Відчуття ніби я не така як всі
З раннього дитинства в мене відчуття,що «я не така як всі».Саме це відчуття дає мені сили рухатись і воно підтверджується кожного разу коли я зустрічаю і знайомлюсь з людьми, усвідомлення своєї унікальності в середині.Багато речей за ,які я берусь ,у мене відносно гарно виходять.Записалась в художню школу і пройшла програму школи швидше за інших з відзнакою,поступила в художній вуз з найкращим балом, ходжу на танці і схоплю на льоту програму так ніби танцювала 10 років перед цим (так кажуть мені) , також в школі та в універі читаю поезію ,займаю призові місця і я навіть не вчилась ніколи на це, в мене просто гарно виходить і з співом ідентично.Пам’ять дуже хороша, можу виміряти ширину стіни або будь чого без нічого бо пам‘ятаю як виглядає моя 30-ти см лінійка,пішла на курси крою та шиття, пройшла програму за 2 місяці, решту вчилась по ютубу і 2 роки по тому з важкою працею маю хороший приватний бізнес по власному індпошиву.Якось все легко дається мені.Але є в середині відчуття, страх бути нарцисом, бо є відчуття ніби я краще багатьох людей, унікальніша і це заважає мені нормально спілкуватись з людиною ,на рівні.Спілкуюсь так ніби я хочу їм допомогти , з жалістю ніби до малих дітей, ставлю себе вище.І взагалі є мало людей з якими мені хочеться спілкуватись, мало людей цікавлять мене, я в пошуках друзів сама не знаю яких, хочу знайти близьких по духу, схожих на мене, а за весь час таких одиниці, і з тими мало спілкуюсь.що з цим робити?Чи справді є в мені певний нарцисизм?
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Здравствуйте, Катерина!
цитата:
страх бути нарцисом
Что страшного для Вас быть нарциссом?
цитата:
що з цим робити?
А что Вы хотите с этим делать?
психолог онлайн
Ольга Юріївна Петрова
Доброго дня, Катерино
Нарцисична часика є в кожній особистості і це добре, бо вона стимулює розвиватися, поважати себе.
Друга справа, якщо ця частка вже стає не здоровою. У вашому випадку, думаю, це не так. Бо справжній нарцис не хвилюється, що він якось не так сприймає людей. Він просто впевнений, що люди його недостойні та й все, що з ними щось не так.
Скажіть, що це означає, що ви спілкуєтеся ніби з жалістю і з бажанням допомогти? Люди вам скаржаться, що їм важко, просять про допомогу? Чи вони просто собі розповідають, наприклад, що на вихідних гуляли в парку, а ви їх починаєте жаліти в цей момент і думаєте, що ви вищого рівня?
Ви написали, що все-таки є люди, з якими вам цікаво спілкуватися. Просто їх не багато. Що є такого в цих людях, що вас приваблює?
А загалом, я б вам порекомендувала взяти декілька консультацій з психологом і розібратися. В індиввдуальному спілкуванні це буде значно зручніше.
психолог онлайн
День добрий, Катерино. Ви досягнули вершини завдяки своєму таланту і важкій праці. Дивлячись на Ваш опис говорити прямо про нарцисизм досить важко, ймовірніше нарцистична компенасація, котра розвинулася через те, що ви були "не така як усі", скажімо як певний захисний механізм до зовнішнього світу. В плані пошуку однодумців то на це потрібен час.
Зрештою ви можете взяти консультацію психолога на 3-5 сеансів і спробувати розібратися у своїй ситуації більш детально.
психолог онлайн
Наталия Горская
цитата:
Чи справді є в мені певний нарцисизм?
Навряд чи. В наявності тільки страх бути ним. І скоріш за все кимось або чимось навіяний. З психологом на сеансі можна з'ясувати, звідки він.
цитата:
я в пошуках друзів сама не знаю яких, хочу знайти близьких по духу, схожих на мене, а за весь час таких одиниці, і з тими мало спілкуюсь.що з цим робити?
Спочатку треба розібратись, знову ж з психологом, чого мало спілкуєтеся з ними? Що заважає?
