я часто психую в стосунках
Привіт ! проблема в тому , що я часто злюсь та психую. Можна сказати що навіть у ситуаціях які не такі вже серйозні. Розказую. мій хлопець ходить на роботу кожного дня вихідний лише в неділю ( разом не живемо ).
я кажу йому давай після роботи зустріненмось ,він у відповідь каже що в томлений і хоче відпочити , або говорить що вийде тільки не на довго. і Бачимся і не так часто може разів 4-7 на місяць . От в голові я розумію , що він втомився хоче відпочити і так лише неділя вихідний. а я злюсь бо хочеться то більше бачитись. і давай йому говорити що він мене не любить що йому на мене наплювати і тд. от мені здається що він мені недостатьо часу приділяє. от на днях була сварка бо він друзям виділив більше часу ніж мені .
я не проти друзів , хай собі сидить з ними , але я хочу щоб і мені час виділив.
може я придираюсь до нього , може накрутила собі щось .
от ми 8 місяців разом. він не разу не подарував квіти , ми майже нікуди не ходимо було декілька разів . але це мало як на мене тільки грн мені скидає на картку а хочеться щоб він хоть шоколадку приніс якось проявляв себе . ну може він така людинка ))
і люблю дуже сильно , ціную але от уваги з його сторони хотілось би більше . і мені здається що саме через це я і придираюсь до нього.
послухаю вас , вам зі сторони видніш.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Доброго дня, Космос.
Роздратування зазвичай не буває на рівному місці, воно сигналізує про наші незадовільнені потреби. У Вас - це потреба у близькості та увазі з боку хлопця.
Ви пробували спокійно поговорити з ним про те, що Вам потрібно проводити більше часу разом з ним? І пропонували, як саме можна провести разом час? Хлопець може не здогадуватись, що Вам потрібно, якщо Ви йому про це не скажете, адже люди не вміють читати думки.
І ще, які у Вас стосунки з батьками? Чи достатньо вони приділяли Вам часу, коли Ви були дитиною?
психолог онлайн
цитата:
Бачимся і не так часто може разів 4-7 на місяць .
цитата:
ми 8 місяців разом
Ваша злость вполне обоснованна.
Для отношений, которые длятся 8 месяцев, встречи 1 или 2 раза в неделю - это очень мало.
В конфетно-букетный период, который у вас еще длится, влюбленные обычно хотят чаще видеть друг друга и не меняют такие редкие встречи на времяпровождение с друзьями.
Вопрос в том, что Вам с этим делать и как Вы можете повлиять на происходящее.
А по какой причине вы не живете вместе?
психолог онлайн
Доброе утро!
Скажите, а какой у Вас вопрос ? К сожалению, мы не можем повлиять на другого человека. Какие у Вас отношения с родителями?
Дополнение от автора
1)Ви пробували спокійно поговорити з ним про те, що Вам потрібно проводити більше часу разом з ним?
2)І ще, які у Вас стосунки з батьками? 3) Чи достатньо вони приділяли Вам часу, коли Ви були дитиною?
***
1. Так я говорила . ситуація така я живу з батьками , у мене батько категорично проти ціх стосунків. ( тому я можу вийти до нього лише в ті дні коли батька нема в дома , він 2 рази на місяць їздить у рейс на тиждень ) мама не проти ціх стосунків . Але батьку говорити вона нічого не буде , в тому роді щоб поговорити з батьком який хлопець і тд.
2. з батьками ну нормальні ще. з батьком я неможу поговорити лише так перекинутись словами і то про роботу. мама як мама зайнята домашніми справами .теж можу з нею поговорити але у неї нема ніколи часу на розмови.
3. мабуть ні , батька майже не було постійно на роботі. мама постійно зайнята домашніми справами і хазяйством на той час
Дополнение от автора
Вопрос в том, что Вам с этим делать и как Вы можете повлиять на происходящее. А по какой причине вы не живете вместе?
***
мені здається лише з.їхатись але поки ще рано.
