За границей всей многодетной семьёй, слишком много нюансов
Муж с 24.02 стал сильно пить... Он решил нас вывезти из Украины, ему военные сильно рекомендовали... Мы постоянно ссорились. Ещё звук сирен, дети боялись, я тоже. Реальность такая сложно воспринималась. Как нас бы вывез хотел воевать или помогать, он уже был волонтёром. У нас далеко не идеальные отношения, временами не хочу с ним говорить, сильно обижаюсь. Но и без мужа страшно самой детей подымать в чужой стране. Детей 5. Старший - подросток, с ним не всё просто. С переездом постепенно замкнутым стал для других, т.е. раньше это был коммуникабельный ребенок, теперь он общается в основном со мной. На младших срывается. Дети более нервными стали, ногти грызут, палец сосёт самый младший киндер. То апатия, то какой -то подрыв.
Мне сложно сделать выбор ехать с мужем домой или оставаться за границей. Он пока с нами, уговорили. Но много нюансов, пугает всё. Проблема с алкоголем ( так он расслабляется), война, безопасность детей, нервное напряжение. Страх неизвестности. Есть нюансы с документами, ждём ВНЖ, начали оформлять документы, всё это бросить. Есть понимание, сейчас нет над нами ракет и опасности такой, как дома. Но как будет дальше не известно. Ехать домой терять статус, не факт, что в Украине будет всё хорошо. Потом не понятно, куда ехать. Деньги потратили нормально. Жить не зная, что ждёт дальше мучительно.
Хочу побачити рідних. Мрію заспокоїти нерви, стати більш впевненою. Розуміти, що зараз краще, родину тримати разом. Чи будувати нове життя в іншій країні, але вже без чоловіка. Звикли один до одного, більше 12 років разом. Різне за ці роки було і добре і погане. Не було стільки змін. Мабуть з ними не справляюся. Чоловік хоче до дому, мені не дуже. Дуже хочу зробити вірний вибір. Каже, що пити не буде. Сваримося, через це. Вже обіцяв, що пити не буде, але не вийшло кинути поки. Отож, страхів багато, поїхати всією родиною до дому, з вірою, що все буде добре. Чи залишитися в іншій країні. Вчитися жити інакше, без чоловіка. Для родини це не дуже, тобто, це вже буде як розлучення з чоловіком.
Вопрос от: ; Возраст: 37

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Наталия Павловна Венглинская
Здравствуйте!
"... Дуже хочу зробити вірний вибір. Каже, що пити не буде. Сваримося, через це. Вже обіцяв, що пити не буде, але не вийшло кинути поки. Отож, страхів багато, поїхати всією родиною до дому, з вірою, що все буде добре. Чи залишитися в іншій країні. Вчитися жити інакше, без чоловіка. Для родини це не дуже, тобто, це вже буде як розлучення з чоловіком."
Сочувствую вашей непростой ситуации.
К сожалению нет правильных и неправильных выборов.
Есть ваш выбор и ответственность за него.
Почему бы вам не разделить ответственность за выбор вместе с вашим мужем? Ведь вы имеете несовершеннолетних детей и ответственность за них у вас совместная.
Кто вас сейчас поддерживает ?
Как вы раньше справлялись с трудным ситуациями в жизни?
Что вам помогало?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня.
Співчуваю, що Ви в такій непростій ситуації, ще й розгублені, що далі робити. Ви описали одночасно кілька проблем, які Вам випало вирішувати. Одночасно з тим Ви називаєте головне питання, яке Вас турбує: "Залишатися далі за кордоном, чи повертатися до дому, де все ще є загроза небезпеки". І тут у Вас виникає непорозуміння з чоловіком, який має іншу думку. Ситуація ускладнена тим, що він вживає алкоголь. Хочу підтримати Вас в тому, що на даний час, коли ситуація вдома ще не достатньо безпечна, Ви можете й маєте повне право приймати рішення на користь власної безпеки та безпеки ваших дітей. Також, якщо Ви бачите, що чоловік може приймати дорослі виважені рішення, слід обговорити це з ним. Також пропоную від головного питання про безпечне місце перебування Вас і ваших дітей окремо розглядати інші питання. Хоча й вони також важливі. Це стосунки з Вашим чоловіком та його проблема з алкоголем. Успіхів Вам!Ответ отредактирован автором 20-06-2022 17:15:34Ответ отредактирован автором 20-06-2022 17:16:40
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго дня!
Давайте з Вами трохи поспілкуємось.
От Ви написали
цитата:
Вчитися жити інакше, без чоловіка.
А я собі міркую, як так можна, адже ви зараз разом, поруч?! Він ще не поїхав додому в Україну, та й ви ще не розлучені. Але ж думки з'являються і не дають спокою...
цитата:
Отож, страхів багато, поїхати всією родиною до дому, з вірою, що все буде добре.
Віра - це, звісно, добре, проте де ж її узяти, коли нема?
Хочу запитати, наскільки Ваш дім далеко від лінії фронту? Наскільки там небезпечно?
Якщо чоловік поїде, Ви впораєтесь з дітьми тут, за кордоном?
цитата:
Чи залишитися в іншій країні.
Я добре розумію, наскільки складний вибір стоїть перед Вами, або, краще сказати, Ви стоїте перед ним. При цьому варто щиро собі сказати, а між чим і чим я, власне, обираю. Що стоїть на першому плані, як найбільш важливе, а що на другому, третьому?
Наприклад, я помітив кілька моментів - збереження родини, пияцтво чоловіка, шанс закріпитись і далі жити в іншій країні, сумніви щодо повернення в Україну, проблеми з дітьми...
Отже, ймовірно зараз варто визначитись із питанням, ЩО Ви хочете, а вже потім з тим, ЯК це реалізувати?