Проблеми в стосунках
У стосунках з хлопцем проблеми, у нас різні темпераменти, я можливо занадто глибоко дивлюсь на речі ,він поверхнево і раціонально.Мій основний конфлікт внутрішній це те ,шо мене не влаштовує шо у нас дуже різні погляди на життя.
Я люблю мистецтво, читати книги, вірші,музику, живописом займаюсь,танцями, по професії я дизайнер одягу, шо якраз і передбачає у людині подібні інтереси.
Він в свою чергу бізнесмен всередині, поки що не реалізувався, дивиться різні відео про бізнес ,як почати, і плануєм переїзд в місто,він хоче відкрити там свою кальянну, він такий ,хлопець ровний, але сам заробляє гроші і мені допомагає, тут проблем немає.Але цей конфлікт інтересів…Він не любить читати, музикою не цікавиться ВЗАГАЛІ, він нічим не цікавиться окрім ,як почати бізнес, з ним немає про шо говорити, машини він ше любить, знає марки всі і історії їхні, а запитати його про шось інше, йому важко підтримати розмову.Я занадто вимоглива?
Хочу від нього того, шо від чоловіка не можливо отримати?
Мені заспокоїтись і шукати підтримку в моїх потребах в собі?
жаліється шо я приділяю мало уваги йому в житті,
І з сексом також проблеми, мені нормально 3-4рази на тиждень, а в нього ерекція кожних 40хв, і від того шо він просто мене обійняв або доторкнувся,і він мені постійно говорить про це «оо, у мене встав» я не знаю як на це реагувати, з‘являється відчуття ніби я не задовільняю його.мені не хочеться з ним цілуватись обійматись, від чого він ображається.Але я хочу цього хотіти, та як???
Підкажіть шо в таких ситуаціях робити??
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
У Вашому запиті є відповіді на Ваші запитання: "У стосунках з хлопцем проблеми, у нас різні темпераменти, я можливо занадто глибоко дивлюсь на речі ,він поверхнево і раціонально.Мій основний конфлікт внутрішній це те ,шо мене не влаштовує шо у нас дуже різні погляди на життя".
"Хочу від нього того, шо від чоловіка не можливо отримати?" - чоловіки, жінки та люди взагалі є різні. Скількі людей, стількі і поглядів на життя. Чимало існує чоловіків які люблять мистецтво, книги, вірші, музику, живопис, танці та інше. Але на жаль Вам "пощастило" зустріти того, хто це все не любить...
Так само щодо сексу - в людей існують різні статеві конституції, а отже і потреби у частоті статевих стосунків.
психолог онлайн
цитата:
Але я хочу цього хотіти, та як???
Тобто підлаштовуватись під нього? Що буде з Вами, виріши Ви йти цим шлахом, скажімо,через рік?
цитата:
мені не хочеться з ним цілуватись обійматись
Цього не хочеться, це факт. Вважаєте оце небажання з'явилось без підстав, нізвідки?
Доповнення від автора
Володимир Анатолієвич, спасибі вам за відповідь)
Не знаю як на цьому сайті позначити вас,шоб ви побачили повідомлення,буду сподіватись на це)
Підкажіть з цим може бути пов‘язане це не бажання цілуватись і інших ніжностей?Я хочу це виправити.
Доповнення від автора
І також підлаштовуватись я не буду, на скільки я розумію мені слід поважати власні потреби і не бажання шось робити, ласкаво про це пояснити.Але проблема в тому шо я не розумію чому саме з ним сексу маже не хочеться…я хочу зрозуміти звідки росте це небажання шоб виправити це.
Мені моло того шоб дали відповідь шо з цим зробити, хочу знати істоки)))Дякую)
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
цитата:
І також підлаштовуватись я не буду, на скільки я розумію мені слід поважати власні потреби і не бажання шось робити, ласкаво про це пояснити.
Чому ласкаво? Невже з повагою до себе буде погано?
цитата:
Але проблема в тому шо я не розумію чому саме з ним сексу маже не хочеться…я хочу зрозуміти звідки росте це небажання шоб виправити це.
Треба досліджувати всі обставини. Краще це зробити в форматі індивиідуальної співпраці з психологом. Можна онлайн. Упевнений, що зможете багато цікавого дізнатись про чинники і перешкоди вашого статевого потяга. А потім вже щось вирішувати.
Доповнення від автора
Я б з величезною радісно цим зайнялась, але тимчасово фінансово не зможу оплатити , мені це дуже заважає жити, а хотіла б попросити ваш висновок, все ж таки чому таке відбувається?Хоча б якісь ваші припущення, далі я постараюсь сама собі допомогти)Будь ласка🙏
психолог онлайн
цитата:
мені це дуже заважає жити, а хотіла б попросити ваш висновок, все ж таки чому таке відбувається?
Розумію Ваше занепокоєння, бо для ньго є підстави. З того, що видно на поверхні - у вас відчутно не співпадають сексуальні потреби. І, отже, різняться статеві коснтитуції. У Вашого хлопця, скоріше за все, сильна статева конституція, тому секс йому потрібен якомога частіше. Ваш випадок, йомовірно, належить до середьного рівня статевої конституції. І те, і те цілком природньо. Людина народжується з такими ознаками.
Зазвичай у партнерів різні темпераменти. Тому для гармонійних відносин бажано враховувати цей фактор. Перші пів року відносин не рахуються, тому що стан ейфорії й гормону пристрасті (дофаміну) підвищено, і Партнери по максимуму використовують «свої резерви».
Та й інші чинники мають значення. Погляди, смаки, бажання, інтереси...