ми не живемо бо у мене є донька від 1 шлюбу . нехочеться щоб вона бачила якщо в друг ми розійдемся а потім через деякий час я почну жити з іншим. поки потрібно придивитись до ціх стосунків . а там буде видно
психолог онлайн
Добрийдень!
"от ми 8 місяців разом. він не разу не подарував квіти , ми майже нікуди не ходимо було декілька разів . але це мало як на мене тільки грн мені скидає на картку а хочеться щоб він хоть шоколадку приніс якось проявляв себе . ну може він така людинка )) і люблю дуже сильно , ціную але от уваги з його сторони хотілось би більше . і мені здається що саме через це я і придираюсь до нього. послухаю вас , вам зі сторони видніш"
У Ваших відносинах відсутній баланс брати-давати, який является основою усіх стосунків.
І це необхідно узгоджувати разом, обговоривши чому це необхідно вам.
Що ви отримуєте в стосунках із хлопцем? Що означає для вас "люблю дуже сильно "?
Дополнение от автора
У Ваших відносинах відсутній баланс брати-давати, який является основою усіх стосунків. І це необхідно узгоджувати разом, обговоривши чому це необхідно вам. Що ви отримуєте в стосунках із хлопцем? Що означає для вас "люблю дуже сильно "?
люблю дуже сильно- зробити подаруночок , взяти віхідний приділити мені , замість друзів щось поробити разом . звертати увагу на мої потреби і це завжди побути разом
психолог онлайн
Добрий день, Космос!
Спробую Вас зрозуміти, власне, зрозуміти, чого Ви насправді хочете.
Спочатку Ви зазначили -
цитата:
проблема в тому , що я часто злюсь та психую.
Тобто вас хвилює і не задовольняє спосіб вираження емоцій. А якою може бути альтернатива гніву?
Далі. На Вашу думку, злість та психи спричинені через
цитата:
і Бачимся і не так часто може разів 4-7 на місяць .
Якщо ясніше, то через те, що не задовольняється Ваша потреба у спілкуванні, обсягу уваги від хлопця.
І це ще не все. Вас також не задовольняє його спосіб турботи про Вас -
цитата:
він не разу не подарував квіти , ми майже нікуди не ходимо було декілька разів . але це мало як на мене тільки грн мені скидає на картку а хочеться щоб він хоть шоколадку приніс якось проявляв себе .
Врешті-решт, чого Ви насправді хочете? Навчитись поводженню з власними ємоціями? Змінити поведінку хлопця, аби задовольнялись Ваші потреби? Чи ще щось?
Хочу також привернути Вашу увагу ось до чого - до Ваших обставин і деякою мірою Вашої НЕСАМОСТІЙНОСТІ(!)
цитата:
Так я говорила, ситуація така я живу з батьками , у мене батько категорично проти ціх стосунків. ( тому я можу вийти до нього лише в ті дні коли батька нема в дома , він 2 рази на місяць їздить у рейс на тиждень )
Отже Ви самі обмежені у кількості зустрічей з хлопцем, залежні від позиції батька. Разом з тим, яким чином Ви зможете реалізувати своє бажання
цитата:
поки потрібно придивитись до ціх стосунків
?
От як це в реальності може відбуватись?
цитата:
ми не живемо, бо у мене є донька від 1 шлюбу . Не хочеться, щоб вона бачила, якщо вдруг ми розійдемся, а потім через деякий час я почну жити з іншим
Такий підхід, напевно, виправданий, проте, чи розумієте Ви, яким чином стосунки потрібно розвивати? Що в цьому плані залежить від Вас?
психолог онлайн
Ваше раздражение понятно. Но с другой стороны, для чего вы пытаетесь упорно добиться того, чего второй человек вам не хочет, не готов давать? Ну выбьете вы с него пару свиданий на неделе или шоколадку, а дальше? Может есть смысл оставить МЧ в покое и найти те отношения, которые вас изначально будут устраивать?
Если вы видитесь достаточно редко, подарки вам не дарят, на друзей есть силы, на вас нет, то что ценного в отношениях?
По какой причине и как давно вы разошлись с отцом дочери?