Як позбавитись залежності від людини?
Як позбавитись залежності від людини? Кожний раз як спілкуюсь з людиною це переростає в залежність і не має значення хлопець це чи подруга. Даже якщо людина робить погані вчинки для мене навіть потім не просить вибачення я сама йду миритись можу навіть сама просити вибачення за їх вчинки.
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Добрый вечер!
Скажите, какие у Вас отношения с родителями! Есть ли возможность это обсудить с ними? Так как Вы несовершеннолетняя, то консультирование возможно только с их разрешения по закону
психолог онлайн
Добрий день. Можливо вам не вистачало близьких відносин з вашими рідними. І ви чіпляєтесь за будь-яку можливість бути поряд з людиною. Не зовсім зрозуміло, на фоні чого ви сваритеся, але вам рекомендована індивідуальна робота.
психолог онлайн
Мария Валериевна Радченко
Вітаю!
Люди-істоти соціальні. Нам завжди потрібно схвалення оточення, прийняття, особливо у 17 років.
Якщо ви відчуваєте потребу у визнанні, близкості,прийнятті, не варто очікувати всього цього від першого, кто зверне на вас увагу. Теплі, довірливі стосунки між близькими людьми
- це норма. На мою думку, саме таких відносин ви потребуєте. Зазвичай їх отримують в сімї.
Які відносини у вашій родині? Ви були бажаною дитиною в сімї? Ви росли щасливою дитиною? Вам достатньо приділяли уваги?
Багато запитань. Потрібно попрацювати.
психолог онлайн
цитата:
Як позбавитись залежності від людини?
Любая зависимость - это уход человека от реальной жизни, которая его не устраивает.
Следовательно, если Вы разберетесь с тем, чего хотите и начнете осуществлять желаемое, то и такой зависимости не будет.
Для этого Вам нужна будет индивидуальная работа с психологом.
Так как Вам нет 18 лет, то найти для Вас специалиста и оплачивать его услуги должны будут Ваши родители.
психолог онлайн
Доброго дня.
Якщо Ви звернули увагу на такі особливості Ваших реакцій (поведінку, думки та почуття). Та бачите, що вони Вас до певної міри турбують, то Ви правильно робите, що намагаєтеся почати вирішувати ці проблеми.
В цілому Ви можете це робити на кількох рівнях.
На першому - це почати активно цікавитися подібними проблемами в цілому та отримувати інформацію з цих питань, а саме з питань психології людини, її емоційної грамотності (читати літературу, переглядати відповідну інформацію у відео, відвідувати тематичні психологічні тренінги або семінари, які пропонують фахівці психологи).
Ви також можете розпочати відвідувати психологічні консультації на безоплатній основі за місцем навчання (якщо є студенткою), або місцем проживання (звернувшись до відповідного центру соціальних служб у справах молоді). Звичайно такого рівня послуга зачасту буває недостатньою для вирішення проблем, і є лише підготовчим, або підтримуючим етапом.
Або за погодженням з батьками ( а через рік вже самостійно) звернутися до фахівців різного рівня, що працюють з подібними проблемами, до психологів-консультантів, або до психологів психотерапевтів. Цей рівень є найбільш успішним за результатами Вашого запиту.
В цілому так вирішується озвучене Вами питання. І чим вищий рівень - тим більш успішні результати роботи над покращенням свого стану та благополуччя.