Живе спілкування
Останнім часом відчуваю себе якось одинокою. Хочеться живого, щирого спілкування з людьми, але останнім часом чомусь цього дико не вистачає. Періодично в мене бувають такі моменти і я намагаюсь якось заповнити цю пустоту: читаю книги, вивчаю щось нове, хожу на стадіон. Я працюю цілими днями та знаходжусь серед людей, але після роботи мені дуже вистачає простої прогулянки в приємній компанії або чаювання та щирих відвертих розмов з друзями. З людьми якими я люблю проводити час немає можливості дуже часто бачитись. Все частіше живе спілкування перетворюється в переписки в інтернеті. Є навіть люди з якими я переписуюсь і є можливість побачитись, але вони не роблять ніяких кроків та дій для цього, мене це починає нервувати, бо я не бачу сенсу в такому *спілкуванні*. Я працюю цілий день в приміщенні та коли приходжу додому просто не можу знаходитись в кімнаті, я не знаходжу місця собі, хочеться сісти в куток і плакати.
Як впоратися з цим відчуттям пустоти та чому періодично воно до мене повертається? Як не відчувати себе одинокою наодинці?
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Світлано, ви пишете:
цитата:
Як не відчувати себе одинокою наодинці?
Щоб не почуватися самотньою наодинці, треба не залишатися у порожньому приміщенні:
цитата:
коли приходжу додому просто не можу знаходитись в кімнаті, я не знаходжу місця собі, хочеться сісти в куток і плакати.
, а шукати та організовувати собі ось саме це:
цитата:
мені дуже вистачає простої прогулянки в приємній компанії або чаювання та щирих відвертих розмов з друзями
.
Якщо зараз з якоїсь причини ви опинилися на відстані від своїх друзів, треба шукати нових на тій території, де ви знаходитеся.
Якщо хочеться інтернет-спілкування, попросіть про це своїх старих друзів. Спитайте в них, як вони проводять вільний час та із ким спілкуються щиро та відверто (хай поділяться із вами своїм досвідом).
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Добрий день.
[/quote]Як впоратися з цим відчуттям пустоти та чому періодично воно до мене повертається?[/quote]
Якщо у вас потреба у живому теплому спілкуванні, то можливо треба знайти спосіб це реалізувати.
Щодо внутрішньої пустоти, я би вам рекомендувала взяти індивідуальні консультації, бо не зовсім зрозуміло, як ця пустота виникає, як ви живете, який ваш досвід спілкування з оточенням.
психолог онлайн
Добрий ранок, Світлано!
цитата:
Аби відповісти на Ваші питання, потрібно спочатку з'ясувати, ЯК Ви створюєте відчуття пустоти? Саме так. Адже будь-які поради, настанови та інше будуть використовуватись Вами через звичні моделі, укорінені в уже сталеному способі життя і притаманному Вам ставленню до себе. І не інакше.
От спробуйте пригадати думки, що приходять до Вас у стані самотності та внутрішньої порожнечі? До кого Ви звертаєтесь? Чи нарікаєте? Можливо, щось просите?..
цитата:
Як не відчувати себе одинокою наодинці?
Спершу добре впізнати себе - яка Ви людина, чим наповнена, а чого бракує, чого прагнете, у що вірите, як сприймаєте саму себе, якою себе бачите?..
Вважаю, що цілісна особистість не нудьгує критично наодинці. Їй зазвичай цікаво з собою. Почуття самоцінності тримає її в доброму стані і не дає провалюватись у вирву гнітючого жалю до себе. До речі, у спілкування з іншими вона йде переважно за обміном почуттями та єнергією. Навпаки дефіцит самоцінності спонукає в контакті з іншими більше брати, щоби закривати внутрішні дірки.
цитата:
Я працюю цілий день в приміщенні та коли приходжу додому просто не можу знаходитись в кімнаті, я не знаходжу місця собі, хочеться сісти в куток і плакати.
Дозвольте запитати - вдома, окрім Вас ще хтось живе?
Чи підтримуєте Ви стосунки з родиною? До речі, що можете сказати про щирість і глибину цих стосунків?
І, власне, про що Ваші сльози?
психолог онлайн
Світлана, доброго часу доби!
