Чи є хоч якийсь шанс на відносини?
Доброго дня. Зараз я знаходжусь за кордоном через війну. Маю роботу, все в порядку. Записалась на курси іноземної мови. В нашій групі викладає дуже привабливий і цікавий вчитель. Спочатку я не думала про нього часто, просто кожного разу на занятті дивилась на нього з захопленням. Потім я помітила, що стала часто про нього думати, мріяти, коли буде наступне заняття.
Врешті, я зрозуміла, що закохалась в нього. Я наважилась його запросити на каву в Фейсбуці.Він відповів, що не проти, але зараз дуже зайнятий, може, потім.
Але час ішов і після кожного заняття він мені казав: ой, зараз ще стільки справ, я тобі потім напишу, подзвоню. Але не писав і не дзвонив. Деколи ми спілкувались в Фейсбуці, але я завжди писала першою.
Потім я наважилась спитати в нього напряму, чи я йому подобаюсь. Я сказала, що він дуже подобається мені. Він не дав мені конкретної відповіді. Сказав, зустрінемось і поговоримо. В мене з'явилась надія на зустріч. Але пройшов майже місяць і він так само казав: потім спишемось, зідзвонимось, але не контактував зі мною.
Я змучилась чекати і спитала в Фейсбуці, чому він тягне час і не дає остаточної відповіді. Він сказав, що в нього був неприємний досвід в житті, тому він зараз дуже обережний зі стосунками. І наразі він може запропонувати лише дружбу.
Я засмутилась, але подумала, що дружба може перерости в щось більше. Так само писала деколи йому в Фейсбуці. Але ніякого прогресу не було. Він так само завжди десь поспішав і ми майже не спілкувались вживу.
Вчора я була дуже сумна ввечері і написала йому, спитала, чому він читає мої повідомлення і не відповідає. Це було не дуже гарно, бо була вже майже 11 вечора. На що він сказав, що йому важко спілкуватись зі студентами з точки зору правил, щоб не було проблем.
Питання: це просто черова відмазка, щоб я від нього відчепилась? Чи в глибині душі, можливо, я йому подобаюсь, але він боїться повторити свій досвід, чи просто не хоче зв'язуватись з іноземкою? Чи, може, причина у віці? Мені 30, йому 46, але він виглядає значно молодше.
Просто, він так довго не давав чіткої відповіді і просто тягнув час. Він щось обдумував, чи просто боявся бути грубим і різко відмовити мені?
Чи можна якось його переконати звернути на мене увагу і розглянути можливість нашого спілкування? Чи не варто й намагатись? Якщо варто, то як? Після цих нав'язливих, злих повідомлень, він, напевно, думає, що я геть божевільна.
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Ліза, добрий день.
Ви написали, що закохалися, що робили чимало кроків: писали, питали прямо.
Але як довго ви готові чекати на позитивну відповідь? Адже її може і не бути, чи це може бути через місяць, рік.
Що вас зачепило саме в цьому чоловікові? Чому так важливо досягти його симпатії? Що в ньому вас приваблює?
психолог онлайн
Людмила Александровна Павлова
Здравствуйте!
цитата:
На що він сказав, що йому важко спілкуватись зі студентами з точки зору правил, щоб не було проблем
Тут и правда вопрос этики и профессиональной и внутренней. И с этической точки зрения такие отношения невозможны. Вы в данном случае не равны с ним, он ваш преподаватель, фигура для Вас вертикальная.
Но отчего он не говорит Вам прямо нет, можно только гадать.
Какие у Вас отношения с отцом? Были у Вас раньше отношения с мужчинами? Влюблялись ли Вы раньше в мужчин не равных Вам по возрасту?
Доповнення від автора
В першу чергу зачепила зовнішність і сексуальність. Він дуже симпатичний і стильний. Але потім став цікавим як людина. Він часто подорожував по всьому світу, малює картини, пише вірші. Любить жартувати. Завжди підтримує учнів добрими словами
психолог онлайн
Ліза, а які у вас стосунки були раніше? Якщо були, то опишіть цих хлопців?
Ви наразі спілкуєтеся з вашими батьками? Які у вас з ними відносини?
Доповнення від автора
цитата:
З батьком відносини погані, бо він не брав участі в моєму вихованні і зловживав алкоголем.
Так, я була в одних серйозних стосунках. Чоловік був старший на 7 років. Також була заміжня. Чоловік на 2 роки молодший за мене
психолог онлайн
Доброго дня,Lisa!
Фактично ваш викладач вже вам відмовив в тій формі, яку зміг підібрати, щоб ви не віжчували себе ображеною і приниженою. Чоловіки дуже часто почувають себе незручно, відмовляючи жінкам. Чи готові ви прийняти відмову? Як починалися ваші минулі стосунки?
Доповнення від автора
цитата:
Доброго дня,Lisa!
Не знаю, до останнього не помирає надія. Коли остаточно це усвідомлю, напевно, буду у розпачі. Зараз теж часто сумую через це, але ще на щось сподіваюсь
Доповнення від автора
цитата:
починалися ваші минулі стосунки?
Познайомилась з чоловіком, будучи ще в попередніх невдалих стосунках, було насилля в сім'ї.
Новий чоловік проявляв до мене багато уваги, але я не любила його, скоріше просто знаходила симпатичним і була йому вдячна, що підтримав в складні часи
Доповнення від автора
цитата:
Фактично ваш викладач вже вам відмовив в тій формі, яку зміг підібрати, щоб ви не віжчували себе ображеною і приниженою
Але від того, що він постійно тягнув і давав надію я почуваюсь зараз дуже жахливо. Я собі нафантазувала, що є шанс. Якби зразу сказав просто "ні", можливо, було б теж сумно, але не на стільки. Два місяці я живу надіями і постійно думаю про нього((
психолог онлайн
Вітаю вас, Lisa!
цитата:
Два місяці я живу надіями і постійно думаю про нього((
Принаймні два місяці ви прожили із приємними очікуваннями! Подякуйте людині за свої світлі почуття та рухайтеся далі по життю!
психолог онлайн
цитата:
З однієї сторони-жаль, що так виходить, а з іншої сторони - ви його собі нафантазували. Він погодився на каву, як я зрозуміла. Ваші фантазії - ваша відповідальність.
Зважаючи на те, що ви росли у співзалежній сім'ї, то ваші очікування та постійні "нагадування про себе" мені дещо зрозумілі.
Ваш запит - на індивідуальну роботу з психотерапевтом. Рекомендую вибрати психолога, і розбиратися в своїх процесах індивідуально.
І так, у викладача також є етика.