Не можу викинути колишнього з голови.
Добрий день. Мені 19. Коли було 13,я закохалася в хлопця-однолітка, після першої зустрічі зрозуміла,що люблю. Але після того,як ми вперше погуляли-він зник. Сказав,не варто спілкуватися,ми різні. Відчувала себе винною.Через деякий час,знову написав,потім пропав.І ось такі з'являння-пропадання були протягом 4х років. Спілкування то холод,то жара.Згодом,ми знову відновили спілкування,коли нам було по 15.Спочатку він добре ставився до мене,приїжджав у гості,я думала,все налагоджується.Але в нього були зовсім інші плани.І в один момент,він схилив до інтиму (не в традиційному сенсі).Оскільки,тоді я не знала як правильно будувати стосунки,не було чітких меж,правильного виховання-повірила,що так укріплю стосунки,яких не було.Я не й помітила,що він фотографував мене.Написала,що не хочу таким займатися,а він скинув фото і сказав,якщо не буду робити так,як він скаже-буду прославлена на ціле місто.Я боялася попросити допомоги, переживала за засудження і що буде гірше,а тому прийняла це. Так тривало пів року. Приниження,насилля,емоційні качелі.На питання:Для чого ти це робиш і навіщо я тобі? - відповідь:Бо ти моя.Дійшло до того,що я боялася лишатися вдома,бо він міг з'явиться без попередження.Я не могла це терпіти,тому наважилася попросити допомоги в подруги.Це допомогло.Проте через місяця 2 написав що жаліє про це,просив зустрічі.Ми зустрілися,звичайно він вів себе нормально,але я не отримала ніяких вибачень.Я зрозуміла,людина не зміниться,їй не шкода.Після цього почуття пропали.Більше не бачились.Однак,він всіляко нагадував про себе:писав мені,друзям,надзвонював і т.д.Я старалася не реагувати або ж писала,щоб залишив в спокої.Він писав за вільні стосунки і що хоче все повернути,але я не хотіла.Такі смс приходили до початку 2020.Пізніше,я познайомилася зі своїм нинішнім хлопцем.В нас комфортні і здорові стосунки,любов та повага.Але колишній і досі нагадує про себе:моніторить сторінки,пише моїм друзям,що викликає злість у мого хлопця і у нас виникають конфлікти,він думає,що є запасним варіантом,хоча я не давала приводів так думати. Все ж думки про колишнього не покидають,це не ностальгія,а,скоріше, бажання довести,що я варта щастя і що він не зміг зламати мене. Злість і питання, чому зі мною так вчинили і чому він досі нагадує про себе-їдять зсередини. Я навіть хотіла написати йому все,що думаю про нього і те що сталося,але відкинула ці думки. Я дуже хочу відпустити цю ситуацію, пробачити себе і,як не дивно,його,жити нормальним життям. Скажіть, що мені допомогло б?
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Роман Сергеевич Коломиец
Шановна молода пані!
Добре, що ви можете про це думати, писати.
Проте, подібні стосунки важко назвати людськими стосунками. Свого колишнього хлопця ви описали як негідника і насильника.
Ви правильно охарактеризували таке ставлення, як хворі стосунки. Це залежність, яка не розвивала вас як особистість, а лише точила вашу самооцінку зсередини.
Нажаль, какий тип стосунків становить непоодинокі випадки. Чому вже були створені відповідні служби, які допомагають перебороти такі залежні стосунки і припинити їх. Як би добре було вам звернутися особисто до фахівців для роз'яснення та вирішення такої неприємної ситуації.
Насправді, потрібно було б надати розголосу саме авторові таких нечесних стосунків, щоб ще хтось не став жертвою цієї людини. Проте, це вже робота правоохоронних органів.
Дуже вірне ваше рішення щодо пробачення себе та кривдника, проте за умов чіткої оцінки вашої поведінки та поведінки цього молодика (для того, щоб у майбутньому ви мали менше шансів на повторення такого сценарію).
Можу вам наполегливо рекомендувати звернутися по допомогу до фахівців, що працюють із жертвами насилля (зокрема, до психолога, для роботи віч-на-віч).
психолог онлайн
Сочувствую, что вы столкнулись с насилием и шантажом. Это травматичный опыт, который сам по себе вряд ли может забыться. Вам нужна работа с психотерапевтом, который работает с подобными темами. Тогда вы сможете это прожить, разобраться в том, почему так сложилось и станет легче. Иначе так и будете возвращаться мысленно к тому МЧ, вести внутренние диалоги и жить, пытаясь ему что-то доказать.
Какие у вас отношения с родителями?
Знают ли они о том, что с вами произошло?
психолог онлайн
Добрийдень!
"Злість і питання, чому зі мною так вчинили і чому він досі нагадує про себе-їдять зсередини. Я навіть хотіла написати йому все,що думаю про нього і те що сталося,але відкинула ці думки. Я дуже хочу відпустити цю ситуацію, пробачити себе і,як не дивно,його,жити нормальним життям. Скажіть, що мені допомогло б?"
Дуже співчуваю вам. Ви пережили травмування, з яким ваша психіка не можете впоратися.
Раджу вам звернутися за допомогою до психолога, щоб допомогти собі.
Дополнение от автора
У мене неповна сім'я. Батька я свого взагалі не знаю, з мамою стосунки не тісні. Так склалося, що я виховувалася бабусею та дідусем. Ніхто з рідних про цю ситуацію не знає.
психолог онлайн
Ви могли звернутися і до бабусі з дідусем по допомогу. Це вже нуклеарна сім'я, яка могла стати для вас прикладом стосунків чоловіка-жінки.
цитата:
У мене неповна сім'я
- це стало, ймовірно, причиною, чому ви сприйняли перше побачення у дитинстві за велике кохання. На виникнення кохання як сталого почуття, зазвичай, потрібне тривале спілкування. Проте, життєвий досвід набувається певним чином.
Ви наважилися свого часу попросити про допомогу в подружки. Це вже добре. Зараз ви доросліша і коло спілкування у вас мало значно розширитися. Шукайте підтримку
психолог онлайн
цитата:
Скажіть, що мені допомогло б?
К сожалению, этот молодой человек оказался нарциссом-абьюзером или вообще психопатом.
И выход из таких отношений, как и восстановление - это только индивидуальная работа с психологом.
По-другому Вы не сможете
цитата:
відпустити цю ситуацію, пробачити себе і жити нормальним життям.