я адрогін?
(Я хлопець) Я недавно познайомився з людиною і дізнався що вона небінарна, до того я не знав що таке небінарність. Витративши пів дня на різні пошуки в інтернет про небінарність(мене ця тема зацікавила), я захотів пройти тест на гендер, тест сказав що в мене високий феменіність, но з часом я зрозумів, що всі так тести кажуть і всім то кажуть. Но суть в тому що я дізнався що таке андрогінність і мене це зацікавило. А ще з минулого року я почав бути недовольний своїм гендером, типу я хотів бути протележного, але і своїм гендером одночасно, це здається називається "гендерна дифузія", а недавно я дізнався про андогінність і я весь час думав про це, тому що я відчуваю себе комфортно коли я можу бути двома гендерами одночасно і щось не буде заперечувати стереотипам мого гендеру, виходить я андрогін? І як пояснити батькам про це? Мені майже 14.
Питання від: ; Вік: 13

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
У психології андрогінність - це гармонійне поєднання рис характеру, які культура стереотипно приписує чоловікам та жінкам. Більшість сучасних молодих людей є андрогінними за характером, тому що цього потребують наші реалії. Як казала Сандра Бем, гендерна психологиня і винахідниця терміну "психологічна андрогінність", андрогінність сприяє вищій адаптивності людини до умов соціуму.
Тобто, добре, що у Вас такий характер.
Гендерна ідентичність у Вас, при цьому, може бути будь-якою: чоловічою, жіночою або небінарною: з характером це не корелює.
Щодо батьків. Можна спробувати висловлюватись такими термінами, які вони розуміють. Можна "зайти здалеку" і сказати, що Ви вважаєте, що чоловік або жінка може мати такий характер і займатись такими справами, якими схоче, не залежно від гендеру. А потім сказати, що і Ви хочете так жити.
Бо якісь новітні терміни можуть бути не зрозумілими для старшого покоління, а якщо словами пояснити, що вони значать - буде простіше зрозуміти.
Доповнення від автора
В мене якраз і я такий характер, що на половину жіночий, наполовину чоловічий
Доповнення від автора
Але дякую за відповідь, надіюсь мені допоможе це)
психолог онлайн
Мария Валериевна Радченко
Здрастуйте! Насправді питання делікатне, пов'язане як з характером так і зовнішністю, адже наразі є дуже популярна адрогена зовнішність. Є чимало можливостей познайомитися з собою ближче, зрозуміти себе одним з варіантів є пошук гармонійного збалансу цих ознак, як крок до себе, своїх потреб. Важливо проаналізути свій характер та зрозуміти, які бонуси дає поєднання гендерних рис, як з користю та якістю їх можна застосовувати в житті.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий день. Свій допис ви почали зі слів :
цитата:
(Я хлопець)
.
Далі, я чую, що ви у процесі дослідження своєї особистості. Можливо вам зараз ще не час робити висновок. Просто вивчайте себе з усіх сторін, за день зрозуміти "хто я" мабуть неможливо)
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброе утро!
цитата:
Я недавно познайомився з людиною і дізнався що вона небінарна, до того я не знав що таке небінарність. Витративши пів дня на різні пошуки в інтернет про небінарність(мене ця тема зацікавила), я захотів пройти тест на гендер, тест сказав що в мене високий феменіність, но з часом я зрозумів, що всі так тести кажуть і всім то кажуть.
Вы находитесь пока в подростковом возрасте и Ваше тело и Психика меняются , Вы пока находитесь в поиске своей сексуальности. Тесты не могут быть определяющими в данном случае. Так как Вы несовершеннолетний, то консультирование возможно только с их разрешения родителей по закону. Если Вы хотите узнать больше, то Вам стоит обратиться индивидуально к специалисту с родителями
психолог онлайн
цитата:
А ще з минулого року я почав бути недовольний своїм гендером, типу я хотів бути протележного, але і своїм гендером одночасно, це здається називається "гендерна дифузія", а недавно я дізнався про андогінність і я весь час думав про це, тому що я відчуваю себе комфортно коли я можу бути двома гендерами одночасно і щось не буде заперечувати стереотипам мого гендеру, виходить я андрогін? І як пояснити батькам про це? Мені майже 14.
Я думаю, что важно, чтобы Вы могли обсудить это со специалистом и своими родителями, а не сравнивали себя с другими, получая информацию из интернета
психолог онлайн
Здравствуйте
Вы сейчас в подростковом возрасте и у вас много чего развивается и меняется: внешность, характер, интересы. Сексуальная ориентация тоже сейчас начинает формироваться и может колебаться. По этому тесты сейчас вам точного результата ни о чем не покажут.
Скажите, почему вы вообще этой темой начали интересоваться? Вас беспокоит что-то в жизни? Вы от чего-то страдаете?
Если вам с чём-то сложно, попросите родителей помочь вам обратиться к
подростковому психологу. Если все более менее нормально, просто исследуйте и изучайте себя.
психолог онлайн
цитата:
Мені майже 14.
В таком возрасте не имеет смысла погружаться в изучение своего гендера, так как это может привести к ошибочным заключениям.
Поэтому переключитесь с этой темы на реальную жизнь - спорт, прогулки, учеба, хобби, общение, планы, цели и так далее.
Доповнення від автора
Неочікував що так багато відпишуть, но відповіді коливаються і важко вирішити що робити. Ще доречі чого я вирішив тому що як я казав я не хотів бути своїм гендером, я хотів в майбутньому поміняти щоб бути похожим на протилежний гендер... але одначасно я хотів залишатись своїм гендером, і це може було 2 роки, поки я не дізнався що таке небінарність. Це важко пояснити, що я відчуваю:(
Доповнення від автора
я розумію, може мені зарано про це думати, но думки появлялись з нізвідки і це було важко контролювати, взагалі я не дуже добре вмію контролювати думки.
психолог онлайн
цитата:
но думки появлялись з нізвідки і це було важко контролювати, взагалі я не дуже добре вмію контролювати думки.
Навязчивые мысли контролировать бесполезно.
Чтобы это не перешло в дальнейшем в проблему, старайтесь переключаться.
Вероятно, имеет смысл поговорить с родителями, чтобы они помогли найти Вам психолога для индивидуальной работы.
Потому что специалисты могут отвечать Вам на форумах и работать с Вами только с согласия родных, так как Вам нет 18 лет.