Панічні атаки. Бракує повітря при ВСД та тахікардія
Доброго дня!
Ситуація така:
Місяць назад з гаком у мене була перша панічна атака. Пульс 180, бракувало повітря, тремор, майже втрача свідомість. Здала усі аналізи, узд усе добре. Через тиждень після цього почалася постійна тахікардія. Повторна ЕКГ показала синусову тахікардію, добовий доплер інших патологій на виявив. Приймаю пожиттєво еутірокс 37 мг
Зараз прохожу лікування від соматично дисфункції вегетативної нервової системи.
Третій тиждень пью лірику на ніч 75 мг
Зранку нейроплант 1 таблетка
Магне в6 3 рази на день.
Кардіолог виписав атф лонг 10 мг 3-4 рази на добу. Приймаю вже другий тиждень. Курс лікування 3 тижні.
Тахікардія пройшла. Панічні атаки вже не такі часті.
Але вже третій день не можу позіхнути та на повну вдихнути. Як щось давить на груди. І іноді здається, що не вистачає повітря і я втрачаю свідомість. Особливо вночі((( На фоні цього була знову панічна атака, але вже я задихалася, а не потерпала від серцевого нападу.
Не знаю що з цим робити(((
Даже страшно.
Може це побічна реакція на ліки, наприклад, на атф?
Тиск у нормі, як і був 100/70
Пульс зі 120 у спокою впав до 70, а вночі навіть до 45
Але з’явилось ось це…
Ніякі ліки не допомагають і я не розумію куди бігти і що робити(((
Я вже і книги читаю, і дихати намагаюся правильно.
Але нічого не виходить. З’явилися страхи. Не можу виходити одна на вулицю, їздити транспортом…((
Допоможіть …
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Катерина, Доброго вечора!
Жалкую з того, що з Вами трапляються панічні атаки.
Добре, що звернулись сюди, на сайт психологів. Однак проблема з ПА вирішується в індивідуальному форматі спілкування і взаємодії.
Тому потрібно обрати спеціаліста, який працює з ПА і звернутись до нього особисто. А поки що запропоную власне відео. Сподіваюсь, воно доможе створити об'єктивну уяву про природу такого явища, як панічна атака і що з нею варто робити.
"ПАНИЧЕСКИЕ АТАКИ. КАК ПРИРУЧИТЬ "ДРАКОНА"
https://upsihologa.com.ua/audio-video-460
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго вечора, Катерина!
Гаразд, Ви готові до сеансу?
психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
Владимир Анатольевич Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Катерино, у Вас стандартна ситуація.
Лякатися панічних атак не потрібно, з ними успішно працюють психологи.
А ліки при ПА не допомагають. Тому що панічні атаки - це завжди наслідок проблеми, а не сама проблема.
Що ж робити, щоб панічні атаки пройшли і більше вас не турбували?
По-перше – перестати себе лякати.
По друге - розібратися, що викликає у вас базову напругу (проблеми, невирішені завдання, важкий вибір та ін. ).
По-третє – зверніться до грамотного психолога, який допоможе вам розібратися у вашій ситуації, а також дасть техніки подолання панічних атак.
психолог онлайн
Катерина, панічні атаки майже 99% - це внутрішні проблеми психологічного характеру. Чи зверталася ви до психолога раніше? Якщо ні - виберіть фахівця, кому зможете довірити свою історію і змінить ваш стан.
Напишіть також мені в особисті повідомлення, я пропишу невелику механіку як можна допомогти собі самостійно.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Добрий вечір, Катерина. Дуже співчуваю, що вам довелося зустрітись із такою проблемою.
цитата:
Має сенс відвідати психолога/психотерапевта. Заочно у листуванні працювати з проблемою ПА неможливо і немає спільних порад, які зможуть вам допомогти. Існують різні техніки, проте техніки окремо без психотерапії часто не дають бажаного результату, і ПА залишається. Робота з панічними атаками складається з певних етапів і займає деякий час - потрібно виявити та усвідомити причини, які викликають ПА, попрацювати з внутрішніми опорами, відновити почуття захищеності та впевненості в собі, робота з почуттями, зокрема з сильною тривогою, що призводить до панічним атак, також одним із завдань буде навчитися висловлювати свої емоції, оскільки ПА часто трапляються у людей, які пригнічують та стримують свої емоції, і в результаті ПА відступлять та симптоми підуть. Звертайтеся за підтримкою та не витрачайте свого часу.
психолог онлайн
цитата:
Вам надо обратиться к психиатру и пройти медикаменитозное лечение, которое назначит специалист.
цитата:
Вы лечили дисфункцию вегетативной нервной системы.
А надо лечить психическое расстройство, которое вызывает панические атаки, страхи и проблемы с дыханием.
психолог онлайн
Доброго вечора, Катерина!
Розумієте, ПА завжди говорять про щось для нас важливе. Про якусь нашу проблему чи ситуацію, з якою ми ще не змогли впоратись, або взагалі не хочемо це робити.
Наприклад, для жінки це часто складні сімейні стосунки. До речі, які стосунки у Вас з чоловіком?
Які вони були до ПА? І що змінилося на цей момент?
Ось ця стаття може Вам стати у нагоді:
"ПАНІЧНІ АТАКИ - "СИГНАЛ ІЗ КОСМОСУ"?!"
https://upsihologa.com.ua/lng/panichni-ataki---signal-iz-kosmosu--17pavelbasan