Не можу впоратись із собою
Звертаюсь вперше, суть мабуть в тому що раніше я була надзвичайно яскравою, раділа усьому, носила маску байдужості яка допомагала мені жити на повні груди. Зараз всі ті проблеми і негаразди які я душила в собі вириваються назовні. Війна, не бачу майбутнього, нічого не хочу від слова взагалі, не має сили вставати вранці. Є дитина заради якої я на автопілоті все роблю. Є чоловік якого я кохаю, але бісить і доводить до сказу те який він є. (раніше кохала те який він є), або може не помічала багато речей... Зараз все що відбувається доводить мене до апатії, дипрессії і агресії, колотить все всередині від цього почуття. Не можу впоратись із собою. Повністю усвідомлювати що я людина залежна від емоцій інших людей (коли моя мама і чоловік сваряться або просто не спілкуються) мене це доводить до сказу наче я в усьому винна
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Владимир Анатольевич Тарасенко
Справа в тому, що те, що ховається всередину, "за маску" байдужості, завжди проявляє себе.
Тому навіть якщо б зараз не було такої жахливої ситуації в нашій країні, ваші неопрацьовані емоції могли б так само почати Вас турбувати. Війна в даному випадку стала певним каталізатором.
Що з цим робити?
Вже точно нічого не закопувати, що турбує.
А розбиратися в глибинних причинах. Краще з психологом індивідуально.
Майбутнього зараз не побачити, так це і є. Ті, що "бачать "- насправді певною мірою ховаються в ілюзіях.
Ви таке вже проходили, Вам не треба, до того ж , усвідомлення цього також може дратувати.
Як то "всі кажуть треба мислити позитивно, от я так робила, а все одно не допомогло, он що війна робить ".
По суті, це кризова ситуація, коли минуле майже не "використовується"( бо там всё було інакше, і здається, як воно допоможе ), а майбутнє незрозуміле.
Залишається тільки теперішнє.
Ну, загалом так воно є завжди, але ми частіше не помічаємо цього.
І в цьому теперішньому можна щось змінити, наприкінці розібратися з причинами роздратування, знайти способи вирішення конфліктних ситуацій, відновити ресурси, але не всі ті, з минулого, які частково були несправжніми, а віднайти там справжні та знайти нові.
Маючи дитинку це часом зробити легше, адже діти самі генерують енергію, яка нам передається. Хоча звісно не завжди.
Найперше, що важливо,- не сварити себе за те, що не в змозі впоратись. Це нормально. Вы опинились в ненормальних умовах, і ваші реакції цілком виправдані.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня!
Як давно Ви у такому стані?
Такий свій стан почали помічати під час війни чи раніше?
Що в Вашему житті є окрім чоловіка та дитини?
До війни Ви були задоволені своїм життям?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий день, Gfdf1.
цитата:
раніше я була надзвичайно яскравою, раділа усьому
Якою ціною?
цитата:
носила маску байдужості яка допомагала мені жити на повні груди.
Ось цією. І як Вам з цією "маскою"? Припускаю, що Ви втомилися, а зараз Ви отримуєте розплату за її довге "носіння". Дуже сумно.
цитата:
Є дитина заради якої я на автопілоті все роблю. Є чоловік якого я кохаю, але бісить і доводить до сказу те який він є. (раніше кохала те який він є), або може не помічала багато речей...
Не чую у цьому Вас.
цитата:
Зараз все що відбувається доводить мене до апатії, дипрессії і агресії, колотить все всередині від цього почуття.
Ці почуття допомагають Вам повернутися до себе.
цитата:
Не можу впоратись із собою.
Так, бо треба не "впоратися", а прислухатися і зрозуміти.
цитата:
Повністю усвідомлювати що я людина залежна від емоцій інших людей (коли моя мама і чоловік сваряться або просто не спілкуються) мене це доводить до сказу наче я в усьому винна
Тут чую про токсичне почуття провини та перекладання відповідальності на себе. На жаль, у Вас запит не для формату форуму, а для індивідуальної психотерапії, тому я б Вам рекомендувала обрати спеціаліста і розпочати з ним роботу.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
суть мабуть в тому що раніше я була надзвичайно яскравою, раділа усьому, носила маску байдужості яка допомагала мені жити на повні груди. Зараз всі ті проблеми і негаразди які я душила в собі вириваються назовні. Війна, не бачу майбутнього, нічого не хочу від слова взагалі, не має сили вставати вранці. Є дитина заради якої я на автопілоті все роблю
Вы пишите, что раньше Вы носили маску, а сейчас что-то изменилось и я думаю, что изменился не только Ваш муж, но и Вы. Война действительно изменила многих людей и обострила те проблемы, которые были раньше.
цитата:
Зараз всі ті проблеми і негаразди які я душила в собі вириваються назовні. Війна, не бачу майбутнього, нічого не хочу від слова взагалі, не має сили вставати вранці. Є дитина заради якої я на автопілоті все роблю. Є чоловік якого я кохаю, але бісить і доводить до сказу те який він є. (раніше кохала те який він є), або може не помічала багато речей
Если Вы что-то долго терпели, то в какой-то момент это действительно вырвется наружу. Вопрос в том, что именно Вам приходилось терпеть. Какие отношения с мужем и родителями у Вас?