Цілком ймовірно, що Ви маєте кращі здібності, ніж пересічні оточуючі, тому просто ставтеся до них БЕЗ зверхньості, поблажливо. Тому що ті здібності та навички, що Ви маєте - майже повністю не Ваша заслуга, а набуття Ваших пращурів, переданих Вам генетично. Тому дякуйте їм, це їх подарунок Вам. І не задирайте носа, а просто реалізуйте свої можливості на радість людям і собі.
психолог онлайн
Катерина, нарцистична складова є в кожному з нас, річ в тім, наскільки вона виражена. Звідки у Вас взялися такі думки, може якісь обсавини або чіїсь слова на Вас вплинули? Про почуття жалю-це почуття, ніби я вище за інших. І це не нарцисизм, якщо зануритись у духовний аспект, почуття гордині. Але при вашій наполегливій праці, здібності вам дала сама природа, чи всесвіт, чи те, во що ви вірете. Тому будьте благодарними всесвіту за те, чого досягли та сніміть вже корону з голови. Ваші успіхи можуть так само і закінчитись... Те що ви засіваєте, те Вам і дається. Якщо Ви будете іншим допомагати щиро, без внутрішнього зухвальства, то і в відповідь Вам розкриються цікаві люди поряд. Рекомендую взглянути на цей світ з позиції мудрості через книгу Майкла Роуча Алмазный огранщик. Успіхів Вам)
психолог онлайн
Катерино, те, що Вам легко вдається багато речей НЕ робить Вас кращою за інших.
Можливо де в чому більш вправною, з швидким засвоєнням, але ж таких людей досить багато.
Дуже добре, що Ви себе високо оцінюєте. Це допомагає досягати омріяного.
Але при цьому не варто оцінювати інших.
Ба більше, не варто їх знецінювати.
Не завжди талантами можна зрівнятися, адже є дуже різні сторони людини, про які ми без певних умов навіть і не здогадуємося.
Може хтось з тих, хто не так гарно навчився танцювати, буде дуже гарною та люблячою матусею, а той, хто не так вправно складає вірші, буде здатен захистити когось ціною свого життя...
Вам важливо спрямувати всі свої чудові таланти в реалізацію Свого Життя.
Адже кажуть, що кому багато дано, з того і запитають не менше.
Як Ви плануєте "користуватись" всіма цими талантами, як будете втілювати їх в життя ?
Щодо нарцисизму.
Якщо "все це" ( що так гарно вмієте та так швидко навчаєте) у Вас відняли б, як би Ви себе відчули?
Нарцис насправді має дуже вразливу сутність. Всі його успіхи важливі для нього, як захист, без якого він стає дуже вразливим.
Адже частіше за все це результат досить холодного виховання, без сприйняття дитини такою, як вона є, з мотивацією "досягати" заради отримання любові. Він і сам може не розуміти, що за всіма цими досягненнями стоїть дуже велика потреба в теплі та любові.
Ще буває нарцисизм виникає внаслідок так званого нарцисичного розширення, найпростіше виглядає це, коли батьки перед кожним гостем вихваляються успіхами дитини, віршик прочитати, кубок показати тощо.
Тоді дитина також отримує увагу ("любов" тут я б не сказала) тільки тоді, коли має такі бажані батьками досягнення. А батьки навіть не уявляють, як це можна було б мати неуспішну дитину і сують її у всі можливі гуртки.
Знаєте, в серіалі "Американська історія злочинів. Вбивство Версаче ", дуже цікаво показана різниця світосприйняття людини, щиро зацікавленої своєю справою (Версаче), та людини, яку весь час "готували до чогось надзвичайного, бо це дуже особливий хлопчик " (вбивця Версаче).
Цей " особливий хлопчик " виріс в людину з неймовірним бажанням стати кращим за інших, і неважливо в чому.
Хоча єдине, чого він насправді неймовірно потребував , то це, щоб його любили.
Його насправді дуже шкода, адже він не винен, що батьки сформували з нього розфарбовану ззовні, але пусту зсередини мильну бульбашку...
Дивилась цей серіал (він короткий) очима психолога, дуже наочно показані наслідки виховання.
Тож, аналізуйте Себе)
І застосовуйте свої таланти в Своєму Житті, зробіть так, щоб вони не стали просто юнацькими спогадами)