Відчуття самотності, частіше за се це внутрішнє переживання. Бути одною і бути самотньою - то дві великі різниці. Що саме про Вас - треа розбиратися, але підозрюю, що саме друге і тоді має сенс попрацювати з психологом індивідуально у самопізнанні. Щоб насолоджуватися собою, коли є така можливість та організовувати собі компанію - коли це автентично неохідно.
цитата:
Хочеться живого, щирого спілкування з людьми... Я працюю цілими днями та знаходжусь серед людей
Що у Вас за робота?
Про що хочется спілкуватися?
цитата:
Є навіть люди з якими я переписуюсь і є можливість побачитись, але вони не роблять ніяких кроків та дій для цього
А Ви? Ви запрошуєете їх на живу зустрічь, прогулянку?
Доповнення від автора
*Дозвольте спитати - вдома окрім Вас ще хтось живе?*
Так, я живу з мамою вдвох, стосунки у нас чудові, просто я працюю в іншому населеному пункті та цілий тиждень живу там одна, додому приїжджаю на вихідні, та созвонюємось кожного дня
Доповнення від автора
*Що у вас за робота? Про що хочеться спілкуватись?*
Працюю художником, з колективом відносини нормальні, протягом дня є про що поспілкуватись)
Не вистачає спілкування в неформальній обстановці, якогось відпочинку.
*А ви? Запрошуєте їх на живу зустріч, прогулянку?*
Запрошувала, відповіли "Можна впринципі, але не сьогодні* з іншими людьми час для спілкування в живу в них знаходиться. Я роблю перший крок, можу запросити на прогулянку, тільки якщо впевнена що людині теж приємна моя компанія. В центрі вони бувають, там де я працюю, і пишуть мені потім "та ось, проходив повз ...." Так чому ж не сказав? 15 хв можна було знайти аби затриматись та побачитись, випити кави, аби було бажання.
психолог онлайн
цитата:
Можна впринципі, але не сьогодні
- і це як раз нормально! Сьогодні-на сьгодщні, якщо це система - то ось таке запрошення скоріш за все свідчить про імпульсивність, нестабільність людини. Може має сенс домовлятися про зустрічь за 2-3 дні?
цитата:
Я роблю перший крок, можу запросити на прогулянку, тільки якщо впевнена що людині теж приємна моя компанія.
А на підставі чого, Ви маєте таку впевненність?
Доповнення від автора
*і це як раз нормально! Сьогодні-на сьгодщні, якщо це система - то ось таке запрошення скоріш за все свідчить про імпульсивність, нестабільність людини. Може має сенс домовлятися про зустрічь за 2-3 дні?*
Можливо. Не задумалась про це. Ніхто після того не згадував про моє запрошення.
*А на підставі чого ви маєте таку впевненість?*
Коли бачу віддачу і взаємне бажання зустрітись, спілкуватись.
психолог онлайн
цитата:
Коли бачу віддачу
тобто це здебільшого про Ваші інтерпретації, а не про те, що відкрито кажуть люди, вірно?
Доповнення від автора
Тобто це здебільшого про Ваші інтерпретації, а не про те, що відкрито кажуть люди, вірно*
Так
психолог онлайн
цитата:
Можливо. Не задумалась про це.
цитата:
Так
то може має сенс змінити тактику запрошення та перестати фантазувати про те, як люди до Вас тавляться, а почати розмовляти та ставити пояснювальні питання?
Що скажете?
Доповнення від автора
*може має сенс змінити тактику запрошення та перестати фантазувати про те, як люди до Вас тавляться, а почати розмовляти та ставити пояснювальні питання? Що скажете?*
Так, думаю ви праві. Слід не накручувати себе, а ставити прямі запитання
психолог онлайн
цитата:
Супер!
Тож спробуйте та послухайте себе - що з Вами буде відбуватися - це важливо. Бо за тим униканням контакту, що Ви описали може ховатися щось складніше, щось травматичніше з яким має сенс розібратися та замінити на природнє - аутентичне.
Та й відчуття пустоти - то про відношення з собою - над цим стовідсотково треа попрацювати. Бо коли Вам сумно наодинці з собою - оточуючи будуть поряд з Вами відчувати те ж саме.
Мудрості Вам та подбайте про себе!
Доповнення від автора
Мудрості Вам та подбайте про себе!
Щиро дякую за поради))