Вашко справитись з емоціями
Доброго дня, я не можу справитись зі своїми емоціями, а саме з плачем, коли сварюсь з кимось то просто починаю плакати, нічого зробити з цим не можу... При сварках з чоловіком просто не розмовляю з ним щоб не заплакати, а коли починаю виговарюватись то сльози начинають текти рікою. Допоможіть з цим справитись🙏
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Ирина Терещенко
Владимир Анатольевич Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня, Ви не можете справитись з емоціями, тому що їх накопичилось занадто багато ще із дитинства. Настільки багато, що вже і невтримати, тому стаються нервові зриви і потоки сліз.
Сльози від жалості до себе, тому що до Вас відносяться несправедливо
психолог онлайн
Доброго дня Тіна!
"При сварках з чоловіком просто не розмовляю з ним щоб не заплакати, а коли починаю виговарюватись то сльози начинають текти рікою. Допоможіть з цим справитись🙏"
Коли сваритесь з чоловіком ви про що плачете?
А про що плачете, коли сваритесь з кимось іншим?
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Доброго дня, Тіна!
З цим потрібно не справлятись (тобто давити у собі та забороняти), а навпаки проявити-прожити-розібратись. Бажано зі спеціалістом, бо вочевидь емоцій накопичилося предостатньо, вони зашкалюють, а внутрішньо нічого не змінюється, бо Ви навіть не знаєте, що Вам змінювати - в собі не видно. Психолог допоможе Вам це побачити. І ясно не через переписку на сайті. Потрібна індивідуальна терапія.
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Владимир Анатольевич Тарасенко
Тіно, доброго дня!
Що саме ви б хотіли?
Не плакати затискаючи емоції щє більше або ж розібратися що провокує таку реакцію і гармонізувати внутрішній стан?
Сльози як вже писав колега- це прожалість до себе, це про розпач.
Тому варто розібратись ..які невиказані емоції, не пропрацьовані досі живуть в душі.
І безумовно в сьогоднішньому дні також варто розібратися- чому виникають сварки, що зробити щоб поліпшити стосунки
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
коли сварюсь з кимось то просто починаю плакати, нічого зробити з цим не можу...
А про що ви плачете, розумієте?
цитата:
Допоможіть з цим справитись🙏
Це запит на індивідуальну роботу.
психолог онлайн
цитата:
коли сварюсь з кимось то просто починаю плакати, нічого зробити з цим не можу... При сварках з чоловіком
Если у Вас накопились обиды, то конечно, Вы не будете справляться со своими эмоциями.
Поэтому имеет смысл проработать это с психологом в индивидуальном порядке.
Или идти с мужем на семейную психотерапию, чтобы не ссориться с ним.
психолог онлайн
цитата:
Допоможіть з цим справитись🙏
Тіно, якби психологи були чарівниками, вони б не були психологами по суті.
Отже, зрозумійте: допомога психолога буде реальною, коли почнете спілкуватись індивідуально, як з людиною, котра вислухає, поставить додаткові питання, аби з'ясувати важливі аспекти, підтримає і допоможе розібратись, що відбувається з Вашими емоціями і почуттями. Він буде поруч з Вами на шляху змін, але рухатись вперед все одно доведеться Вам(!)
І ще одне. Проблема може бути вирішена за однієї умови - якщо її вирішувати, звернувшись до фахівця.