Розібратись в собі
Доброго дня. В мене є 2 запитання.
Я відчуваю себе одинокою і нікому не потрібною ( я єдина дитина в сім'ї і з батьками нормальні відносини це люди які мене підтримуюють) Я не люблю навязуватися людям і так вийшло що я зараз не маю друзів. Якщо починаю проявляти якусь активність до знайомих то у 80відсотках в них виявляються свої проблеми. Я це розумію але не можу зрозуміти чому так часто відмовляють. Через це відчуваю себе пустим місцем. Як вийти з цього стану?
Також я одруження але з чоловіком досить важкі стосунки він дуже емоційний, тому день нормальне спілкування день сварки. Розумію що не хочу з ним бути але боюсь від нього піти адже повертають до першого пункту відчуваю що нікому не потрібна. А страх бути взагалі самій є і зараз. Що порадите?
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Я відчуваю себе одинокою і нікому не потрібною
Як давно у вас це відчуття?
цитата:
не можу зрозуміти чому так часто відмовляють.
В чому саме вам відмовляють?
психолог онлайн
Здравствуйте!
"Я відчуваю себе одинокою і нікому не потрібною ( я єдина дитина в сім'ї і з батьками нормальні відносини це люди які мене підтримуюють)"
То есть у вас есть родители и они вас поддерживают?
"Також я одруження але з чоловіком досить важкі стосунки він дуже емоційний, тому день нормальне спілкування день сварки"
Также у вас есть муж. Кто ещё должен быть рядом с вами, чтобы вы перестали чувствовать себя одинокой? Как давно вы себя так ощущаете?
:Я це розумію але не можу зрозуміти чому так часто відмовляють. Через це відчуваю себе пустим місцем. Як вийти з цього стану?"
В чём именно вам отказывают, что вы ощущаете себя пустым местом?
"Розумію що не хочу з ним бути але боюсь від нього піти адже повертають до першого пункту відчуваю що нікому не потрібна. А страх бути взагалі самій є і зараз. Що порадите?
Подобрать психолога на сайте и работать над своими страхами.
Доповнення від автора
Приблизно пів року так себе відчуваю.
Відмовляють наприклад в зустрічі
психолог онлайн
Що було у вашому житті півроку назад? Можливо, якась ситуація, зміна стосунків з чоловіком, втрата друга?
Чи важко ви переживаєте відмову? Чи легко вам самій сказати "ні'?