Переживання у стосунках
Доброго дня ,
Я знаходжусь зараз у стосунках з хлопцем ,але у мене почались якісь загони з приводу моєї зовнішності . Не дивлячись на те ,що мій хлопець завжди мене хвалить і не давав приводу для ревнощів ,я всерівно не можу повірити в те що я красива ,напевно справа у мені.(батьки та родичі теж мене хвалять,тобто ця невпененість не йде з сім’ї ) До стосунків у мене не було таких думок , я була цілком спокійна і задоволена собою ,може часом проскакували сумніви в собі ,але це було рідко ,коли настрій поганий .Натомість зараз у мене з‘явились такі думки ,коли я бачу скільки навкруги є красивих і цікавих дівчат , значно привабливіших за мене -в мене страх що мені знайдуть заміну ,тим більше мій хлопець завжди привертав увагу дівчат . Я не знаю чим я виділяюсь серед інших ,що мене обрали, я собі здаюсь непримітною .Можливо у мене якись тривожний тип прив’язаності ,а зовнішність це тільки привід,не знаю .Чим обумовлений цей стан ?Як його позбутися ?Справа в самооцінці чи це спричинило щось друге ?Дякую за відповідь
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня, Софіє.
Ви так добре описали свою проблему. Добре, що Ви турбуєтеся про себе і про Ваші стосунки з хлопцем. Адже Ви - важливі , і Ви на це заслуговуєте, щоб мати позитивні почуття-емоції та комфортний настрій. Звичайно, зараз можна навести приклади, у якому напрямку Вам рухатися: розвиток впевненості, підвищення самооцінки тощо. Та Ви й самі про це говорите. Але як правило, і це буде відповідально і професійно, такі питання для визначення причин проблеми, шляхів та способів їх покращення та подолання потребують часу, умов і відповідних зусиль. Ліпше все таки їх вирішувати з фахівцем очно, чи онлайн, зараз на те є багато можливостей. У Вас все має вийти, якщо будете працювати над цим. Маєте для того інтерес, освіченість і бажання. Прикладіть ще й необхідну кількість зусиль.
психолог онлайн
цитата:
Можливо у мене якись тривожний тип прив’язаності ,а зовнішність це тільки привід,не знаю .Чим обумовлений цей стан ?Як його позбутися ?Справа в самооцінці чи це спричинило щось друге ?
Вы правы в том, что внешность - это просто повод.
А причина заключается в Ваших страхах. которые могут быть как характерологической особенностью или повышенной тревожностью, так и симптомами расстройства.
Страхи уменьшают уверенность в себе и соответственно, снижают самооценку. Поэтому Вам надо работать с психологом в индивидуальном порядке по развитию уверенности. Тогда уменьшатся страхи и изменится Ваше отношение к себе.
психолог онлайн
добрий день.
А що вам не подобається у вашій зовнішності? Чем інші дівчата здаються вам привабливішими?
Чи були у вас раніше стосунки з хлопцями?
Ви коли-небудь стикалися з критикою вашої зовнішності?
Запитань дуже багато, щоб відповісти вам корректно. Але в будь-якому випадку стосунки з чоловіком торкнули струни Вашої самооцінки, де ви натрапили на якісь тривоги, страхи бути відкинутою заради когось третього. Що саме спричинило, ви можете розібрати на консультації з фахівцем.
психолог онлайн
Доброго ранку, Софіє?
цитата:
Справа в самооцінці чи це спричинило щось друге ?
Давайте спробуємо дещо з'ясувати, принаймні те, що доступно зараз. Згодні!
Почнемо з самооцінки. От наскільки балів себе оцінюєте, якщо максимально может бути 10?
цитата:
Натомість зараз у мене з‘явились такі думки ,коли я бачу скільки навкруги є красивих і цікавих дівчат , значно привабливіших за мене
Пропоную помислити і знайти відповідь, для чого служить механізм порівнння себе з іншими, а ще й у випадку, коли увага звертається виключно на тих, хто нібито виглядає краще?
цитата:
в мене страх що мені знайдуть заміну
Справді, виключати таку перспективу зовсім неможна. Однак, якщо жити в постійному страху, що кинуть, то розрив буде неминучим. До того ж, страхи виснажують і спустошують жертву добряче. Вам таке потрібно?
цитата:
тим більше мій хлопець завжди привертав увагу дівчат
Отже, серед дівчат Ваш хлопець користується підвищеною увагою і зацікавленістю. Натомість він обрав Вас. А це щось та значить. Водночас, знову включається Ваша уява - оскільки на нього задивляються, то він може спокуситись на когось іншого. Здається, ось тут, як і в інших моментах, виходять назовні Ваші страхи, породжені невпененістю в собі... а ще якимось стереотипом, поки що невідомого походження, мовляв, гарні парубки не можуть бути вірними(!)
психолог онлайн
Софія, доброго часу доби!
У Вашому дописі відчувається сильна тривога, як на мене, це перше з чим я б радила розібратися. Якщо я правильно Вас зрозуміла, у Вас дуже високий рівень тривоги через більш глибоке почуття:
цитата:
в мене страх що мені знайдуть заміну
Звідки такі думки?
Які зради були у Вашому житті (особисті або Ви спостерігали)?
цитата:
я всерівно не можу повірити в те що я красива ,напевно справа у мені.(батьки та родичі теж мене хвалять,тобто ця невпененість не йде з сім’ї )
Мою припущення, що Ви сама не дуже приймаєжте свою зовнішність. Але це, майже завжди йде від батьків. Не обовязково постійно критикувати дитину, щоб посіяти у її свідомость сумніви, самокритику, не прийняття своєї зовнішності... Іноді достатньо пів речення сказаного у той самий момент. Дитина може і не усвідомити цей момент, але мозок - він інтерпретує і памятає геть усе що побачив, почув, відчув... А далі, підсвідомо, формується невпевненість, критика, обезцінювання... І, частіше за все, батьки в цьому не винні!!! Так працює наша індивідуальна психіка. З цим просто треа розібратися та переформатувати.
цитата:
Як його позбутися ?Справа в самооцінці чи це спричинило щось друге ?
Тільки через індивідуальну роботу разом із психологом\психотерапевтом. Самостійно з цим не розібратися так само як самостійно неможливо собі полікувати та запломбувати зуба.
Поверхньо це може виглядати як завгодно - і занижена самооціна або щось інше. Треа розібратися саме у корені того, що з Вами відбувається, знайти цьому кореню заміну на автентичне та закріпити. Якщо просто видалити корінь - ві, частіше за все відродиться. "Свято место пусто не бывает" - якщо ми чогось позбуваємося - обовязково на це місце треа знайти щось подібне, але не руйнівне (це якщо мова йде про звички), автентичне.
Тому, я б дуже радила Вам вибрати спеціаліста та попрацювати в індивідуальній терапії. Чи буде це короткострокова терапія чи довгострокова можна буде сказати післі діагностики - це 2-3 консультації.