Доповнення від автора
Я дуже вдячна за Ваші рекомендації, відповіді, що не залишились осторонь! Я обов'язково хвернусь до психотерапевта...
Нажаль ці стани свої я відчула коли була вагітна трохи більше року тому, намагалась впоратись самотужки.
Окрім чоловіка, дитини, є батьки та друзі
Раніше була робота яка приносила гроші - не робота мрії, але мене влаштовувало
Життя до цих станів мене влаштовувало, в більшості моментів я була щаслива
Ще раз дуже дякую за Ваші відповіді (вибачте не знаю як окремо подякувати відмітивши кожного спеціаліста)
Доповнення від автора
Відносини з чоловіком ускладнилися під час вагітності, мене багато що дратувало, все списувала на гормони, після вагітності налагодилось. Зараз я не можу сказати що ми на ножах, просто дрібниці які мене вибивають з колії кожного разу. Він так і каже "якщо ти станеш якою була раніше то все в нас налагодиться" - і навіть це для мене викликає агресію, тому що як раніше не можу стати, в собі нічого він не помічає
психолог онлайн
цитата:
Він так і каже "якщо ти станеш якою була раніше то все в нас налагодиться" - і навіть це для мене викликає агресію
А ось один із коренів того почуття провини, про яке Ви писали раніше. Звісно це викликає гнів, адже це про неприйняття і перекладання відповідальності за стосунки виключно на Вас. Це нормальна реакція, інший момент як саме Ви виражаєте гнів.
цитата:
Важливо детальніше розібрати, що тоді відбувалося у Вашому житті. В якійсь мірі, Ви можете бути праві, що такий стан може бути пов'язаний з гормонльний дисбалансом, але це може бути і просто додатковим фактором.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Війна, не бачу майбутнього, нічого не хочу від слова взагалі, не має сили вставати вранці.
Вважаю, що війна стала певним Рубіконом, тією межею, що поділила і життя на до - і після -, і Вас саму. А, головно, розкрила Вас. Ще не змінила, лише розкрила.
То що ж вона розкрила? Гадаю, що викривлений і досить нездоровий спосіб стосунків з собою і також людьми. І в тому немає Вашої провини. Ви такою стали внаслідок виховання та впливів оточуючих під час дитинтства і формування особистості. Звісно, якийсь час користувались тією концепцією, бо вважали її виграшною.
Кілька фрагментів з тієї моделі наведу
цитата:
Тобто себе обманювали, не хотіли помічати та визнавати наявність проблем, бо це, природньо, вимагало б від Вас ДІЙ(!) Часом важких і неприємних, а вони б, в свою чергу, зіпсували б примарно ідеальну картину.
цитата:
проблеми і негаразди які я душила в собі
Що означає - себе душили, вели себе по відношенню до проблем боягузливо. Цікаво, від кого запозичили отакий підхід?
цитата:
Є чоловік якого я кохаю, але бісить і доводить до сказу те який він є.
Авжеж. От тільки, вважаю, справжня причина, мабуть, в докорах собі за те, що раніше мирилась з тим, що не влаштовує.
цитата:
Повністю усвідомлювати що я людина залежна від емоцій інших людей
Людина вразлива, з дефіцитом почуття здоровї автономії.
Усі перелічені моменти можна вважати вадами. Однак я пропоную обернути їх у ЗАДАЧІ, над якими варто працювати. І добре, що Ви себе усвідомлюєте. Залишається із цим знанням рухатись вперед - від чогось позбавлятись, щось прийняти і не воювати з собою, щось нове напрацьовувати. Психолог обов'язково допоможе))
психолог онлайн
Доброго дня
Згідна з колегами, що вам варто звернутися до психолога на індивідуальну роботу і спокійно, уважно розібрати своє життя, знайти причини ваших негараздів. Ви можете працювати особисто в своєму місті або онлайн.
Вагітність і материнство - це хоч позитивний, але все-таки сильний психологічний та фізичний стрес. Під дією стресу ми втрачаємо ресурси і справлятися, ігнорувати, терпіти те, що раніше вдавалося - більше неможливо. Як то кажуть: де тонко, там рветься. У вашому шлюбі теж повідкривалися складні місця і потребують вирішення.
Але будь-яка криза - це також і великі можливості. Ви зараз маєте шанс пропрацювати моменти, що не влаштовують і більше не терпіти їх, не закривати маскою.
"якщо ти станеш якою була раніше то все в нас налагодиться" - і навіть це для мене викликає агресію, тому що як раніше не можу стати, в собі нічого він не помічає» - звісно, що вас це ображає. Ви після пологів, стали мамою і багато чого в житті змінилося і ви змінилися. Ці зміни потребують адаптації і роботи усіх членів сім’ї. Ви потребуєте турботи і розуміння, а не «з тобою щось сталося, то ти і вирішуй це».