы, изменится и Ваш молодой человек.
И таким образом можно будет вернуть отношения с ним.
Для этого Вам надо понимать стратегию и тактику своего нового поведения.
В этом Вам поможет индивидуальная работа с психологом.
психолог онлайн
добрий день. Співчуваю вам. для того, щоб налагодити стосунки або зрозуміти причини ситуації, що сталася – потрібно дізнатися про причину його поведінки. а для цього потрібний він. ви можете здогадуватись, фантазувати, але істина тільки в нього. якщо є можливість - поставте ці питання йому, щоб зрозуміти, що відбувається і чи є можливість відновлення відносин.