Не хочу працювати на когось
Доброго дня)У мене проблема, я до болю не хочу працювати на когось.Я вчуся на дизайнера одягу, і закінчила курси крою та шиття, достатньо непогано шию і зараз уже по трошки заробляю на цьому гроші, в мене вже є по 2 закази на тиждень стабільно.Але позавчора до мене набрала жінка, яка відгукнулась на моє оголошення на олх, на рахунок пошиву на замовлення, і запропонувала роботу швеї на їхній бренд (входить в топ 5 кращих брендів України) і це надзвичайно хороша можливість, вони готові вчити мене тому, чого я шити не вмію.І вкладатись в мене.
Я з маленького містечка Калуш, і даний бренд переїхав до нас з Харкова, тому це везіння шо у нас є така престижна робота.Всі кажуть іти працювати, шей графік можна пішлаштовувати під себе, а мені не хочеться, я розумію всі плюси цієї ідеї, Але мені не хочеться працювати на когось.Поясніть, чому у деяких людей є неприязнь праці на когось, хочеться лише на себе, це розбалуваність?бо всі мені говорять «то спочатку треба на когось попрацювати а потім уже і на себе будеш».
Але я хочу вже на себе, я достатньо вмію шоб почати на себе працювати…
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Доброго Вам дня)
"бо всі мені говорять «то спочатку треба на когось попрацювати а потім уже і на себе будеш».
Але я хочу вже на себе" - слухайте себе)
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Юлія, доброго дня.
"Поясніть, чому у деяких людей є неприязнь праці на когось" - тому що всі люди різні. Виходячи з особистих бажань, потреб, цінностей людина приймає рішення, що саме для неї кращє.
Я на вашу розповідь дивлюсь трохи глибше) ..чому вас так турбує думка оточуючих? Яка різниця що і хто говорить..
У вас є чітка позиція- "не хочу працювати на когось."-
В чому тоді питання? :)
Що вам заважає приймати рішення самостійно?
психолог онлайн
Юліє, щоб почути Себе, потрібна тиша.
Наразі її немає.
Адже "всі навколо кажуть...".
Тут може ваше бажання незалежності заглушати і ваші аргументи також.
Варто спробувати виписати всі "за" та "проти" такої роботи для себе, щоб зрозуміти всі сторони.
Можливо, якщо це будуть ваші власні доводи, а не те, на чому наполягають оточуючі, то буде можливість їх почути.
От, наприклад, доктор Хаус із відомого серіалу , все життя "бунтував" проти занадто жорсткого батька, і не зміг обрати спосіб поведінки "від себе ", завжди обираючи "від противного ".
А ще варто розглянути також співпрацю як певний Етап вашого розвитку, а не як постійну працю на когось.
Етап-це завжди тимчасово.
Чи готові Ви певний час свій витратити, щоб Вас навчили чомусь новому?
За цей час можна навчитися тому, що там навчать, адже професійний рівень великої фірми може дати багато корисної інформації і Вам.
До того ж, там може бути можливість вийти на рівень вище, і тоді вже хтось буде відшивати ваші моделі, а не Ви чиїсь.
Тобто праця там, як Етап самовдосконалення.
При цьому брати там ту інформацію, яка допоможе в майбутньому працювати на себе.
психолог онлайн
Добрый день, Юлия!
цитата:
У мене проблема, я до болю не хочу працювати на когось.Я вчуся на дизайнера одягу, і закінчила курси крою та шиття, достатньо непогано шию і зараз уже по трошки заробляю на цьому гроші, в мене вже є по 2 закази на тиждень стабільно.
Это все индивидуально и, конечно, Вы не должны делать то, что другие, а прислушаться к себе. Если у Вас получается и Вы не хотите, то Вы и не должны. Конечно, Вы бы могли попробовать совмещать и, возможно чему-то поучиться, если это известный бренд на какое-то время. Это только Ваш выбор
психолог онлайн
Доброго дня, Юліє!
Якщо вам не хочеться, то не треба.
Але якщо все ж вагаєтеся, то спробувати - це не смертельно. Впевнена, що вас не заберуть в рабство і ви зможете звільнитись, якщо щось не сподобається. А от життєвий досвід залишиться із вами назавжди.
Ви молода дівчина, але ви вже здатні самостійно приймати рішення, без опори на думку інших.
психолог онлайн
цитата:
У мене проблема, я до болю не хочу працювати на когось.
цитата:
запропонувала роботу швеї на їхній бренд
В работе на себя и на кого-то есть свои плюсы и минусы.
цитата:
Если Вы этого хотите и уверены в этом, то зачем Вам нужны какие-то пояснения?
цитата:
Поясніть
психолог онлайн
Рассказы про работу обязательную на кого-то это советы, как правило, тех, кто просто боится что-то сам делать и считает, что лучше стабильно, на кого-то, чем рискнуть и попробовать самому что-то делать. Разные люди и ценности в работе тоже разные. Поэтому слушайте себя и не позволяйте чужим страхам руководить вами. Найти работу вы всегда успеете.
Хотя, в целом, важно понимать, почему вам там не хочется на кого-то работать. Всегда лучше знать и понимать про себя)
Что для вас означает найм и работа на кого-то?
психолог онлайн
цитата:
Поясніть, чому у деяких людей є неприязнь праці на когось
Можливо ви можете пояснити як формувалачя ваша неприязнь до праці та до людей. Можливо вами занадто керували раніше найближчі люди, і ви були вимушені робити те, що робити не хотіли?