Проблема з самооцінкою та відносинами
Доброго дня. Почну з головної думки: " Людей дофіґа й тому завжди знайдеться людина, що набагато краща буде за мене для тієї, з якою хочу побудувати якийсь рівень відносин. Тому мені не те що не треба намагатись щось робити, а є забороненим навіть робити якісь спроби, бо можу зробити гірше своїми почуттями, як би мені боляче не було "
Тому постійно, коли не стримую почуття до людини, що подобається, мені стає дуже соромно та хочеться все більше закритись від світу. Взагалі всі мої " проблеми " я раніше вирішував ізоляцією, але зараз й вона не дуже допомагає.
Хочу одночасно й показувати всі свої почуття, але боюсь цим налякати людину, бо іноді інстинктивно проявляю занадто багато турботи, що здається, що іноді ця " заботливість " іноді є токсичною. Я завжди хочу найкращого для дуже близьких мені людей й можу спокійно поступитись власними ресурсами, вільним часом, почуттями та принципами. І, посилаючись на головну думку на початку повідомлення, мені здається, що краще повністю придушувати власні почуття й завжди підтримувати рівень близьких друзів.
І кожного разу, як скажу/напишу щось не те, чи трошки покажу почуття, тривога підскакує до неймовірних рівнів і можу днями хвилюватись через це. І це мені все дуже сильно заважає.
Я просто не знаю вже, куди себе подіти та як нормально спілкуватись.
Дякую, що вислухали, та перепрошую за зайнятий час.
Слава Україні!
З повагою Григорій Бранте
Вопрос от: ; Возраст: 21
нравится: 1 из 1
Тест на самооценку.

психолог онлайн
цитата:
Почну з головної думки: " Людей дофіґа й тому завжди знайдеться людина, що набагато краща буде за мене для тієї, з якою хочу побудувати якийсь рівень відносин. Тому мені не те що не треба намагатись щось робити, а є забороненим навіть робити якісь спроби, бо можу зробити гірше своїми почуттями, як би мені боляче не було "
Цікава думка, скажу я Вам. Тобто вона відображає Вашу меншовартість(!) Чому так? Як так сталося?
цитата:
Це природньо - ізоляція веде до самознищення. Навіщо це Вам?
цитата:
Придушувати почуття... Про що це? Хіба це не означає вбивати свою природу, самого себе, забороняючи собі відчувати те, що є в душі? Невже ХТОСЬ позбавив Вас цього невід'ємного права?
цитата:
І не дивно, бо Ви себе перериваєте. Зупиняєте процес проживання ємоцій та почуттів... Звісно, від цього виникає тривога. По-іншому і бути не може.
цитата:
Нікуди себе дівати не треба. Йдіть до психолога. Разом з ним розберетесь, чому так вибудовуєте стиль спілкування. Потім знайдете більш адекватні, притаманні Вашій природі способи виражати себе на зовні - у відносинах, у спілкуванні з іншими.
Але перед тим обов'язково з'ясуєте спосіб спілкування з собою. Це ГОЛОВНЕ(!)
психолог онлайн
Доброго дня, Григорій!
"І кожного разу, як скажу/напишу щось не те, чи трошки покажу почуття, тривога підскакує до неймовірних рівнів і можу днями хвилюватись через це. І це мені все дуже сильно заважає. Я просто не знаю вже, куди себе подіти та як нормально спілкуватись."
Як ви справляетесь, коли "тривога підскакує" ? Чим собі допомогаєте?
Як би ви хотіли спілкуватися? Що означає для вас " нормально " спілкуватися?
Щодо тривоги, якщо вона вам заважає, рекомендую розібратися на індивідуальній консультації з психологом.
психолог онлайн
Добрий день, Григорій.
цитата:
Хочу одночасно й показувати всі свої почуття, але боюсь цим налякати людину, бо іноді інстинктивно проявляю занадто багато турботи, що здається, що іноді ця " заботливість " іноді є токсичною.
У цих словах я чую попередній досвід на який Ви спираєтеся. Вам хтось казав, що прояви Вашої турботи є токсичними? Тоді цікаво як виглядає ця "токсична турбота".
цитата:
краще повністю придушувати власні почуття й завжди підтримувати рівень близьких друзів.
Ок, і Вам подобається жити з таким підходом? Ви щасливий?