Я хочу увести свою маму у отца
Я Руслан, мне 22 года, работаю программистом в Варшаве. Моей маме 40 лет,она очень красивая блондинка. После начала войны, она переехала с Киева до меня в Варшаву, отец остался в Украине. Я хотел свою маму как женщину с 18 лет, поэтому в Варшаве я воспользовался моментом, когда отца не было рядом, соблазнив свою маму. У нас был вчера потрясающий секс с моей мамой, после похода в ночной клуб. Я очень хочу чтобы она бросила отца, чтобы родила от меня ребенка, чтобы она фактически, стала моей женой. Вопрос психологам: нужно ли мне продолжать эти отношения, и какие могут быть последствия, для меня и моей мамы?
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Доброго дня, Руслане.
Думаю, ви знаєте, що секс із родичем - це інцест. Суспільство його табуює. Відповідно, ті, хто здійснюють інцест, можуть зіткнутися з неприйняттям та перетворитися на ізгоїв. Суто біологічно це зумовлено генетичними аномаліями, які мають діти, народжені у інцесті.
Продовжувати чи ні ці відносини - ваш особистий вибір, і психолог не може вирішувати за вас.
Щоби прояснити мотиви, якими ви керуєтеся зараз, звідки береться цей потяг, чи виникає збудження щодо інших жінок, як особливості вашого раннього розвитку та нинішньої поведінки матері впливають зараз - є сенс звернутися до психотерапевта-сексолога і, можливо, психіатра.
психолог онлайн
Руслан, а это не фантазии ли Ваши?
психолог онлайн
цитата:
Вопрос психологам: нужно ли мне продолжать эти отношения
Вы всегда перекладываете ответственность за принятие решения на других людей?
цитата:
какие могут быть последствия, для меня и моей мамы?
Вы не смогли найти информацию в Гугле на тему инцеста?
психолог онлайн
Добрий день, Руслан.
Прослідкуйте, на початку за своїми емоціями, за емоціями мами.
Те, що Ви досі зачаровані своєю мамою та присутня сексуальність, це означає, що Ви не сепарувались, не стали дорослим психологічно. Одночасно - конкуренція з татом, якого Ви, скоріше за все, не поважаєте.
Через деякий час Ви побачите, що мамі не дуже комфортно (якщо вона психічно здорова). Скоріше за все вона захоче жити окремо з великим почуттям провини або жаху від того, що відбулось. Це таке припущення.
Далі - діти від таких зв'язків народжуються з патологією (історія іспанських королів, діти яких були уродами та хворими). Та як ви будете їм пояснювати, що мама і бабуся - одна й та же людина? Ну і купа різних ускладнень.
психолог онлайн
цитата:
нужно ли мне продолжать эти отношения,
Це ваше рішення,що ви хочете з цим робити.
В вашому житті був секс до інцесту з вашою матір'ю?
Ваша мати зваблювала вас у дитинстві?